10 Nisan 2013 Çarşamba

Ordan Burdan....

Merhabalar,nerelerdeydin derseniz. Bitanecik kizim Çoğu vakti mi aliyor. Biz büyüdük haftaya 5 aylik oluyoruz. Ne çabuk geçti vakit. Doğum sonrasi kilolardan kurtuldum sayilir. Zaten 9 kilo almistim toplam. Acicik  göbis  var. Onu yok etmek gerek yaz geldi. Adana'da sicak günler başladi. Yazlik kiyafetlere kismen başladik. Saclarim felaket dökülüyor. Herkes doğum sonrasi olur diyor ama kel kalmaktan korkuyorum. Bebek seni tanimaya başladi diyorlar. Tutam tutam dökülüyor. Çaresini bilen varmiii.... Evin her yeri saç. Acik birakamiyorum saclarimi. Cildiracam .            

Derin muzik dinlemeye bayiliyor. Aciyorum müzik kanali. Sessizce dinliyor :)
Simdi uyandi. Simdilik benden bu kadar. Sevgiyle
Kalin...

12 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

Sezeryansa göbüş ondan kalmıştır:) Bakalım benim yaramaz doğunca ben bloğuma zaman ayırabilecek miyim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Evet can im sezeryan oldu. Ama yok etmek için yara mi zorlamadan mekik çekmeye basladim bakalim. Çocukla bir şeylere vakit ayirtmak çok zor :-)

Bak Bu Harika dedi ki...

Bakalım inş. normal doğurmayı başarabilirim ben:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İnşallah canim. Kucagina aldiğin da herseyi unutuyorsan nasil bir aci cekersen çek. Kaç aylik oldu?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hamilelikten ötürü çinko azalmış olabilir vücudunda sonra geçiyor bende de olmuştu.
Sevgiler :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tesekkur ederim canim. Geçmesini bekleyecegiz artik :-)

TATESAL dedi ki...

Gözün aydın olsun canım güle güle büyüt bebişini

balböcükleri dedi ki...

ben doğum sonrası kısacık kestirmiştim.çocukla uğraşıyorum bide saçla hiç uğraşamam diye.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tatesal sağol canim:-)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Balboceklerim, bende kestireyim birazcik diyorum ama ha bugün durur dökülme ha bugün diye diye kaldi.

ev perisi;) dedi ki...

kırkkilit otu iç canım...;) (kemik, saç ve kas için mikemmel)sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev perim,sac dokulmem durdu. Kizin 1 yasina geldi. Doğum sonrasi çok fenaydi bir süre. Neyse toparladim. Tesekkur ettim . sevgiyle kal