20 Haziran 2012 Çarşamba

18. HAFTA

MERHABALARR ARKADAŞLAR,SICAKLARLA BOĞUŞURKEN ÇOK ZOR HERŞEYY. ADANA YANIYOR. 2 GÜN ÖNCE DR YE GİTTİM. %80 BEBEĞİMİN CİNSİYETİİİ KIZZ :) DR ÖYLE DEDİ .HERŞEY İYİ DEDİ DR. AMA YİNEDE AKLIMIZDA SORU İŞARETİ KALMASIN 3 LÜ TEST YAPALIM DEDİ.YAPTIK BAKALIM 1 HAFTAYA ÇIKACAK. 
KLİMA TAKTIRACAĞIM 2 ODAYA. BİRSÜRÜ TESİSATTA SORUN ÇIKTI. DÜN İŞÇİLER GECE 22.00 DA GELDİLER MONTAJ İÇİN. AMA TESİSAT SORUNU OLDU TAKAMADILAR CUMA GÜNÜNE KALDI :(
ŞİMDİ KIZIMIZA İSİM DÜŞÜNMEYE BAŞLADIK. BAKALIM NEYE KARAR VERECEĞİZ. SİZDEN ÖNERİLER BEKLİYORUM. ŞİMDİ BİRAZ SİZLERİ OKUMAK İSTİYORUM. SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ OLURMU...

13 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

♥♥♥...;)

ev perisi;) dedi ki...

Derinsu, ceylin... hımm neyse ben az dah düşünimmm...;) sevgiler...
muhabbetle...

Adsız dedi ki...

Sıcaklar fena ya canım :(

kızın mı olacak hayırlısın hadi , ben son zamanlarda Ceylin ismini beğeniyorum hem anlamı güzel hemde sana yakın bir isim :) öptüm tatlım.

berfin dedi ki...

çok sevindim tatlım..kız dediyse kesin kızdır:)allah tamamına erdirsin bu arada hangi doktora gidiyorsun. ben özel adana ya gidiyorum.muzaffer beye..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

ev perisi, sağol canım ceylin ismini nalanda yorumunda yazmış.ilk defa duydum anlamı ne peki? güzelmiş ama.
bekliyorum başka alternatiflerde :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, evet benim ismime yakın ceylin :) anlamını bilmiyorum ama? bende optumm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, bakalım tam göstermesede bende kız diye düşünüyorum :)Ben Adana Ortadoğu Hastanesinde Selçuk Beye gidiyorum canım.opuldun

Adsız dedi ki...

cnm anlamı cennetin kapısı , cennete açılan kapı.Öptm

lemanice dedi ki...

allah tamamına erdirsin sağlık sıhhatli doğar inşallah.teşekkürer bana gelmişsn.
sevgiler kocaman öptm seni.

Bak Bu Harika dedi ki...

Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sağol canım.optum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lemanice, teşekkürler.Bende optum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Follow me teşekkür ederim. Hemen ziyaretteyim ...