28 Kasım 2009 Cumartesi

ZAMANI HAPSETME GÖZLERİNE...

Bazen kaçmak istersin uzaklara.
Kimsenin olmadığı ıssız diyarlara.
Haykırırsın içinde biriktirdiklerini.
Kimse duymasın diye içinde sakladıklarını bunca zaman.
Ağlarsın gözyaşların tükenene kadar.
Kimse ağlama sus demez sana.
Rahat rahat ağlarsın.
Özlemini haykırırsın sanki duyacakmış gibi.
Koşarsın nereye koştuğunu bilmeden.
Her adımında sanki zamanın 5'şer 10'ar arkanda bırakıyormuşçasına.
Sonra yorgun düşer seni taşıyan bacakların artık.
Oracıkta çöker kalırsın.
Düşlersin gelecek günleri.
Geçsin istersin zaman biran önce.
İstediğin güzelliklere kavuşmak için akıp gitsin istersin zamanın.
O an sadece akıp giden zaman ve gözyaşların vardır yanında.
Gitme vakti gelmiştir.
Artık dönmelisin gerçeğe.
Arkanı dönüp gelirsin yeniden zamanın durduğu noktaya...

Ne olursun zamanı hapsetme gözlerine...
Bırak akıp gitsin biran önce avuçlarının arasındanda sana kavuşayım...
*******************
Birini sevdiğinde ve onu tüm kalbinle sevdiğinde, ayrı olduğunuzda da bu aşk asla kaybolmaz...
MUHABBET ÇİÇEĞİ

14 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi bayramlar canım..
sevgiler güzellikler diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bir dut masalı, teşekkür ediyorum canım. Sanada iyi bayramlar. Sevgiler.

cansudere dedi ki...

şiir çok güzel yine .mutlu bayramlar canım

Adsız dedi ki...

KAYBOLMAZ TABIKI, INSALLAH GUZEL BIR BAYRAM GECIRMISSINIZDIR CANIM.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, beğenmene sevindim canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, canım fena geçmedi bayramım hasret dışında. Tabi özleminde yeri ayrı.Sevgiler canım.

bugra dedi ki...

bazen..
ben de terkedip gidebilsem keşke diyorum..
çok ihtiyacm var arkadaşım..
gerçekten..
ve gittiğim yerde herşeyden uzak sadece sevdiklerimi düşüneyim..
diyorum..
..
sevgilerimle..
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, herkes bazen böyle gitmek ister uzaklara. Sende bendensin. Birsüre uzaklaşıp, kendinle başbaşa kalıp sadece secdiklerini düşünmek istiyorsun.
İşte diyoruz ama yapamıyoruz ki...
Sevgiler ÇoCuK...

siirimsi dedi ki...

bazan güzel sözlerde, cümlelerde, kelimelerde kaybolursun...

yüreğine sağlık

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bazen bazı sözler seni alıp bilmediğin diyarlara götürür. Bazen mutluluktan bazense kederden.
Teşekkür ediyorum. Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Ne doğru bir söz,bir çok kez bunun ne kadar gerçek olduğunu anlayamasak bile.
Hastane köşesinde yarım kalan kolanya kutusu ve unutulmuş bir freşa elmalı sodada olsa...İçmeye koklamaya kıyamazsın.

"Birini sevdiğinde ve onu tüm kalbinle sevdiğinde, ayrı olduğunuzda da bu aşk asla kaybolmaz..."

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı,üzgünüm. Sanırım hastanızı kaybettiniz :((((
Allah mekanını cennet etsin.

Maviymişadı dedi ki...

Evet İnanamasak`da hala, o soğuk güneşli pazartesi öğlesi toprakla buluştu.Kendi Elimle verdim toprağa..Kara derler ya, toprak sarımsı yada açık kahveye yakın bir renkti.O şimdi yok...Çok özledim Onu.Bir çok kez görmüşüzdür hepimiz ölümü,belki yakınımızda belkide çok uzağımızda.Şunu bir kez daha anladım ki Ateş sadece düştüğü yeri yakıyormuş...Bazanda yaşarkende kaybede biliyoruz bazı şeyleri.Onlar kaybolmuyor aslında yüreklerde yaşıyor.Orada yeşerip büyüyorlar.Toprağa verdiğimizi büyütüp yeşerttiğimiz gibi.Teşekkür ederim forum sahibi arkadaşım...Allah hepimizi cennete gitmek, günahlarımızı affetmek nasip eylesin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, Allah rahmat eglesin. Toprağı bol olsun. Hepimizin sonu ölüm. Sevdklerimizin acısını tatmak çok acı:(
Allah sabır versin diyorum...