13 Haziran 2012 Çarşamba

SÜPRİZİM VARRRRRRR :)))))))))

Merhabalarrrrrr, ben geldimmmm.Artık buradayım. Çok özlemişim blogumu.Okullar tatil oldu yoğunluk bitti. Hava çok sıcak evden çıkamıyorummm pek. Süprizzzz ne dediğinizi duyar gibiyimm :))))))
Evet söylüyorummmm. Ailemize 3. bir fert katılıyor. 4 aylık hamileyimm:) Zor bir hamilelik geçirdim başlangıçta. Çok şükür daha iyiyim. Pazartesi kontrolümüz var. Sanırım cinsiyeti belli olabilir bebeğimin. Çiçeğinizz Allah nasip kısmet ederse anne olacak...
Artık evdeyim genelde. Sizleri okurum bol bol yazılar yazarım. Sizde beni yalnız bırakmayın amaa olurmu. Şimdi biraz sizleri okuyayım. 
KENDİNİZE İYİ DAVRANINNNN...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldin canım :) tebriklerrrrrrrrrr.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Teşekkür ederim canımm:)

ev perisi;) dedi ki...

Canım Allah tamamına erdirsin muhabbetle ve de selametle...;)♥♥♥

ev perisi;) dedi ki...

Bu arada içime doğdu... kız mı acaba?;)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev perim, sağol canımm. Cinsiyetini öğreneceğiz kısmetse önümüzdeki hafta :)) Hayırlısı olsun, sağlıklı olsundaa kısmet bakalım:)

cecilia dedi ki...

Çok sevindim senin adına, tebrik ederim, aileniz daha büyük ve daha sıcak olacaktır eminim, hayırlısı olsun cnm :*

berfin dedi ki...

AYYY çok sevindim:))arka arkaya mı doğurcaz ozaman:))) allah tamamına erdirsin..çok sevindim bol bol yaz olur mu?

YeMeK vAkTi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun sağlıkla inşallah canım öperim :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cecilia,cok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

berfşncim evet once sen sonra ben doğuracağız kısmetse. bol bol yazacam bundan sonra merak etme. takibimdesin zaten sende yaz . opuldun

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

yemek vakti cok tesekkür ederim canım. sevgiler

ev perisi;) dedi ki...

Genelde bankodur atışlarım tekrar hayırlı olsun...;)♥

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

ev perim, sağol canım :)

birsence dedi ki...

sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah...

Hayırlı Ramazanlar...
www.birseninmutfagi.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Birsence, teşekkür ederimmm.Sizede hayırlı ramazanlarr...