16 Eylül 2009 Çarşamba

HAVADİSLER...

Merhabalar, ben bu aralar bir görünüp bir kayboluyorum değil mi. Ama bayramdan sonra hep burdayım artık. Bayramıda Mersin'de geçireceğiz. Sıkıldım gel gitlerden aslında. Ama az kaldı. Adana serinledi neyse ki. Ama sadece geceleri serin. Gündüz hala yanıyoruzzz...

Yeni bir Etütle anlaştım. Bayramdan hemen sonra yeni iş yerine başlıyorum. Umarım eski iş yerim gibi severim. Yeni iş yerimdeki insanlarda sıcak kanlı gibi görünüyorlar. Şartlar fena sayılmaz. Yarım gün çalışacağım. Diğer yarım günde ders çalışmayı düşünüyorum. Bu yıl devlete öğretmen olarak atandım atandım. Yoksa pes edeceğim.

Almanya'dan kuzenim geldi. Onunla geziyoruz şuaralar sık sık. Dün iftara yemeğe çıktık beraber. Kendisi 1.90 boyunda yakışıklımı yakışıklı bir delikanlıdır :) Kızların bakışlarını göreceksiniz. Bana kötü kötü kuzenime hayran hayran bakıyorlardı. Yaaa o benim kuzenim yaa bana neden öyle kötü bakıyorsunuz kiii :)

En son yazımda yazdığım gibi kararsızlık çemberinden henüz kurtulamadım maalesef. Bakalım neler olacak...

Bugün yeni iş yerim için evrak hazırlamam gerekecek. Çok sıkıcı bu işler. Akşama da bir arkadaşımın çocuğunun yaş günü kutlamasına gideceğim. Dün şirin mi şirin bir hediye aldım. Bebek kıyafetlerine bayılıyorum yaa. Çok güzeller miniminnacık.

Şimdilik benden bu kadar canlarım.

KENDİNİZE İYİ BAKIN...

SEVGİYLE KALIN...

ŞİMDİDEN İYİ BAYRAMLAR HEPİNİZE...

24 yorum:

beenmaya dedi ki...

iş olayına çok sevindim. güzel bir tatil sonrası güzel bir başlangıç olacak anlaşılan. hayırlısı olsun canım.

ve şimdiden iyi bayramlar...

berfin dedi ki...

canım yeni işin hayırlı olur inşallah:)kızlarda sana kıskançlıktan kötü kötü bakıyordur:))öpüyorum seni..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun, güzellikler getirisn hayatına, özledik seni bu arada:)

Adsız dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun arkadaşım.oh ne güzel ne bitmek bir tatil oldu kıskandın.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım,sağol canım. Evet yani bir başlangıç oldu. Bakalım inşallah iyi olur.Sanada iyi bayramlar canım.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, sağol canım. Evet kızların kıskançlıklarından kötü bakışlara maruz kaldım :))Öpüldün arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım benim. Bende özledim sizii..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, sağol.Tatil yapmıyorum yaa pek. Git gel ev değişikliği sayılır tek :)

Aylin Ünlü dedi ki...

Oldukça başarılı bir eğitimci olduğunu biliyorum,pes etmek yok o nedenle,kocaman kocaman öpüyorum,kuziye selamlar:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım sağol . Çok öptüm seni. Kuziye selamını iletirim ;)

zuzuların annesi dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun canım,senin adına çok sevindim.
İyi bayramlar şimdiden...Öpüyorum.

Unknown dedi ki...

hayırlısı olsun canım benim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzuların annesi, sağol canım benim. Sanada iyi bayramlar. Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim sağol bitanem...

bugra dedi ki...

güzel olmuş yeni işini begenmene sevindim;)
umarım bayramdan sonra çok güzel başlar herşey..
iyi bayramlar arkadaşım..
sevgilerimle;)
ÇoCuK

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar olurmu ya bol bol dinlenip tatil yaptın ne güzel.
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

güzelliklerin yaşayacağın bayramların çok olsun çiçeğim..
sevgiler..

Ayşecik dedi ki...

Kayıpsın arkadaşım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra,teşekkür ederim arkadaşım. İnşallah iyi olur herşey. Seninde geçmiş bayramını kutluyorum.
Sevgiler ÇoCuK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, merhaba. Ne yapalım devlet tatili uzun tuttu bu yıl :)
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bir Dut Masalı, teşekkür ediyorum arkadaşım. Seninde geçmiş bayramın kutlu olsun. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Bol bol tatil diliyorum ozaman.:)

cansudere dedi ki...

hoş geldin hadı bakalım tatilden sonra iş için kolaylıklar sana :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansuderecim, hoşbulduk canım. Sağol :)