26 Kasım 2009 Perşembe

MUTLU BAYRAMLAR...


Merhabalar,
ÖNCELİKLE HERKESİN BAYRAMINI KUTLUYORUM.
Uzun zamandır blogumu ihmal ettiğimin farkındayım. Ama hiç fırsat bulamamanın yanında sanırım biraz yalnızlığa ittim kendimi.

Neler mi yapıyorum. Bir önceki yazımdanda okumuşsunuzdur. Hasret yine kapımda. Sabırsızlıkla gün saymaya başladım. Ama günler birtürlü geçmiyor. Zaman durdu. İlerlemiyor sanki :( Eğer çalışmıyor olsam sanırım hiç vakit geçmezdi. Öğrencilerim, dersler derken biraz da olsun zamanı hızlandırıyor. Zaman çok uzun çünkü.
Boş vakitlerimde ders çalışmaya başladım. KPSS bu yıl olmak zorunda.

Son zamanlarda bol bol tlfnum çaldımı acaba deyip tlfnumu yokluyorum :)) Evde garipten tlf sesleri duyuyor, hüzünlü bir şarkı çaldığı an hemen uzaklara dalıyorum ve o beklediğim tlfnun sesini duyduğum an dünyalar benim oluyor. Bana verdiği hırsı, sevgiyi depoluyor günüme öyle devam ediyorum.
Öğretmenler gününde öğrencilerim beni çok mutlu ettiler. Öğrencilerimin dışında özellikle iş yerime gelen beklenmedik çiçek herşeyden çok mutlu etti beni. Kartı okuyunca o kadar mutlu oldum ki. Hasretime ortak olan birtanemin ailesi bana çiçek göndermişti. Ne güzel düşünmüşler. Çok mutlu oldum çok duygulandım.

Bayramdan sonra direksiyon geliştirme kursuna gitmeye karar verdim.
Yeter artık kullanmak lazım şu aracı. Evin önünde öyle beklerken araba ben öyle yağmurda, soğukta sürünüyorum otobüslerde. Babam al kızım arabayı kullan diyor ama sonra kendi kendine ben kasko yaptırtayım bari diyor :))
Ne güzel öğrenmiştim ilk ehliyet aldığımda uzun zaman ara verince pratiklik gitti tabi yeni öğrenmişken. Acil geliştirmem lazım direksiyonumu.
Şimdilik benden bu kadar. Elimden geldiğince blogumu ihmal etmicem bundan sonra.
SEVGİYLE KALIN. MUTLU BAYRAMLAR HERKESE...

14 yorum:

cansudere dedi ki...

mutlu bayramlar canım sevgiler...

Turunculu mavi dedi ki...

Gülümseten bir bayram olsun.Sana ve herkese...Mutsuz bir bayram yaşayacak olsamda.Güneşli bir havada siz hiç mutsuz oldunuz mu?

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

İYİ BAYRAMLAR:)))

Mehtap dedi ki...

Bayramin mutlulukla ve süprizle geçsin canım.Sevgilerimle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, teşekkür ediyorum. Sanada iyi bayramlar. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Turunculu Mavili, seninde herşey gönlünce olsun. Hayat bazen yaşamak istemediklerimizden ibarettir. Ama elbet Tanrım bunun sabrını ve gücünüde veriyor. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar, canım güzel dileklerin için sağol. Sanada sevgi dolu, huzu dolu, mutluluk dolu bayramlar. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Sanada iyi bayramalr diliyorum. Sevgiler.

beenmaya dedi ki...

tekrardan iyi bayramlar sevgiler selamlar :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sanada iyi bayramlar canım. Sevgiler, selamalr :)

Adsız dedi ki...

canım tek sıkıntın hasretin olsun. sayılı öyle çabuk geçiyor ki aslında. sadece daha çok yeni yollamışsın o yüzden alışamadın. bittiğinde sen de şaşıracaksın nasıl geçti diye..
iyi bayramlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sanırım şu sıralar tek sıkıntım hasretim. Sayılı gün çabuk geçer diyorlar ama sanki 1 gün 1 yıl gibi geçmiyor.Umarım dediğin gibi alışırım. Sanada iyi bayramlar tatlım. Sevgiler.

Özlem dedi ki...

eşinin ailesi çok güzel jest yapmış cnm yorum yazmadan okurken içimden aynen böyle geçti sevgilin diyeceğime eşin dedim ve demek ki olucak:)))
mutlu bayramlara sevdiklerinle....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, Allah söyletti yeminle :)))
Amin canım inşallah eşim olur yakında. Önce önümüzdeki şu zamanı atlatmamız gerek. Ailesinin yaptığı jest çok güzeldi gerçekten. Sanada mutlu bayramlar tatlım. Sevgiler.