17 Mayıs 2011 Salı

NERDEN ÇIKTI BU NODÜL :(

Merhaba arkadaşlar,bugün evdeyim işe gitmedim. İzinliyim. Hoş hergün izinli olmak istiyorum çünkü iş yeri artık çekilecek gibi değil. Çok gergin ortam. Az daha dayanacağım.


Bugün küçük bir operasyon geçirdim. Tiroid bezimde ufak bir nodül çıktı. Stresten sanırım. Kötü birşey yok ama her ihtimale karşı biyopsi yaptılar bugün. Kafamız rahat etsin dediler. Çok gerdim kendimi bu biyopsi için. Annem ve babamla gittim. Biyopsiden her çıkan farklı yorumlarda bulundukça gerildim. Ta ki uzaktan aşkımı görene kadar. Nasılda rahatlattı beni herşeyim.. O kadar işten izin alma gelme gerek yok dedim ama dayanamış. Herşeyim yine yanımdaydın herzaman ki gibi.Neyse ki korkulacak birşey yokmuş. 5 dk içinde bitti. İnce iğne biyopsisi yaptılar. 1 haftaya çıkacak sonuçlar.

İş yerinde yaklaşık 1aydır çok stres yaşadık. Sağolsun kurucumuz tüm öğretmenleri çileden çıkarıyor hergün. Çok stres yaptım. Herşeyin başı stres işte. Olan oldu. Artık diyorum umurumda değil kurucu. Sağlık herşeyden önemli.

Sizde kendinize iyi bakın. GÖRÜŞMEK ÜZERE...

4 yorum:

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

geçmiş olsun tatlım bununla kalsın inşlh.işyerinde huzur olmayınca hiç tat olmuyor dimi :(işe gidesi gelmiyor insanın sabah olmasın istiyor....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, sağol. Sonuçlar çıktı. Çok şükür korkulacak birşey yok. Strese bağlıymış. Kontrol halinde olacam 6 aya bir. Korktuğum gibi bir kötü huylu nodül değilmişş Allahıma bin şükür. İkizlerim iyidir umarım. Kocaman öptüm seni ve kızları.

Mehtap dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun.Kendini bu kadar strese sokma olur mu? Biraz rahat olmak lazım.Sonuçta herşey olacağına varıyor.olayları,insanları olduğu gibi kabul edersek daha az üzülürüz diye düşünüyorum ben.herşey gönlünce olsun ve geçmiş olsun canım.sevgiler.çok öptüm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, herşeyin başı stres. Stressiz olmak mümkünmü . Keşke stressiz bir dünyada yaşasaydık. Elimden geldikçe artık stres yapmamaya çalışıyorum. Sağol canım. BEnde öptüm.