17 Ocak 2017 Salı

ÖZLEM DÜŞTÜ YİNE İÇİME...

Bugün tüm kalbim seninle gidiyor...Sabah gözlerimden süzülen yaşları farkettirmeden indim arabadanBazen herşey mükemmeldir. O kadar mutlusundur ki gökyüzünde uçar gibi hissedersin kendini. Sonra birden birşey olur ve sen gökyüzünden birden düşer kolunu kanadını kırarsın. 5 dk önce gülerken ağladığını görünce şaşırırsın.
Neden hayat böyle dersin. Neden gülerken birden seni ağlatabiliyor hayat nedennn. 
Keşke yanımda olsa sevdiğim sana o kadar ihtiyacım var ki. Gidiyorsun işte bugün yine. İş mi canı cehenneme. Kocamı istiyorum ben.Omuzunda ağlamaya, sana sarılmaya çok ihtiyacım var...  Sensiz herşey çok zor...Yoruldum. Çabuk dön olur mu? Birdaha da gitme...Bekliyorum seni kızımızla...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Muhabbet çiçeğim ismi bloğer arkadaşımız Makbule hanımın bloğun da çiçek sever olarak dikkatimi çekti uğradım yazılarınızı severek okudum sizi takibe aldım .mutlu kalın.

Handan dedi ki...

Allah tez elden kavuştursun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Handan çok teşekkür ederim .

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Evimin güncesi, çok teşekkürler. Yazılarımı severek okumana çok sevindim. Hoşgeldin sayfama. Sevgiyle kal😊

Adsız dedi ki...

Ayrılık hakkında kaç söz söylenmiştir, kaç şiir yazılmıştır, kaç yazıya konu olmuştur kim bilir? Oysa hep ayrılık vardı, bugün de var, yarın da olacak... Hep birilerinden, bir şeylerden ayrılıp duracağız... En sonunda da bu dünyadan ayrılıp gideceğiz. Belki her şeyden bir anda ayrılıp gitmek iyi gelecek! Bilemiyoruz...

Her neyse :) bir de ben ayrılık hakkında yazmayayım. Ben de eksik kalayım bundan. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın Muhabbet Çiçeği

Ayrılık zor ama bir de olumlu tarafından bak.

Ayrılınca değerini anlarsın...
Ayrılınca özlersin...
Ayrılınca yaptıysan bir hata pişman olursun...
Ayrılınca beklersin...
Ayrılınca olgunlaşırsın...
Ayrılınca düşünürsün...
Ayrılınca ağlarsın...
Ayrılınca gün sayarsın heyecanlanırsın...
Ayrılınca kendini dinlemeye başlarsın...

Bazen ayrılmak sanıldığı kadar kötü olmayabilir Muhabbet Çiçeği...

Bu arada imza niteliğinde son cümlemi de yazayım :)

Ayrılmanın da kıymetini bilmek LAZIM :)

MUHABBET ÇİÇEĞİ dedi ki...

HAKLISIN ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAZMIŞSINIZ. DİKKATE ALMAK LAZIM :) SEVGİNİN KIYMETİNİ HERZAMAN BİLMEK LAZIM...