9 Ağustos 2009 Pazar

BEN GELDİM... AMA GİDİYORUM :)

Merhaba dostlarım, tatil arasından yazayım dedim yine sizlere. 2 günlüğüne Adana'ya geldim. İşlerim vardı. Yarın dönüyorum yine Mersin'e. Tatil iyi geçiyor. Ama sanırım sıkıldım yaa. Hava serin diye seviyorum oraları. Adana yanıyor çünkü. Çok sıcak buralar. Deniz, havuz, yürüyüş, kitap okuma derken vakit geçiyor. Sizleride özledim buarada. Geçen çarşamba doğumgünümdü. İşte doğumgünü pastam :)

Yine büyüdük bir yaş. Yeni yaşım neler getirecek bakalım bana. Canım ablam doğumgünü akşamımda pastayla geldi. Benim babamla doğumgünüm aynı gün tesadüf. Güzel ailecek küçük bir kutlama yaptık. Ardından arkadaşlarımla kutladık. Sahilde mehtap manzarasından güzel sohbetler ettik, güldük, eğlendik.

Bu aralar biraz karışık kafam yine. Beni üzen kişilerin pişmanlığı, özürleri, yeniden dönmek istemesi, ne olur aşka devam edelim demesi kafamı karıştırdı. Nasıl güvenir ki insan yeniden... Herşeye karar verip sırtını dönmüşken. Kafamda binlerce soru var cevaplayamadığım. Akışına bıraktım zamanı öylece yaşıyorum işte.


Haftaya cumartesi canım arkadaşımın nişanı var. İş yerinden en yakın arkadaşım, aynı zamanda tesadüf yazlıktada yan sitede oturması hergün görüşmemizi sağlıyor. Nişanı yazlıkta evde olacak. O yüzden dün cicimi cici bir elbise aldım :)) Heryerde giyebileceğim, şık, sade, şirin bir elbise.

Bol bol kitap okuyorum demiştim yazlıkta. V.C Andrews'in Çatı serisinden sonra,
Canan Tan 'En Son Yürekler Ölür' bitti.
http://fashionbysiu.files.wordpress.com/2009/07/en_son_yurekler_olur_canan_.jpg
Sonra Sinan Akyüz'ün Yatağımdaki Yabancı kitabını okudum.
http://www.kitapokuyoruz.com/kapak/2485-Yatagimdaki-Yabanci.jpg
Şimdide Elif Şafak 'Aşk' kitabını okuyorum.
http://zehrasunay.files.wordpress.com/2009/03/elif_safak_ask_yeni.jpg

Bundan sonrada
Boleyn Kızını okuyacağım.

http://www.filmvedizi.com/vidresim/IDEn2y4auH.jpg

Sonrada sırada Stephenie Meyer'in kitap serisi var. Aldım kitaplığımda bekliyorlar.
Alacakaranlık,
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghiQGoTDvOtRueOzRwQ-Pt6J5ldAS2uFCk-D33w0aSFG9-4kd3YewMyCVer6QwqugtWdBoRc17aR9Zzo1q7h3E_0CaRnzTXLGoVDvVOi2XXhDl5hfw9CGXTaFq9ooBedLd-WPCTOZQhh_S/s400/220px-Alacakaranl%25C4%25B1k_kitap_kapa%25C4%259F%25C4%25B1.jpg Yeni ay, http://www.pegem.net/resim/urun/364542yeniayB.jpg


Tutulma,
http://www.kitapokuyoruz.com/kapak/992-Tutulma.jpg Şafak vakti. http://fashionbysiu.files.wordpress.com/2009/04/8448d024338d942b53c68f331db2b8bc.jpg

Birde seri dışında yeni bir kitap çıkarmış
Stephenie Meyer .

Göçebe'yi aldım.

http://begumblog.files.wordpress.com/2009/07/k9789944821384.jpg

Kitap okumayı çok seviyorum ne yapalım :))


Şimdilik benden bu kadar. BENİ ÖZLEYİNNN :)

KENDİNİZE İYİ BAKIN.
SEVGİYLE KALIN...

29 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş doğum günün kurlu olsun canım.Kitapların bi çoğunu okudum ve beğendim sadece Aşk hariç :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, haklısın Aşk kitabına yeni başladım ama sıkıldım. Sabırla bekliyorum sıkıntımın geçmesini:)

beenmaya dedi ki...

aşk kitabı çok da enteresan bir zamana denk gelmiş ne dersin :)) iyi tatiller :))

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hoşgeldin....
Geçmiş doğum günün kutlu olsun hayırlı mutlu uzun bir ömür diliyorum...
Kitap kurduymuşun maşallah:)))
Mutlu haftalar canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sanırım kitap öyle bir zamana denk geldi :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar, canım çok sağol güzel dileklerin için. Evet kitap kurduyum. Tatilde en iyi yapılan şey. Sahilde, balkonda, heryerde okurum :))
Öpüldün.

Adsız dedi ki...

hoş geldın , gecmıs olsun canım.özledık senı.optum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, hoşbulduk. Ama yarın sabah gidiyorum. Bende özledim sizi.Öpüyorum.

