5 Ağustos 2010 Perşembe

BUGÜN BENİM DOĞUMGÜNÜM...


Merhabalar herkese, bugün benim doğumgünüm. Kocaman 30 yıl bitti. 30 yaşımı dolduruyorum bugün itibariyle. Yaşlandım mı ne :)
Evet evet yaşlandım :)

Yazlıktayım hala. Hafta başı sanırım dönmem gerekecek Adana'ya.İş yeri aradı çağırdı. Çok sıcak buralar. Heryer kavruluyor gerçi ama Adana- Mersin yanıyor.

Bu hafta KPSS sınav sonuçları açıklanacakmış. Çok meraktayımmmm...


Deniz kumsal herşey hoş güzelde sıcaklar mahvediyor.Özellikle nem çok yüksek.
Şimdi fazla uzun yazamayacağım. İnternet cafedeyim.
Hepiniz Sevgiyle kalın...

23 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

iyiki doğduuuuun çiçeğim,iyiki doğduuuuun çiçeğim,iyiki doğdun iyiki doğdun mutlu yıllar sanaaaaaaaaaa:)))
şakşakşakşakşakşakşakşakşakşakşak(alkış anlamında)
:))))))

beenmaya dedi ki...

neyse tatile çıkmadan kutlama şansını buldum en azından. nice seneler güzelim. düş gibi ama gerçek nice seneler dilerim. sevgiler :)))

YeMeK vAkTi dedi ki...

nice mutlu sağlıklı yıllaradoğum gününüz kutlu olsun:)

TATESAL dedi ki...

Canım iyiki doğdun mutlu yıllar....

Unknown dedi ki...

doğum günün kutlu olssun mutlu ol senelerceeeeee....sana bancuktan kuş yaptım konacak pencerene:))9

hatice dedi ki...

sevdiklerinle birlikte nice mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllara doğum gününü kutlarım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aaa, ne güzel iyi ki doğmuşsun canım, doğum günün kutlu olsun:)
Sevgilerimle...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Sevdiceğinle mutlu sağlıklı yıllar diliyorum...

Berrin dedi ki...

doğum günün kutlu olsun..nice güzel seneler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sağol canım arkadaşım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, sağol canım. Sanada iyi tatiller. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yemek vakti Aylin, çok teşekküe ederim.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tatesal, çok teşekkür ederim canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Kuş kondu pencereme. Getirdi selamını :) Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hatice, teşekkür ederim güzel dileklerin için. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım güzel dileklerin için. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, teşekkür ederim.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canımm benim.

Adsız dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun Muh.Çiçeği nice senelere.

MyBiber dedi ki...

Uzun zamandır blog okumuyordum. Sevdiklerinle birlikte mutlu, huzurlu, sağlıklı uzun bir ömür dilerim. Bu arada bir de nişan töreni kaçırmışım. =] Canım, Allah tamamına erdirsin. Daima mutlu olun. Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım çok teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Chaotic,canım teşekkür ediyorum güzel dileklerin içinde. Sevgiler.

özii dedi ki...

geç kalmışım özür dilerim , mutlu yıllar dilerim