16 Haziran 2010 Çarşamba

ARTIK NİŞANLIYIZ :)

Merhabalar, uzun zamandır bu mutluluğu bekliyordum ve sonunda evliliğe ilk adımımızı attık :) Artık nişanlıyız.
Nişan törenimizde herşey birarada oldu aslında. İsteme , söz ve nişan. Öncelikle birtanem elinde tam 101 gülle kapıdan girdi. Çok ağırdı taşıyamadım :) Misafirler geçti içeri teker teker. İsteme oldu. Babam verdi tabi :) Sonra yüzüklerimiz takıldı. Takılar takıldı. Yüzüklerimizin kurdelasından bekarlara verdim. Sizlerdende isteyen varmııı :)
Bende 1,5 yıl önce yutmuştum o kurdelalardan :)
Sonrasında şampanya patlattık.
Ardından çok güzel süslenmiş (elbisemin rengindeki çiçeklerle süslenmiş) büyük bir gondolda nefis çikolatalarımdan ikram ettik ikimiz. Arkasından Antep'ten özel olarak getittirdiğimiz baklavalarımız ikram edildi. Nişan öncesi herkes mezeler yaptı getirdi. Sonra o mezeleri afiyetle yedik, içtik, eğlendik.

Çok mutluyduk ikimizde. Ortam çok kalabalıktı o yüzden pek misafirlerle tek tek ilgilenme fırsatımız olmadı.
Gece bittiğinde ayağımdaki çok yüksek ayakkabıları biran önce çıkarma çabasındaydım :)
Ertesi gün ev temizleme işleri tahmin edersiniz ki.
Sizlere kısaca özetlemek istedim mutluluğumu. Çok uzun yazamayacağım şimdilik.
Hepiniz sevgiyle kalın...

34 yorum:

Berrin dedi ki...

:)

hayırlı olsun, mutluluklar dilerim <3

beenmaya dedi ki...

canım benim çok sevindim. hayırlı olsun ve Allah devamına erdirsin. ikinizi de kutlarım ve ömür boyu mutluluklar dilerim...

TATESAL dedi ki...

Tebrik ederim canım,Allah mesut etsin ...Hep mutlu ol....

cecilia dedi ki...

güzel haber,çiçekler resimler harika görünüyor, darısı başımıza diyip bi ömür boyu mutluluklar dileyelim :)

LoLa dedi ki...

çok mutlu olursun inş. cnm Allah mutluluğunuz daim etsin...

Adsız dedi ki...

tebrıklerrrr.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun tatalım:)bir ömür boyu mutlu olacağınız bir hayata adım atmış olursunuz inşallah:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Muh. çiçeği hayırlı uğurlu ve mutluluğnuz daim olsun.Ama yahu neden resimleri sakladınız :) korkmayın magazin programlarında çıkmazdınız.Bir ömür daim olsun birlikteliğiniz.

özii dedi ki...

Allah tamamına erdirsin mutluluklar dilerimm

Unknown dedi ki...

canımmmm benimmmm,tebrik ederim olcakmı olurmu derken bak oldu hemde en güzelinden değilmi...çok sevindim canım benim hep mutlu ol hep mutlu et sonsuza kadar,allah tamamına erdirsin...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mutluluğun hep daim olsun ikinizde birbirinizin kıymetini bilirsiniz inşallah.Sevgiler...

Sazan dedi ki...

Allah tamamına erdirsin, ömür boyu mutluluklar... Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Rabbim tamamını erdirsin canım tebrik ediyorum...

Bir ömür boyu mutluluklar..

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrin'cim, canım çok teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, çok sağol canım güzel dileklerin için.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tatesal, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cecilia, canım darısı tüm sevenlerin başına diyelim o zaman. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, sağol canım arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, teşekkürler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, canım güzel dileklerin için teşekkür ediyorum. Amin canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, çok teşekkür ederim. Ama böyle gizli resimler daha iyi oluyor :) Sağolun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Evet oldu olacak derken oldu. Çok güzel oldu herşey. Allah bozmasın nazarlardan uzak olsun:) Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, sağol canım. Tüm sevenlerin birleşmesi dileğiyle.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sıradan bir sazan, çok teşekkür ederim. Güzel dileklerinle hoşgeldin bloguma.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe Tatlar, canım sağol. Amin diyelim. Seninde kandilin mübarek olsun canım. Sevgiler.

Özlem dedi ki...

hayırlısı olsun canım aynı şeyleri bende yaşadığım için seni o kadar çok iyi anlıyorum ki allah ömür boyu mutlu etsin sizleri...

cansudere dedi ki...

canım çok tebrik ederim .mutluluklar dilerim .sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, senide tebrik ederim canım. Ne tesadüfki aynı zamanlarda oldu nişanımız. Allah tamamına erdirsin ikimizinkinide :)
Sanada mutluluklar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, canım teşekkür ediyorum. Sevgiler.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

aman da aman çiçeği burnunda muhabbet çiçeğim.Allah nazarlardan korusun arkadaşımı:)))tamamına erdirsin.canım senin adına çok mutlu oldum.ikinizede birlikte beraberce ve elele MUTLULUKLAR:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Göökuşağım, canım sağolasın. Teşekkür ediyorum. Bir ömür boyu sanada mutluluklar olsun. Öpüldün.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tebrik ederim canım, Allah tamamına erdirsin, kusura bakma yeni geliyorum sayfana:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, teşekkür ederim canım.