şengül dedi ki...

mhabbtim canım senin blokta gezinmek çok hoşuma gidiyor okuyup çıkıyorum ellerine sağlık kitaplar harika bende not aldım okumak için iyi eğlenceler canım iyiki doğdun nice güzel yıllara

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.

zuzuların annesi dedi ki...

Geçmiş doğum günün kutlu olsun çiçeğim:)

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

kuzum tekrar geçmiş doğum günün bide burdan kutlu olsun...öpüyorum seni bütün güzellikler sneinle olsun inşlh..

allahım hakkında hayırlsını versin tatlım ama yaşadıklarınıda unutma.sonradan pişman olacağın kararlar verme vede bukadar kolay sanmasın herşeyi..

bu arada canan tan en son yürekler ölür yarıya gelmek üzereyim ama pek sarmadı beni okumya değermi :D bi kitap böyle elimde süründümü gitmiyor ya...

öptümmm cnm...

Özlem dedi ki...

doğum günn kutlu olsun yeni yaşın en iyi güzelliklerle senin olsun canım.
giden gitmiştir boşver ondan hayır gelir mi gelmez mi bilemem ama, eğer geri dönücekse niye gitti? bunun açıklamalı bir cevabı olması gerek öyle değil mi?,kendini tekrar üzmeğe değmez inan ki.

Adsız dedi ki...

Nasılsın iyimisin? Nasıl gidiyor tatil.Herşey yolundadır umarım.Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, sağol canım. Keyif duyuyorsan blogumda ne mutlu bana. Duyguların karşılıklı. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım sağol. tatil iyide. İsmini bahşedersen sevinirim.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzuların annesi, sağol canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, canımcım. Çok haklısın. Sana detaylı anlatacam. Canan Tan'nın En Son Yürekler Ölür diğer kitapları gibi sürükleyici değil evet katılıyorum. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, çok haklısın canım. Giden gitti ama geri döndüğünde seni yürekten inandırıcı şeyler söylemiyorsa çok zor. Yani tatmin etmiyor sözler bazen. Üzülmeye değmiyor. Akışına bıraktım zamanıı. Öptüm canım.

Adsız dedi ki...

muhabbet çiçeğim gelmişsin de geri bile gitmişsin sen yaa. ben neler kaçırmışım? geçmiş doğum günün de kutlu mutlu olsun canım.. öpüyorum seni.

bu arada sana bişey sormak istiyorum. blogunda müzik çalıyo yaa. onu hangi siteden yapıyosun? beni yönlendirebilir misin?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, slm canım. Evet geldim gittim. Yine geldim bugün yine gidiyorum :)) Az kaldı hepten dönecem. Özledim sizleri.
Teşekkür ediyorum.
Şarkıyı http://www.babulous.com/home.jhtml bu siteden yüklüyorum. Önce üye oluyorsun. Sonra senin sayfan oluyor orada. Ordan arama motoruna şarkı yazıp ekliyorsun önce sonra kodunu bakıp bloga ekliyorsun.
Bir sorun olursa yine yardımcı olurum canım. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

teşekkürler canım. eğer istediğim şarkıyı arama motorundan bulamazsam upload da edebilirim değil mi?

Adsız dedi ki...

En doğrusu hayatı akışına bırakmak.şarkıda mükemmel gidiyor bu modda..

Mehtap dedi ki...

Ahhh! canım bu sefer nasıl unuttum doğum gününü.Sağlıklı,mutlu,hayırlı nice yıllar geçirmeni,hayat boyu gülmeni diliyorum muhabbet çiçeğim.
Kitaplar çok güzel.keşke okuduğun kitaplardan da arasıra bahsetsen,fikir sahibi olabilsek.Ben tavsiye üzerine okuduğum kitapları iyiki okumuşum diyorum ve burada arkadaşlarımda o kitapları okuyup etkisinde kalınca, bana bu kadar güzel kitapları nerden buluyorsun dediklerinde bloglardan öğreniyorum bende diyorum.o yüzden şu an evde henüz okumadığım kitap sayısıda o kadar çok ki.Öncelik bloglarda okuyup merak ettiğim kitaplara nasip oluyor.Konu kitap olunca çok uzattım canım.Çok çok öpüyorum seni.Doğum günün kutlu olsun.nice yıllara.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sanırım yapabiliyorsun. Bir sorun olursa yardımcı olurum seve seve canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, evet aynen öyle. Akışına bırakmak en iyisi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim sağol. Kitapların özetini yazarım canım. Sen iste yeterki. Ama Elif Şafak Aşk kitabını pek beğendiğim söylenemez. Şimdi başka bir seri okuyorum. İşaret,ihanet ve Seçilmiş. 3 roman seri. P.C Cast ve Kristin Cast yazarı.Vampir serisi:)) Bir sonraki yazımda anlatacağım. Öpüldün canım.

Adsız dedi ki...

Hayırlı ramazanlar arkadaşlar..Tatil bittimi arkadaşım?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, sizede hayırlı ramazanlar.