15 Ekim 2009 Perşembe

GÜNLERİM NASIL GEÇİYOR...

Merhabalar, hafta sonuna doğru yorgunluk üzerime çökmüş durumda. İş yerine öğlen gidiyor olmam pek birşey değiştirmiyor. Yine çok yoruluyorum.
Bu aralar hayat koşuşturmacalı anlayacağınız. Akşam nasıl oluyor bilmiyorum. O yüzden blogumu ve sizleri çok ihmal ettim :((
Düzene oturtacam az kaldı.

Hafta içi iş yoğunluğunu, hafta sonu arkadaşlarla atıyoruz işte.

Geçen hafta çiğ köfte partisi yaptık. Süperdi. Çok yemişim sanırım. Ama çok güzel yaptı arkadaşlar ne yapayım :) İnsan o ortamda ne kadar yediğinin farkına varmıyor.
Böyle gırgır şamata güzel bir hafta sonu geçirdik.

İş yerimde kurucumuz o gün beni çağıttırdı. Dedim bir şey oldu sanırım. Kesin bir veli şikayet etti yada onun gibi bişi. Hayırlısı dedim girdim odasına.

Dedi ki kurucu senden çok memnunuz. Sen yarım gün gelmene rağmen sen tam kadrodasın artık. Buranın demirbaş öğretmenisin artık dedi :))
Güleryüzümden çok memnunlarmış. Veliler, öğrenciler beni çok tutmuş. Sen hep böyle güleryüzlü ol dedi.
Çok sevindim. İşte güleryüzlü olmanın ve birde işini iyi yapmanın neler yapabileceğini birkez daha gördüm.

Dün eski iş yerimdeki arkadaşlarım beni ziyarete gelmişler. Süpriz yaptılar. Çok sevindim. Derste tahta kalemimin mürekkebi bitince birara çıktım mürekkep almaya. Bir baktım süprizz beni bekliyorlar sekreterin odasında. 10 dk teneffüs arasında azda olsa sohbet ettik. Çünkü dün full dersim vardı.

KPSS çalışmaya henüz başlayamadım. Şu derslerimi bir düzene oturtursam iş yerinde inşallah başlayacağım.

Yazın olduğu gibi kitaplarımı son sürat okuyamıyorum. Ancak yatmadan okuyabiliyorum 30 dk falan. Okumadan asla uyuyamıyorum bu alışkanlık bende.
Şimdi Alacakaranlık serisinin 4. kitabı olan Şafak Vaktine başladım. Güzel gidiyor bakalım.


Benden şimdilik bu kadar, işe gitmeliyim.
Hepiniz sevgiyle kalın...

12 yorum:

Primarima dedi ki...

Tebrık ederım...bu herzaman böyle işini iyiyapdıkca kapılar açılır.
Çig köfte içinde afiyet olsun valla canım çekdi.

Unknown dedi ki...

güler yüzlüm tatlı dillim benim bilmezmiyim.....

cansudere dedi ki...

sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Prima Rimacım, evet canım. Sanırım önemli olan işini sevmek. Çiğ köfte yapalım sana canım gel Adana'ya. Acılı acılı :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım benim. Bilirsin sen beni :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, sağol canım. Sanada sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik ediyorum sevgileimle...

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun tebrikler.Başarılarının karşılığını alman çok güzel.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar, canım sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, sağolasın. Sevgiyle kal.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İyi haberlerini okumak çok sevindirici Muhabbet Çiçeğim her şey gönlünce olsun.
Uykudan önce okumak bende de alışkanlık başka da zamanımız yok ki zaten:))
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım benim. Okuma alışkanlığı işte. Aslında bu huyumu çok seviyorum. Başka ne zaman vaktimiz varki zaten :)