27 Kasım 2018 Salı

KİTABIM MÜZİK VE KAHVEM (İşte en iyi üçlü)

kahve kitaplar ve müzik ile ilgili görsel sonucu



Merhabalar, şu aralar yapmaktan en çok zevk aldığım şey. Kitabımı alıp yanıma sıcak bir kahve ve fonda çalan müzik. Birde dışarıda yağmur yağıyor ve cama su damlaları vuruyorsa işte o anı durdurmak geliyor içimden. Tam böyle bir moddayken birden annnneeeeeeeeeee bir gelirmisin :))
Önce duymamazlığa verilir. Ve yeniden annneeeeeeeeee gel lütfen. Ve dayanamam giderim. 'Efendim kızım'. Annecim susadım . Halbuki su başucundadır . Ve benim tatlı minik kızım onu almak yerine annesinden ister. Siz olsanız ne yaparsınız :///

VE Yeniden kitabıma dönerim, kahvemden bir yudum. Ve yeniden bölünmeler vs...
Sanırım sessizlik bizim eve pek uygun değil. Olsun varsın uygun olmasın diyorum. İlerde o sesleri çok arıyor insan. 
SEVGİYLE KALIN CANLARIM...



4 yorum:

*mehtap dedi ki...

Ayy ne güzel, maşallah. O su istemeleri hiç bitmez küçükken:) Havalar gerçekten tam ev havası.

MUHABBET ÇİÇEĞİ dedi ki...

Mehtap hiç bitmiyor o su ve çişler :)

Handan dedi ki...

Bazen ben de içeriden gelen seslerden bunalınca bir gün gelecek o sesleri özleyeceksin Handan diyorum , bir anda daha tatlı bir hal alıyorlar :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kesinlikle Handancım 😌