12 Ekim 2009 Pazartesi

SEVDİĞİNE DEĞER VERMEK...

ask3l.jpg
Sevdiğine değer vermek;

Nasıl desem ki, gözünü açarsın, karşında değildir.
Kapatırsın sımsıkı hemen karşına gelir.

Saçlarına dokunursun fırsat bu fırsat.


Böyle kanatlanır konar içine, kımıldayamazsın gitmesin diye.

Yakınındaysa misal, yaslar başını omzuna, robot olur kımıldayamazsın keyfi bozulmasın diye. Kımıldayamazsın yine.


Sevdiğine değer vermek ne saçma. Değer verdiğindir zira sevdiğin.

Ya da zaten sevdiğindir değer verdiğin.

Çok kızgınım der, özür dilersin kimin kızdırdığını bilmeden.
Zaten pek önemli de değildir.
Özür ister verirsin.

Üzgünüm der, dünya üzgündür o an.

Sevinçliyim der, kim üzgünse dövesin gelir.

Seni seviyorum der misal, kalbin bambu ağacı gibi büyür birden, sığımaz bedenine.
Sarılır yatarsın belki, yine robot olursun.
Kımıldamazsın uyanmasın diye.
Bütün bunlar değer verdiğin anlamına gelmez.
Çünkü aslında görevdir bir bakıma bunlar.

Tüm bunlardan aldığın zevkin oranıdır, verdiğin değer.


Uzaktadır misal...
Uyursun bir başına, ama aklındadır o, ayıp ama yanında yatırırsın bir şekilde. nasıl yattıysan öyle kalkarsın, her yerin uyuşmuş halde.
Özlemektir bu.

Tüm tutulmuş bedeninle mutluysan hala, o mutlulukla eşdeğerdir verdiğin değer...

14 yorum:

cansudere dedi ki...

canım yazın yıne harika .içimi dagladı valla. seni mimleyecektım çoktandır güncellemedin merak ettim .iyiymişin çok şükür hadi mime buyur canım mimliyorum seni. sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansucum, tamam canım. Hemen bakıyorum mimime.Sevgiler.

ev perisi;) dedi ki...

Muhabbet perim! canım benim bu ne his bu ne samimi duygular önlüne sağlık...

Muhabbetle...

zuzuların annesi dedi ki...

Ne güzelmiş Çiçeğim...
İyi ki paylaştın...Sevgiler.

Berrin dedi ki...

uyanmasın diye put gibi kıpırdamadan yatmak..işte bu müthiş bir şey..ve deger vermenin ötesi..bu aşk..

Pembe Tatlar dedi ki...

Harika bir yazı...

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım merhabalar,öncelikle kocaman öpüyorum seni blogunda uzun bir aradan sonra.Paylaştığın çok hoşuma gitti dolu dolu anlatıyor herşeyi yine,teşekkür ederim adıma bana sunduğun için...

bugra dedi ki...

merhaba arkadaşım..
"Sevdiğine değer vermek ne saçma. Değer verdiğindir zira sevdiğin."
paylaştığın için saol, öğrencek çok şey var yazıda..
görüşmek üzere arkadaşım..
sevgilerimle;)
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev perim, sağol canım benim. Öpüyorum sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzucum, sağol canım benim. Öpüldün sende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, katılıyorum. Bu aşkın ötesi birşeyy.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sağol canım benim. Bende kocaman öpüyorum seni bitanem.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Buğra,beğenmene sevindim. Sevgiler sanada ÇoCuK :)