27 Haziran 2012 Çarşamba

ÇOK SICAKK...

MERHABA DOSTLARIM,YİNE YAZAMADIM BİRKAÇ GÜNDÜR. TATİLE GİRDİM DEDİM AMA BİR ÖĞRENCİM DERS İSTEDİ. DÖNEM TEKRARI YAPIYORUZ ONUNLA. O YÜZDEN HER GÜN EVDEN ÇIKIYORUM. SONRA EVE GEL, EVİ TOPARLA, YEMEK YAP DERKEN YORGUN DÜŞÜYORUM.ERKEN YORULUYORUM ARTIK. DÜN BİR ÜTÜ YAPMIŞIM Kİ SORMAYIN YANİ. ÇOK BİRİKMİŞ.DÜN AYAKLARIMIN ZONK ZONK ZONKLUYORDU :) BEBEĞİMDE YORULDU BENİMLE. İSİM TELAŞINDAYIZ. BENİM BİR İSİM KAFAMA YATTI GİBİ AMA TAM KESİNLEŞİNCE PAYLAŞACAĞIM SİZLERLE. 


ARTIK KARNIM DAHA HIZLA BÜYÜYOR.19. HAFTADAYIM ŞUAN. KİLO PEK ALMADIM DİYEBİLİRİM. UMARIM SON AYLAR ALMAM. BEBEĞİM SAĞLIKLI OLSUN DA VARSIN ALAYIM KİLO VERİRİM GERİ NASILSA.


EVİM ŞAHANE PROGRAMI BAŞLADI ŞİMDİ. GÜZEL YAPIYORLAR EVLERİ AMA BAZI YARIŞMACILAR KOMEDİ OLUYORLAR.


BU YIL DENİZE GİREMEYECEĞİM. MİKROP KAPARIM DİYE KORKUYORUM. GEÇEN SENE AMAN MAYO İZİ ÇIKMASIN GELİNLİĞİM HOŞ GÖRÜNMEZ DİYE GİRMEDİM DENİZE PEK, BU YAZDA BÖYLE. HAYIRLISIYLA SENEYE GİRERİM ARTIK DENİZE :)
HAFTA SONLARI YAZLIĞA GİDECEĞİZ BAKALIM, BU HAFTA SONU SEZONU AÇARIZ BELKİ.
ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR DOSTLARIM. BİRAZ YOĞURT YİYELİM BEBEĞİMİZLE SONRA UZANAYIM. 
SEVGİYLE KALINNNNNN....


9 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canımmm, çok sevindim bebek beklediğine.
Girme boşver denize, bebek doğunca beraber girersiniz. Cİnsiyeti belli mi merak ettim bak?:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım çok sevindim bebek beklediğine, boşver girme denize, bebek doğunca beraber girersiniz. Cİnsiyeti bell mi? Merak ettim :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayat İzlerim, teşekkür ederim canım. Girmicem zaten denize :)Cinsiyeti kız canım. yani dr %80 kız dedi :) kısmet. sevgiler canım

ev perisi;) dedi ki...

SELAM CANIM NASILSIN?

YAŞADIĞIN YERİ GÖREMEDİM...
HANGİ İLDESİN ACABA?

SEVGİLER...

*mehtap dedi ki...

prensesini hayırlısıyla kucağına almanı diliyorum,sıcaklara gelmiş hamileliğin Allah yardımcın olsun canım.Takipteyim seni..Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ederim. sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev perim,iyiyim canım sağol. Ben Adana'da yaşıyorum. Yani Türkıye'nın en sıcak yeri diyebiliriz dimi :) Hafta sonlarıda Mersin'e geçiyoruz yazlıga. Bir derece daha serin diyoruz sahil kenarı işte. sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

off cidden çok sıcak :( seneye girersiniz anne kız :) isim konusu ne oldu canım?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

evet canım çok sıcak yaaa :(
isim konusu tam kesinleşmedi canım. hala eşimle kararsızız.