31 Ağustos 2009 Pazartesi

YAZ BİTTİ MERHABA SONBAHAR...

Yaz mevsiminin bu son gününden merhaba dostlarım. Uzun zamandır yazamıyorum sayfama. Sizleri merakta bırakmamak için kısada olsa birşeyler yazayım dedim.
Hayat koşuşturmaca geçiyor. Hala tatili bitiremedim. Aslında pek tatil sayılmaz. Sadece dinlenme diyelim. Zaten deniz anaları yüzünden yaklaşık 1 aydır denize giremiyoruz.

Yarı tatil yapıyorum yarı çalışma temposuna başladım. Biliyorsunuz okulların açılmasına az kaldı. O yüzden biz öğretmenler başladık çalışmalara.
Adana-Mersin arasında mekik dokuyorum. Adana hala sıcak, yaz bitmiyor buralarda. O yüzden ramazan çok zor geçiyor. Ama yazlıkta olduğum zamanlar daha rahatım. Orası serin çünkü.


Kitap okuma son hız devam. Şu an Stephenie Meyer'in Alacakaranlık kitabına başladım. 4 seri kitap. Vampirli kitaplar okuya okuya rüyalarıma girmeye başladılar :)
Bundan öncede P.C Cast ve Kristin Cast'in vampir serisini okudum.
İşaret, İhanet, Seçilmiş. Serinin devamı var ama Eylül'de piyasaya çıkacakmış.
http://www.kitapokuyoruz.com/kapak/2368-Isaret.jpghttp://www.turkkitap.de/catalog/article_images/ihanet_p.c.cast.jpghttp://turkkitap.de/catalog/article_images/secilmis_pc_cast.jpg

Şu sıralar hayatımda pek fazla değişiklik yok anlayacağınız. Şikayetçi değilim. Bir önceki yazımdada yazdığım gibi akışına bıraktım zamanı,hayatı, herşeyi...

Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.
SEVGİYLE KALIN...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

çiçeğim hoşgeldin sefalar getirdin,özlemiştim seni ne iyi ettin de geldin,sevgiler...

beenmaya dedi ki...

artık gel ama yahu özledik :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, hoşbulduk canım. Az kaldı temenni dönmeme :) Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, gelecem canım çok az kaldı.Ama sen yarı geldim say :) Bende sizi özledim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hoş geldin canım,
Alacakaranlık serisi bittikten sonra aynı yazarın Göçebe isimli romanını da öneririm sana mutlaka oku:)
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, hoşbulduk. Göçebe kitabınıda aldım zaten. Seri bitsin onuda okuyacağım. Sağol canım. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

hoşgeldin çiçeğim özledim seni :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, hoşbulduk. Bende sizleri özledimm...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hıoş geldin özelettin kendini:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe Tatlar, hoşbulduk canımcım. Bende özledim sizleri:)

Adsız dedi ki...

hoşgeldin canım.
herşeyi akışına bırakmakla en güzelini yapmışsın. sonuçta herşey olcağına varıyor hayatımızda. bazen kendi akışına bırakıp olanları izlemek lazım. artık arayı fazla açma. sık sık haberdar et kendinden.. bak blogun öksüz kalmıştı yaz boyunca yazık değil mi? :)) Sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım,hoşbulduk canım.Arayı artık açmamaya çalışacağım. Öksüz bırakmam sayfamı :))) Öptüm canım.

Unknown dedi ki...

canımsın...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Heidi, canım benim senden benim canımsın...

Adsız dedi ki...

hoş geldin.

yıldız dedi ki...

Ben de vampir serilerini çok seviyorum.Geçen gün Seçilmiş ve İhaneti gördüm kitapçıda.Ama İşaret yoktu.Nasıl beğendiniz mi?

Ben Alacakaranlık serisini gerçekten çok sevdim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, hoşbulduk.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yıldızcım, kitaplar güzel. Almanı tavsiye ederim. Vampir kitapları okuya okuya alıştım. Alacakaranlık serisi çok güzel bencede. Sevgiler.