2 Eylül 2009 Çarşamba

KARARSIZLIK...

Karasızlık...

İnsanın içine düşebileceği en hırçın deniz...

Dalgalar o kadar büyük ve etkili ki o deniz de...

Bir türlü suyun yüzünde kalamazsın...

Ne yüzeyde kalıp yaşayabilirsin ne dibe batıp ölebilirsin...

Ne yapacağını bilmez bi vaziyette sürüklenirsin...

O güçlü dalgalar seni nereye götürürse...

Şansın varsa bir süre sonra şafakla birlikte deniz sakinleşir ve doğru sahile vurur baygın bir vaziyette...

Ve uyandığında yalnızsan daha çekecek çok acın var demektir...

20 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bazen yalnızlık gerekli de olabilir ama Muhabbet Çiçeğim, o zaman fazla acı vermez bence.
Sanırım önemli olan doğru kararı verebilmekte.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, haklısın yanlızlık bazen çok iyi gelir insana.Ben seviyorum yalnızlığı. Ama belli bir zaman olursa.Öpüyorum canım. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

çiçeğim yüreğine sağlık çok güzel bi yazı, benim bugünlerde yaşadıklarımı anlatıyo,yani kararsızlık...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

zaman herşeyin ilacı derlerya tatlım biraz bekle...mesafelerde girecek araya yine daha sağlıklı karar vereceksin inan.ama bence bitirdin sen kafanda...karşı taraf kırılmasın diye bişeylere evet diyorsun ya hadi hayırlısı bakalım...
öptüm cnmcım...

Pembe Tatlar dedi ki...

Ben yalnızlığı seviyorum....

Unknown dedi ki...

yalnızlık allaha mahsustur çiçeğim...

Adsız dedi ki...

Ne çilemiz varmış çekilicek ...bazan insanlar aynı anda aynı kaderi yaşarlarmış.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, sende mi benim gibi kararsızlık yaşıyorsun. Ne zor dimi...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, aslından ne deyim ki içimi okumuşsun az buçuk :)) Öpüyorum seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar, bende yalnızlığı seviyorum ama bazen de insan yalnızlıktan kaçıp kurtulmak istiyor. Sonra yeniden dönüyor yalnızlığına nasılsa.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet yalnızlık Allah'a mahsustur.Haklısın gülüm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, dünyada ne çok insan aynı kaderi paylaşıyor bilemezsin.Birsürü insan aynı sorunlardan yakınıyor maalesef...

bugra dedi ki...

kararsızlığı çok güzel anlatmışsın muhabbet çiçeği..
gerçekten de içine düşünce kurtulması zor bir derya..
boşa çırpınmak nafile...
şansın varsa açtığında gözünü vurursun bir sahile..
..
çok güzel anlatımdı arkadaşım..
sevgilerimle;)
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, hoşgeldin. İnşallah daha iyisindir. Kararsızlık çok zor bir durum. İnsanı tüketiyor bazen. Biran önce kurtulmak lazım bu durumdan. Teşekkürler arkadaşım.Sevgiyle kal ÇoCuK :)

Unknown dedi ki...

canım iyimsin..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, iyiyim canım benim...

FERZAN dedi ki...

çiçeğim yeni adresime bekliyorum,selamlar...http://hazanmevsimi68.blogspot.com/

Aylin Ünlü dedi ki...

Kararısızlık benimde çoğumuz gibi en zor geçen anlarımdan biri,çok basit bir durumda dahi olsa ne kadar zorluyor kişiyi değil mi?

En kötü karar dahi kararsızlıktan iyi derler,içine düşecek bir soru işaretimiz olmamasını diliyorum canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, ekliyorum hemen yeni adresini.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, çok zor çok. Kesinlikle en kötü karar bile kararsızlıktan iyidir. KAfanda sorular oldumu hayat çok zor...Öptüm canımcım.