30 Eylül 2009 Çarşamba

OFFSHORE ŞAMPİYONASI- ADANA

Herkese hafta ortasından merhabalar. Dilerim hepinizin haftası iyi geçiyordur. Benim biraz yoğun ama güzel geçiyor. Hafta sonu iyi eğlendim.

Adana'da Offshore şampiyonası vardı, Seyhan gölünde. Çok güzel bir yarıştı. Havanın çok güzel olması avantajdı zaten. Sizler için birsürü resimler çektim. Bunların arasında Adana'yı boydan boya çevreleyen Seyhan gölümüzün manzaralarıda var tabi...







Yarışlar Show Tv de cumarteside pazarda canlı yayınlandı. Belki izleyeniniz olmuştur. Kalabalık bir arkadaş grubuyla gittik. Yaklaşık 10 kişi vardı sanırım. Çok eğlendik.

Yeni iş yerimi sevdim. Ama ders programım biraz tutarsız hazırlanmış. Onuda ayarlayacaklarını söylediler bakalım bekliyoruz. Ama iş arkadaşlarım çok sıcak kanlı, tatlı insanlar. Genç öğretmen kadrosuyla bomba gibi girdik yeni öğretim yılına.

Sabahları dersim yok, hergün öğlen başlıyor dersim. Bende o yüzden sabahları KPSS çalışıp öğlen işe gidiyorum.

Bıktım şu KPSS den yaa. Devlete atayın bizi yaa artık yeterrrr...
İsyanımızı duyan yok o yüzden şimdi ders çalışma zamanı :))

Herkese iyi bir hafta diliyorum.

SEVGİYLE VE MUTLU KALIN OLURMU...

20 yorum:

TATESAL dedi ki...

Adana çok güzel bir il....2 senedir kardeşimde adanada....İncirlikteler eşi ve çocuklarıyla....Gelmek kısmet olmadı ama 1998 de gelmiştim biliyorum oraları az çok....
Umarım KPSS yi başarıyla atlatırsın....Atanman dileğiyle....

cansudere dedi ki...

rvt adana çok güzel dayım ve amcam adanada yaşıyorlar.resimler çok güzel .benim haftam berbat geçiyor hayırlısıyla bitseydı bu hafta nefret ettim valla .patladım nerdeyse .

Unknown dedi ki...

yeni işini sevmene sevindim...

Adsız dedi ki...

canım resımler cok guzel.paylasım ıcın tesekkurler.benımde derslerım oglen baslıyor.aynı senın gıbı sabahları ales kpss....gıbı sınavlara calısacagım :) kolay gelsın.öptum.

siirimsi dedi ki...

harika...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne kadar güzel bir şehirdir Adana.
Yenilikller güzellikler getirsin sana.
Sevgilerimle...


www.hayatizlerim.com

Mutluveumutlu dedi ki...

Resimler çok güzel.
İşyerinden mennun olmanada çok sevindim canım.

Mehtap dedi ki...

Resimler harika.Canım yeni eğitim öğretim yılınız hayırlı uğurlu olsun.umarım devlete de atanırsınız canım.herşey gönlünce olsun canım.cvan-i gönülden diliyorum.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Örtmenim ne var ne yok eğitim yılı nasıl gidiyor? :) Nasılsın iyimisin?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tatesal, evet Adana güzel şehirdir. Seviyorum bende bu şehiri.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, adana güzeldir evet. Ailenden birileri var demek buralarda. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, henüz sabahları çalışmaya başlayamadım ama kısmetse başlicam :) Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım benim.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Esracım, sağol canımcım. Özleidm seni yaa. Hiç konuşamıyoruzz.Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım benim. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arakadaşım, iyiyim. Yoğun geçiyor. Sevgiyle kal.

Ayşecik dedi ki...

Allah kolaylık versin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım,sağolasın.Sevgiler.