27 Eylül 2009 Pazar

RUH EŞİ...


İnsanların çift yaratıldığına ve doğumumuzdan itibaren diğer yarımızı aradığımıza inanırmısın ? Kac kişi gerçek aşkını bulur dersin ?

Eşine, sevgiline, ya da sevgili olmaya can atacağınız o kişiye bak; o senin gerçekten ruh eşin mi yoksa sadece tipi, çevresi ya da cebi mi seni ilgilendiriyor?

Nasıl anlarız beraber olduğumuz kişi, gerçekten bizim diğer yarımız mı ?

Durup düşünün bir kez ; üzgünseniz o da sizinle üzülür mü; sevinçli haberinizi ilk kimle paylaşırsınız; ağlamak için en iyi omuz onun ki midir; sınırlı bütçeniz de olsa en iyi yılbaşı hediyenizi ona mı alırsınız; hiç makyaj yapmadığınız halde, ondan telefon gelince, ilk elinize aldığınız rimeliniz mi olur;

Spora vakit ayıramam deyip, 'Canım, göbeğin mi çıkmış? ' dediğinde, ilk koştuğunuz yer, köşedeki spor salonumudur?

Onunlayken yağmur daha romantik, güneş daha mı sıcaktır?

Ve gerçekten yürekten sevdiğin, 'Seni Seviyorum' deyişinde içini ısıtan ses onun sesi midir? Hiçbir zaman azla yetinmemek gerekir bu fani dünyada.

Gülüşünü sevmiyorum ama beraberim, espirileri komik değil ama yalnız kalmayayım, giyinişi ne kadar da kötü ama yine de yanımda biri olsun... dememeli insan.

O kolaya kaçmak olur, hazırı kabul edip yaşamak.

Her zaman, bu son olsun diye başlanır ama bazen şans gülmez yüzümüze, ayrılık olur yolun sonu gelir.

Ya da bazen, insan zorlar kendini ayrılmamaya, azla yetinmeye, sevmeyerek sadece yalnız kalmamak için katlanmaya, zor gelir yeniden aramak, yeniden tanımak, yeniden süslenip çıkmak...

Ne kadar çok arasak da, her defasında 'Bir daha tövbe' desek de, bıkmamak gerek, ümidi kaybetmemek, hep aynı heyecan ve aynı iyi dileklerle çıkmak gerek yola.

Çünkü bulduğunda diğer yarını, hayat daha güzel, daha yaşanası, gökyüzü daha mavi, yıldızlar daha parlak... Düşün bir kez, sorunlar paylaşılınca azalıyor, ama sevgi ve mutluluk paylaşınca daha da artıyor, kahkahalar daha uzun, gözyaşları daha az sürüyor.

VE onun gözlerine baktığınızda, sizi camdan bir kafeste taşımak istediğini, elinizi kestiğinizde bile onun içinin kanadığını, sitemlerin bile onun küçücük kalbini dağladığını, her gülüşünüzde yeniden nefes aldığını bilmek, tüm arayışların en mutlu ve en huzurlu ödülü oluyor...

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Bütün bunlar zamanla oluyor en azından bazıları o zaman sayılmıyormu??:))))))

cansudere dedi ki...

canım yaa yazıların çok hoşuma gidiyor .insan ruh ikizini bulup kaybederse ne yapar . başka ruh ikizi çıkmıyor insanın karşısına bir defa çıkar .yeni ilişkilerde acaba bu mu diyere başlanır ve bakılır kı oda olmuyor hep herşey eskiyı hatırlatıp acı verir.ruh ikizi bırakıp gittiginde her defasında onun yüzünden arkasından hata yapılır . ama herkes kendi hayatını yaşar sonuçta acı versede yeni umutlara seni terk etse de hep sonu acıdır ruh ikizi neden unutulamıyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeğim, insanın hayatına neyin ne zaman gelip gideceği hiç belli olmaz.İnsanın gerçekten bir diğer yarısı, bir ruh ikizi varmıdır bilinmez.Varsa umarım o ruh eşini herkes bulabilir
Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet zamanla oluyor bu anlatılanlar. Sayılmıyomu bilmem ki:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, canım beğenmene sevindim. İnsan ruh eşini kaybettimi çok kötü bir duygudur. Çünkü hayattaki bir diğer yarın o senin. Sonradan bulmak imkansız. Çünkü insanın bir ruh ikizi olur ancak. Belkide vardır bilemiyorum. Yinede bulmuşken kaybetmemeye çalışmak gerekli bence.
AMa o terkederse yapacak birey yokk.
Allah öyle ayrılıklar vermesin kimseye.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, bence ruh ikizi var herkesin birtane. Bulmak çok zor ama. Dilerim herkes bulabilir. Sevgiler.

Berrin dedi ki...

bilemiyorum, sanırım ben inanmıyorum bu ruh eşi olayına.

Ayşecik dedi ki...

Dilerim ki , bulursunuz.
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de çok inanırım bu ruh ikizi denen şeye.
Önemli olan doğru zamanda karşımıza çıkması bir de.
Sevgilerimle canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle bende inannıyorum ama işte herkes bulamıyor...
Umarım sen bulursun..

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhabalar Muhabbet Çiçeğim,
ben aslında herkesin aşağı yukarı senin gibi gerçekten sevebileceği bir insanla yaşamını paylaşmak istediğini düşünüyorum.Ama bunun samnlıkta iğne aramak kadar da zor olduğunu aynı zamnda.Herkes çift yaradılır derler ama , öteki eş nerede, işte onu bulmak çok zor..
Sevgiler içtenlikte ve ruhuna en hoş gelen kişiyle yaşamını paylaşman dileğiyle.

balböcükleri dedi ki...

ne güzel yazmışsın zevkle okudum yazışmak dileğiyle

Adsız dedi ki...

Doğru zamanda çıkmayan ruh eşi neye yararki? Onu bulmak için beklemek gerekir mi sizce?

bugra dedi ki...

budur arkadaşım...
çok hoş olmuş...
senin yazdığın gibi düşünen insanların artması umudumla..
sevgilerimle;)
ÇoCuK

Adsız dedi ki...

ruh eşi meselesine ben de takılmıştım bi zamanlar. araştırdım okudum bi sürü.. var böyle bişey.. ben hala inanıyorum.
umarım hrkes bulur ruh eşini...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, bazen insan hayatta öyle şeyler görüyor ki inanamıyor, bazen inanmasına rağmen hayal kırıklığı yaşıyor. Sanırım buna zaman zaman inanıyoruz, zaman zaman inanmıyoruz hayatımızda:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız, arkadaşım dilerim herkes bulur ruh eşini. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, kesinlikle katılıyorum. Önemli olan doğru zamanda ruh eşimizin karşımıza çıkması. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar, canım dilerim herkes bulur ruh eşini, yada bulmuştur. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya Zamanı, evet belkide ruh eşini bulman samanlıkta iğne aramaya benzer. Ama herşeye rağmen mutluluğa değmezmi bu arayış. Dilerim herkes ruh eşiyle mutlu olur hayatta.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Serpil, merhaba. Hoşgeldin.Beğenmene sevindim. Yazışmak dileğiyle.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, doğru zamanda çıkmazsa yada bulamazsa insan ruh eşini tabiki sonsuza kadar beklenmez. Bu talihsizlik olur sadece. Şans işi bu sanırım.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, selam arkadaşım. Evet umarım böyle düşünenler artar diyoruz. Sevgilerimle ÇoCuK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, bende inanıyorum.Ama bulmak zor tabi. Dilerim herkes bulur ruh eşini . Sevgiler canım.