7 Kasım 2010 Pazar

ŞİMDİ BURADA OLSAN...

Ne dün, ne bugün, ne de yarın...
Hangi gün kavuşur elim sana?
Hangi gün gözlerin gözlerime değer?
Hangi gün ellerin yüzüme dokunur?
Hangi gün kokunu içime çekerim?
Hangi gün başımda nefesini hissederim?

Bugün'mü? Hayır!
Yarın'mı? Hayır!
Bir gün, Bir 'yarın'...


Adına aşk diyorlar, gelecek diyorlar , Bana Yetmiyor !!!
Her şarkımda sana bir adım daha yaklaşmak istiyorum.
Seviyorum çok seviyorum…


Yüreğimin en güzel yerini alansın,
Gün geçtikçe canımın parçası olup gidensin,
Herşeye rağmen yüzümdeki tebessümümün nedenisin,
Hayallerimsin, Umutlarımsın, Yarınlarmın tek sahibisin,
Mucizemsin, Hasretimsin, Bekledigimsin,


Ve ben:
bir kentin ortasında
çığlık çığlığa bağırarak tek başına kalsam da yine seviyorum seni...


Ve sen:
Uzaktasın, Yakındasın, Özlenensin, Ama Bugünümdesin, Yarınımdasın...


Her şeyimsin Sen…


SENİ SEVİYORUM...

2 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Mükemmel <3

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sağol canımcım.