3 Ocak 2014 Cuma

Geri Döndüm :)

Yine uzun bir aradan sonra buradayım. Çok uzun zaman ara verdim. Ama artık buralardayım yeni bir yıl ve ben geri döner :) Neler yaptım bu uzun arada derseniz... Derin'im 13aylık oldu. Düşe kalka yürümeye çalışmakta. Annesi de peşinden koşturmakta :) Anlayacağınız çoğu vaktim kızımla geçiyor. İşe ara vermek zorunda kaldım. Sadece ders verebiliyorum. Kızımı 2 yaşına kadar kendim büyütmek istedim. Önümüzdeki eğitim yılında geri döneceğim işime inşalah... Artık buralardayım. Sevgiyle kalın...

19 yorum:

*mehtap dedi ki...

maşallah kızına.İnsanın yapabileceği en güzel iş yavrusunu büyütmek, sevgiyle kalın.

Topuklu Pollyanna dedi ki...

Oh be ne güzel oldu birden blogger havası :) Hoşgeldik hepimiz...
Derin'le ilgili detayları dinlemeyi isterim ve yazılarının devamını,öpüyorum.

özii dedi ki...

Derin'e sevgiler öpücükler çiceğim , seni gördüğüme sevindim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim artik sık sık yazmaya calısacagim. Derinle ilgili tüm detaylari yazarim zevkle. Eski dostlari görmek ne guzel,. Özlemisim bloğunu sizleri :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özii cim sevgilerini aldim Derin'e ilettim :) bizde sana kocaman sevgiler yolluyoruz canim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcim, dünyanın en güzel şeyi bana gore kızım. Onun için her türlü fedakarligi yapiyorum. O yüzden isi birakip zamanimi onunla geciriyorum. Sevgiler mehtapcim. Seni görmek güzel :)

Berrin dedi ki...

yuppiii butun kızlar toplandık :))

çiçeem:), facebook elıf nıkah ve bebek şekeri kırşehir diye arat ve benı bul :) bu işe el attım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim canim benim:) evet bütün kizlar toplandikkkkk :)) hemen facede aratip takibe alip listemdekileride davet ediyorum canim benim. Opuldun:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrin seni bulamadimmmm facede :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrin canim http://elifnikahvebebeksekerleri.blogspot.com dan facebook linkinden beğendim :) sorun yok takipteyim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

hoş geldin, ne iyi ettin de geldin canım, sevgiler sana ve güzel kızına :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hayat izlerin hosbulduk canim :)sevgiler sana da bizden canim:)

Bak Bu Harika dedi ki...

Hoşgeldiniz. Aynı durumdayız bendr kızımı büyütmek istediğim hayati dondurdum sağ hoş olsunlar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bak Bu Harika onlar icin herşeye değer. Yeterli mutlu olsunlar. anneye en ihtiyaç duyduğu yaştalar suân . sevgiyle kal.

ANNEKIZ dedi ki...

En son evleniyodun.simdi bebisin olmus.hayirli olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım zaman su gibi akıp gidiyor :)) sağol canım. Sevgiyle kal...

Pembe Tatlar dedi ki...

Bin aydan daha mübarek bu gece de bütün dualarınızın kabul olması dileğiyle...

Hayırlı Kandiller :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar sanda hayirli kandiller canim.