18 Kasım 2010 Perşembe

HASRETİM...

Zaman dursun isterdim şimdi
Hiç geçmesin saniyeler

Ben öylece kalayım yanında,

Ağlıyorum şimdi nedense

Mutluluktanmı ,

Yoksa 3 gün sonra yeniden hasret çekeceğim için mi?

Havada tek bir bulut yok,

Ama benim içimde fırtınalar kopuyor...

Yanımdayken özlüyorum seni...

Hiç bitmese bu dakikalar,

ve sen hep yanımda kalsan

Sen benim en içten gülüşüm,

Benim iki gözümsün,

Herşeyimsin...

Sende anladım hasreti

Ben sende tattım aşkı sevdayı,

Birini sevmeyi sende öğrendim,

SENİ ÇOK SEVİYORUM...
ŞAFAK:82

2 yorum:

Berrin dedi ki...

çoktan şafak sökmüş olmalı :)
neden yazmıyorsun..artık yazmauyacak mısın muhabbet cıcegımız :)
merakta bırakma..düğün dernek ne zaman :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, canımsın iyiyim çok şükür. 2 gün önce yazdım bir yazı ama yayınlayamadım. Sorun vardı sanırım. Şimdi yeniden deneyeceğim. Çok uzak kaldım burdan, sizlerden. Yeniden dönüyorum. Şafak bitti hayırlısıyla. düğün hazırlıkları başladı. Gün aldık düğün içinde :) Herşeyi anlatacağım çok yakında :)