11 Ekim 2012 Perşembe

Merhabalar herkese, uzun zaman oldu yazmıyorum. Yaz nasıl geçti bilmedim. Sıcak bir yandan, hamileliğin sıkıntıları bir yandan bitti yaz. Adana 1 haftadır yağmur. Serinledi. Ama ben dahada ağırlaştım. 35 haftalık oldu kızım. Şuan kendinden bahsettiğimizi anladı sanırım :)) Vuruyor :))) 
Anneme geldim sabahtan özel dersim var öğleden sonra. Annemin evine yakın diye geldim. Annemle sohbetteyiz bir yandan. 
Artık yürümekte zorlanıyorum. Bacaklarımın üst kısımları acıyor artık. Oturup kalkarken zorlanıyorum. Hamilelik boyunca toplam 9 kilo aldım. Bebeğimin kilosu maşallah iyi. O alıyor kilosunu ben sabitim :) Zaten hamilelikte veriyormuşsun 5 kilosunu sonrasınıda veririm hemen.Yeter ki doğum sonrası almayım.
Geçen ayda kızımın kilosu gayet iyiydi ben 1 kilo vermişim. Dr kızdı kilo vermek yokkk dedi.
Hayırlısıyla az vaktimiz kaldı. Hastahane çantam hazır. Odasının mobilyasıda 10 güne teslim. Umarım zamanında gelir kızım.  Hazır almadım yaptırıyorum. Mobilyacıları bilkirsiniz sündürdükçe sündürüyorlar.  Sonrasında kadın alacam evimi temizletecem hazırımm. Bayram öncesi biter hayırlısıyla inşallah. 
Kızımızın adını Derin koymaya karar verdik. Ama son dk değişiklik olur mu bilemem :)
Eşim sağolsun her konuda yardımcım. Canımmcım o da kızını bekliyor heyecanla.
Hayırlısıyla Çiçeğinize dua edin. Sağlıklı bir şekilde atlatalım kızımda bende doğumu. Kasımın 2. haftası kısmetse doğum . Aslında Kasım sonuna doğruydu ama dr öne aldı biraz. 
Öyle işte. Çiçeğiniz sizleri özlüyor okuyor ama pek yazamıyor. Fırsat buldukça yazarım yeniden.Kendinize iyi bakınn.Sevgiyle kalın...
Hoşçakalın canlarımm...

6 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hoş geldinnnnn :))

Unknown dedi ki...

bir akrep burcu geliyor desene:)canım bi avazda kurtul inşallah,doğurunca haberimiz olsun mutlaka ama:))kendine iyi bak,rabbim yar ve yardıncın olsun:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayat İzlerim, hoşbulduk canım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım sağol hayırlısıyla inşallah. Haberin olur merak etme :)

Adsız dedi ki...

Belki şu an doğmuştur? kasımın ortaları demişin, Allah analı babalı büyütsün. bir bakmışın büyümüş, bir bakmışın hayat su gibi akıp gitmiş...

bebek heyecandır, istersinki herşeyin en güzeli onun olsun o herşeyin en güzeline layık olsun, ama gel görki durum biraz farklı bana kalırsa çok masrafa girmeyin derim. hem eşya hem kıyafet noktasında çünkü en fazla 6 ay sonra hepsini atmak veya yenilemek zorunda kalıyorsunuz. bebekler hızla büyüyor, mobilya beşik yerine daha yumuşak malzemelerin kullanıldığı portatif bişeyler alın derim faydasını göreceksiniz ileride...

Tecrübeleri paylaşmak LAZIM...

Derin bebeğin bahtı açık olsun, hayatı boyunca yüzü hep gülsün...

kendine iyi bak...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım merhaba :) Tecrübelerinden anladığım kadarıyla seninde bir çocuğun olmuş. Çok sevindim :)Benim doğumum yarın. Derin bebeğim kısmetse yarın doğacak. 17.11.2012 günü. Çok masrafa girmedik eşyalar konusunda. Odasına gereken mobilyaları yaptırdım genç odası gibi.Gelin olana kadar kullanacak yani . Atmayacağız.Müsrif olmamak Lazımm :))
Kıyafette çok hediye geldi yeğenlerimden kalanlar derken masraf etmedik pek. Ama ister istemez masraflar oldu tabi.Feda olsun kızıma .
Senin bebeğinide Allah analı babalı büyütsün.Gerçi belki bebeklikten çıkmıştır. Sende kendine iyi bak.
Sevgiyle kal...