29 Temmuz 2010 Perşembe

BEN GELDİM...

Merhabalar, uzun bir ara yazamadım. Tatildeyim.
2 günlüğüne Adana'ya geldim. Haftasonu bitanemin yanına gideceğiz. Çok özledimmmmm. Dolu dolu birgün geçireceğiz inşallah. O yüzden Adana'ya döndüm. Bitanemin özlediği yemekleri yapacağız yarın kayınvalidemle. Sonra yeniden yazlığa geçeceğim.

Tatil nasıl geçiyor derseniz. Bol bol dinleniyorum. Bol bol kitap okuyorum, denize giriyorum, yürüyüş yapıyorum. Sakin bir tatil. Ama dinlenmek güzel oluyor 1 yılın temposundan sonra.

KPSS sınav sonuçları henüz açıklanmadı bakalım kaç puan alacağım...
Hayırlısı.

Arkadaşlar yakında blogumu şifrelemeyi düşünüyorum. Eğer beni takip etmek istiyorsanız mail adreslerinizi yorumlarınızla gönderin. Size davet gönderirim. Merak etmeyin yorumlarınızı asla yayınlamayacağım. İçiniz rahat olsun.

Şimdi uyku zamanı :)

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

10 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Muhabbet çiçeğim hoşgeldin keyfin bol olsun. Benim içinde tatil de dinlen ben ne yazıkki tatil yapamıyorum bu yıl.Sevgiyle kal...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

e hadi gözünaydın diyeyim,nişanlına kavuş bakalım tütütü maşallah:)))sen şimdi yemeklerdende döktürürsün.enişteye selam benden:)))çok öptüm seni.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hoş geldin:))

Unknown dedi ki...

benim kini biliyorsundur annem msn adresim işte o değilmi başkamı bilemedim ben anlat sen bana..nişanlına gidiyorsun hımm hadi yine iyisin döktür bakalım marifetlerini...selamlarrr...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de Adanadayım şu anda. Mail adresim huysuzbalik@gmail.com. Yayınlamanda sakınca yok canım. Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, kolay gelsin sana . Olsun tatil yapamasanda acısını çıkarırsın sonradan. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım sağol canım benim. Eniştene selamın gitti :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, hoşbulduk canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Adresini biliyorum. Şifrelediğimde ekleyeceğim. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Esincim, demek Adanadasın yakınız desene. Kaydettim adresini. Sevgiler canım.