8 Mayıs 2011 Pazar

GÜZEL BİR GÜNDÜ...

Merhabalar, güzel bir pazar sabahına uyandım bugün. Hemen canım anneme sarıldım. Anneler gününü kutladım.

Güzel bir kahvaltı hazırladım hepberaber kahvaltımızı yaptık. Sonra nişanlım geldi. Annemin anneler gününü kutladı, hediyelerimizi verdik.
Sonra kayınvalidemlere gittik nişanlımla. Anneler günü kutlamasından sonra tüm gün gezdik.

Hafta içi ikimizinde yoğun iş temposu yüzünden birbirimize az vakit ayırabiliyoruz. O yüzden hafta sonunu en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyoruz.

Akşam yemeğimizi öğretmen evinde yedik. İlk defa gittim yeni açılan öğretmen evine. Göl manzarası eşliğinde yedik yemeklerimizi. Meşhur Seyhan gölünü bilmeyenler varmı ...Beğendik ortamı. Artık sık sık gideriz.
İş yeriyle biraz problemlerimiz var. Sanırım seneye kendi iş yerimi açacağım. Tabi Allah nasip kısmet ederse.
Anlatacak çok şey var . Uzun zaman ayrı kaldım.
Şimdilik bu kadar. işe gitmem gerek. Kendinize çok çok iyi bakın. SEYGİYLE KALIN....

3 yorum:

Unknown dedi ki...

gözün aydın şafak bitmiş sevgili gelmiş güzel gelişmeler olmuşş:))öptümm..

Adsız dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,evet canım şafak bitti sevgilim geldi.Güzel gelişmeler oluyor kısmetse:)Bende öptüm cnm