19 Ekim 2009 Pazartesi

OTOBÜS MACERASI :)


Merhabalar, Adana'ya sıcaklar yeniden geldi. Çok basık ve sıcak bir hava var. Yağmur öncesi sıcak derler buralarda buna. Ama yağmuru göremedik henüz.

Bugün maceralı bir otobüs yolculuğu geçirdim. Ne tuhaf insanlar var anlayamıyorum şu memlekette.

Derse gitmek için koştur koştur otobüse yetiştim bugün. Bindim boş neyseki. Otobüsün bir tarafı full güneş. Bir tarafı gölge. Otomatikmen her binen gölgeye oturuyor. Bende öyle yaptım. Sonra tabi gölge yerler doldu. Neyse bir kadın bindi. Bende o ara öğrencime vereceğim testlerimi ayarlıyorum.

O kadar insan varken bana demesinmi oraya ben oturabilirmiyim diye.Nasıl yani yaa. Kendi gölgeye oturacak beni güneşe oturtacak. Şaka gibi. Yaşlı desen değil. Neden dedim. Yaa güneşde orası dedi :)))

Eeee yanii ben mi güneşe oturacam dedim. Ahh bizahmet dedi. Yaa güldüm ne diyeceğimi şaşırdım. Dedim kadın çatlak sanırım. Neyse ben gülerek töbe töbe dedim hiç uğraşamam kalktım. Belki dedim hastadır falan. Sonra birbaktım ağzındada kocaman bir sakız. Aman tanrım nasıl çiğniyor. Ağzını bir karış açarak cakkıdı cakkıdı. Iyyyyy. Ben zaten hoşlanmam sakızdan. Birde öyle otobüste yani. Olacak şeymii... Otobüs sağa döndü sonra veeeee güneş o tarafa geçti. Yine gölgede kaldım kadın güneşte kaldıı :)))
Hayy Allah'ım içimden kıs kıs güldümm :)) Kadın bana bakıyor ama ben direk pencereden dışarı izledim. Ne saçma yaa. Utanmasa dicek yine yer değişelim. Gerçi utanmaz da neyse :))

Yolculuk uzun tabi. Sonra başka bir kadın ve çocuğu bindi otobüse. Arkama oturdular tam. Kadın ancak 3-4 yaşındaki oğluna otobüs numaralarını ezberletiyor.

Anne: Söyle bakalım 112 nerenin otobüsüydü.

Çocuk: Baycalı Haştanesi ( Aslında orası Balcalı Hastanesi. Anlayacağınız üzere çocuk daha konuşamıyor pek)

Anne: Bak gebertecem seni kaç kez söylicem yanlış. O otobüs orayamı gidiyordu.

Çocuk: Unuttumm

Anne:160 neresi peki.

Çocuk: Tamam orası Baycalı

Vsssss...

Ne garip dimi. Şaşkınlıkla kulak misafiri oldum. Yaa küçücük çocuk yaaaa. Başka şey öğret çocuğa. Birde öğretiş tarzına bakın yani.

Sonra indim otobüsten tabi. Dedim birgün boyunca inip binsem bu otobüslere ne maceralar yaşar insan :)

İlginç dimi...

Ne insanlar var :)))

SEVGİLER HERKESE...

20 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım gerçekten otobüse bindiğim zaman herşeyi göze alıyorum...
dediğin gibi çok garip insanlar var...
Ama özelliklede balcalıyı öğreten anneye bir alkış gelsin benden:D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar, evet canım binbir insan var.Anneye alkış :)

Adsız dedi ki...

yaşadıklarına şaşırdım arkadaşım ve güldüm :) hayret bişey :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, bende şaşırdım inan. Şaka gibi dimi :)))Hayret ki ne hayret yani :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Kadın da pek terbiyesizmiş :)

cansudere dedi ki...

yaa canım böyle utanmaz insanlar çok.bende çok sık rastlıyorum otubuste böyle şeylere kalk diyenle karşılaşmadım ama üzerime abanan çok olmuştur.

LoLa dedi ki...

neden kalktın kıss uyuz oldum o kadına beeeen ne manyaklar var yaa.
ben de çekerim öle manyakları nedense dışarda gelir bulurlar beni :)

bugra dedi ki...

;)
merhabalar arkadaşım..
okuması eğlendeli de yaşaması pek öyle olmuyor bilirim..
sana yine söyleniş tarzı fena değilmiş..
bana teyzenin biri gelip, "hadi kalk da oraya ben oturayım" dedi..
nasıl ama;)
laf anlatmak zor insanlara..
sevgilerimle..
ÇoCuK

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Otobüs ve dolmuşlar " Memleketimden insan manzaraları " halindedir duralarda da.
Gülsek mi ağlasak mı halimize acaba?
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Recep, bencede yani :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansucum, böyle utanmaz insan çok maalesef. Yaa şaka gibi insanlar :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, kalktıktan sonra pişman oldum. AMa uğraşamazdım o an. Öğrencime test ayarlamakla meşguldüm :) Birde hasta sandım. İşte Allah doğruyu gördü otobüs dönünce ben yeniden gölgede kaldım yaa :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba.Kesinlikle yaşamak feci birşeydi :)) Beni bulur hep böyle insanlar. Sanırım böyle insan çok değilmi :)
Sevgiyle kal ÇoCuk :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sanırım gülmek yerine ağlamalıyız bu manzaralara. Ağlanacak halimize gülüyoruz dimi. Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

Seninkide biraz saflık olmuş canım ya :)

Primarima dedi ki...

fECİ BİR YOLCULUK DESENE:)))
BEN ANNE VE COCUKDA TAKILI KALDIM ...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arakdaşım, saflıkmı bilmem ama o an uğraşamazdım o kadınla :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum,feci hemde ne feci. O kadnda bende takılı kalmadım desem yeridir :)

cansudere dedi ki...

canım nerelerdesın sevgiler...

Ayşecik dedi ki...

Nerelerdesin arkadaşım? Bu arada hala adını bilmiyorum :) çok mu yoğun geçiyor hayat?