23 Temmuz 2009 Perşembe

MERHABALARRRRR :)))

Merhaba canlarımm, ben geldim. Ama yarın geri gidiyorum. 1 günlüğüne geldim Adana'ya. Yarın yine Mersin yazlık yollarına düşeceğim. Tatil iyi gidiyor. Dinleniyorum bol bol. Yürüyorum, yüzüyorum hergün.

:))))) Kumsaldan ben...

Balkondan sizler için bir fotograf...


Yürüyüş yolumuz :)

İstediğim formuma kavuştum. Hafiftende bronzlaştım :) Çok fazla kararmamaya dikkat ediyorum.
Çok fazla kitap okuyorum. Kitap dayanmıyor bana. V.C Andrews'in 4 kitabı bitti. Çatı, Çatıdaki Rüzgar, Gazap Tohumları ve Çatıdaki Dikenler.

Hepside çok güzeldi. Şimdide Canan Tan'ın 'En Son Yürekler Ölür' kitabına başladım. Güzel gidiyor.

İş konusuna gelince hala kafama uygun biryer bulamadım. Sanırım bu yıl oturup gerçekten KPSS çalışıp devlete gidecem. Bu özellerden bıktım.


Aşk diyelim. O da ne :) Bildiğiniz o aşk BİTTİ. Yazılarımdan anlamışsınızdır. Hayatta malesef birkez daha hayal kırıklığına uğradım. Umarım bu son olur. Ne oldu neden bitti derseniz inan onun cevabını ben bile bilmiyorum. Sadece bitti işte. Ama çok iyiyim. Toparlandım. Yalnızım ve tatilin tadını çıkarıyorum...

Yeni bir haber daha. Yeniden teyze oluyorumm :)) İkiz yeğenlerimden sonra 1 yeğenim daha oluyor Allah'ın izniyle.


Hergün 1,5 saat tempolu bir şekilde yürüyüşüm var. Akşam 19:00-20:30 arası. İş yerinden en yakın arkadaşım bizim yan yazlık sitede. Onunla vakit geçiriyoruz çoğu zaman. Birde kuzenim geliyor sık sık. Sıkılmıyorum hiç.

Bizim buraların meşhur bici bici ve sıkma gözlemeleride yürüyüş yolu boyu heryerde. Millet bir yandan yürüyor bir yandan yiyor :))

Benden şimdilik bu kadar. Beni çok çok özleyin. Ben sizleri çok özledim. Yarın yeniden gidiyorum.
KENDİNİZE İYİ BAKIN.
SEVGİYLE KALIN...

32 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

:))
Ohh tatilin keyfini çıkartıyorum desene:)))
Mutlu tatiller canım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hoş geldin, ama yine iyi tatiiller sana canım.
Özlemişken yazılarını kaçıyorsun demek:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe Tatlar, canım sağol. Tadını çıkarmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, hoşbulduk. Sağol canımcım.Sık sık uğramaya çalışacağım nete ordanda inşallah. Yine geleceğim.

LoLa dedi ki...

hoşgeldin bebek eminim harika görünüyorsundur oh sefan olsun yanlız o gözlemelerden fazla kaçırma derim ben :D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, hoşbulduk canım benim. Fazla yemiyorum sıkma ve gözlemelerden valla :)

beenmaya dedi ki...

iyi geliyor sesin belli keyfin yerinde tatil iyi gelmiş sana. hoş geldin :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, iyi sayılırım işte. Öyle olmak zorundayımm. Tatile verdim kendimi o yüzden.Öpüldün.

uzaklar dedi ki...

Merhaba, resimler çok güzel.Tam tatil resmi olmuş.Denizde çok güzel gözüküyor.Tatile devamsa iyi tatiller.Biten aşk içinse üzüldüm.

Özlem dedi ki...

cnm her şeyin başı hayır.
bu arada yeni adresim bu.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Uzaklar, teşekkür ederim. Tatile devam. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlem, adresini ekledim canım. Evet herşeyin hayırlısı. Öptüm.

lemanice dedi ki...

oh oh ne güzel.iyi tatiller diliyorum sana canım.
aşk mı??? boş veeer ....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lemanice, canım sağol. Aşk mı :) Boşver. Yeni aşklarrrr elbet olacak :)

Adsız dedi ki...

ne guzel ozetlemıssın canım...ozledım valla...mersındekı anne ve babama selam gotur :( benım yerımede bıcı bıcı ye...opuyorum...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, bende sizleri özledim. Birazdan gideceğim Mersin'e. Annene babana selamını ileteyim. Sende gelsen ziyarete oraları. Bicibiciyi senin yerinede yerim canım :)
Bende öptüm.

bugra dedi ki...

oh ne güzel;)
ben de yeni geldim çok iyi geliyor insana..
hele ki çok yoğunluktan çıkınca..
iyi tatiller arkadaşım..
sevgilerimle..
ÇoCuK

Berrin dedi ki...

enerjın buralara kadar yansıyor :)
asklar bıter ve yenılerı baslar bu hep boyledır..hayırlısı olsun..
tatılın keyfını cıkar kareler cok guzel..püfür püfür esti odama :)

Primarima dedi ki...

E eeeee özlüyoruz zaten:)ne guzel valla bende tatildeyim ama dur bakalım senin ki kadar hoş olacakmı:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba. Tatil iyidir yaa. İnsan kafasını dağıtıyor işte. Banada iyi geliyor. Sanada iyi tatiller arkadaşım. Sevgiyle kal ÇoCuK.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim,enerjim müthişş :)) Tatil iyi gidiyor. Oralara kadar bu esintiyi yollayabildiysem ne mutlu. Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sanada iyi tatiller canım. Eminim en az benim kadar keyifli geçecek tatil. Çok öptüm.

Adsız dedi ki...

çiçeğim kendini toparlamana inan çok sevindim,deniz, kum, güneş, oh gel keyfim gel darısı başıma inşallah,sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, iyiyim canım işte. Deniz, kum çok iyi de . Şu deniz anaları olmasa :)) daha iyi olacak. Öpüyorum seni.

Adsız dedi ki...

çiçeğim seni mimledim cevaplarsan sevinirim,kandilini tebrik ederim,rabbim dualarını kabul etsin inşallah,sevgiler...

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Beraat kandilin mübarek olsun. Allah sana sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu bir şekilde yaşamayı nasip etsin. Yükü sevgi özü saygı gücü barış süsü hoşgörü olan mübarek miraç kandilini kutlarım Allah'a emanet olun.

Adsız dedi ki...

Nasıl gidiyor tatil? Sıcak mı mersin?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, hemen mime bakacağımn canım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Evcimen, teşekkür ediyorum güzel dileklerin için. Allah hepimizin dualarını kabul etsin. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız, adınızı bahşederseniz sevinirim:) Tatil iyi gidiyor.

Mehtap dedi ki...

Muhabbet çiçeğim bu yazını okumuştum ama sanıyorum yorum bırakamamışım.Sizin bulunduğunuz yerlerde bizim oralara tanıdık geldi.keşke fırsat olsaydı da görüşebilme imkanımız olsaydı.çok isterdim seni tanımayı.sevgilerimle.iyi tatiller.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, keşke görüşebilsek canım yaa. Biz Mersin Tömükteyiz. İnşallah görüşürüz birgün. Tanışırız. Öpüyorumm.