6 Temmuz 2010 Salı

HAMAMBÖCEKLERİİİİ...


Merhabalar herkeseee, bu aralar hiç evden çıkmıyorum . Tek yaptığım KPSS çalışmak. Delirecem. Bütün konular birbirine girmiş durumda. Cumartesi sınav var sonrada yazlığa gideceğim artık tatil yapma zamanı geldi.


Geçtiğimiz hafta sonuda yazlık eve gittim değişiklik olsun diye. 2 günlüğüne. Ordada evden pek çıktım sayılmazz.

Hafta sonu yazlık evde Hamamböceği kabusu geçirdimm. Böcek öldürdüm hiç yapamadığım şey :)

Hem çığlık atıyordum hem böceği ezmeye çalışıyordum. Hala gözümün önünde. Iyyyyyyyy iğrenç. Kocaman bir hamamböceğiydi. Evdekilere seslensem kaçacaktı, tek şansım elime terliği aldığım gibi böceği üzerine abanmaktı :)

Tabi site ayağa kalktı :) Kocaman bıyıkları ve kanatları vardı. Nasıl girdiyse evin içine. Nedense yazlık ev bu aralar böcekler istilasına uğramış durumda. Babamda kaç tane öldürdü hafta sonu o yüzden geceleri korktum üzerime gelecek diye. Kabus gibiydi.

Hamamböceğinden çok korkarımm ve iğrenirim.

Havalar çok sıcak diye istila ettiler evleri. Korkunçççççççççççç...

Şuan fonda çalan şarkıyı 1 haftadır dilime doladım. Evin içinde dinledikçe oynayasım geliyor :) Sanırım kafayı sıyırıyorum ders çalışmaktan :))

Hadi sizde açın sesiniiiiiiiii....

Şimdi derse dönmem lazım. Sevgiyle kalın...

18 yorum:

Sevtap dedi ki...

Ay bende çok iğrenirim.Parlak kabuğu midemi kaldırı ıyyyyyy

Adsız dedi ki...

canım az kaldı sabret ,kpss ıyı gecer ınsallah.hamamboceklerı benımde korkulu ruyam.her yaz bır tane öldururum :)ıyyy :)sevdıcegının dogum gunu kutlu olsun ,gec olsada.aslında herkesı duzenlı okuyorum ama yorum yazmaya gelınce usengeclık oluyo.sevgılerımle.

Berrin dedi ki...

askı memnu fınalınden sonra bızde sureklı dınlıyoruz :)
elif benım kına gecemde de bu calsın dıyor hahahha
aparatı bulsam telefonumun calma zılı yapıcam :D

HAMAM BOCEGINE GELINCE BEN KORKMAM BIYIKLISINIDA HIC GORMEDIM :))
hatta kucukken bır tanesını bocek ılacıyla öldürmüştüm sonra onu bır kıbrıtkutusuna koyup sakladım uznca bır sure, ısmıde murfy di :))
hiç çürümedı..kabugu kaldı..
nasıl bır psıkolojıyse artık:)
müziğin ritmiyle ancak bu kadar kafamı verıp yazabıldım:)ringa ringa için sureklı gelırım artık:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Karabidikim, iğrenç hayvanlar değilmiii.Bencede ıyyy :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunayım, çok teşekkür ederim canım. Sabır diyorum zaten hep çalışırken. Ama pek iyi değil yaa hepsi karıştı.
Böceklere gelince aynıyız desene.
Teşekkür ederim sevdiceyimin doğumgünün kutladığın için canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, Aşkı Memnunun son bölümünden beri dilimde benimde şarkı :)) İnşallah Elif'in kına gecesinde daha güzellerinide çalarsınız.
Böceklerden korkmuyorsun demek. Hamamböceklerinin bıyıklısını görmesin demek :)) İğrençler. Antenleri gibi aynı bıyıklarıda. Çocukken bende kutularda karınca beslerdim :)) Senin gibi hamamböceği öldürüp saklayacak kadar sanırım cesaretim yoktu.
Beklerim ringayı dinlemeye bol bol :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Onlardan burada da çok var ve çok iğrençler gerçeketen.
KPPS'de tüm başarılar senin olsun canım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, heryerdeler maalesef.
Teşekkür ederim canım umarım başarırım. Sevgiler.

cansudere dedi ki...

ha haa çok iğrençç gerçekten canım tahmin edeniliyorum.iyyy bıyıklı hemıdeeee canım sınavında başarılar dilerin inşallah huzur içinde geçirirsin sınavını . sonrada hamam böcüksüz bir tatil geçirirsin. büyük ihtimalle sıcaktandır canım. sizin yazlık nerede arsuzda ise bizimde yazlık var ayyy allah korusun:)bizimkiler gerçi yazlıkta ama hiç öle bişey demediler.ayyy senın yazıyı okuyunca bizim karınca istilası aklıma geldı yaa bulaşık makinasının içindeydıler yaa yok artık diye bende cığlık cığlıgaa .bu şarkı süper zaten ben hint müzik hastasıyım duyduğum an bende oynarım laf aramızda çok güzel hint dansı bilirim.kafayı sıyırmadın canım:)ayy çenem düştü hoşçakal sevgiler......

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, canım bizim yazlık ev Mersin'de. Arsusta değil merak etme :))
Böceklerin kökünü babam kurutmuş Dedim sınavdan sonra gelecem ben gelene kadar köklerini kurutun hamamböceklerinin :)
Hint dansı biliyorsun demek. Ne güzelll.... O zaman hadi kalk oyna benim yerimede. Ringa ringaaaa :)

Berrin dedi ki...

çık çıkı çık çıkı çıkkkk ;)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, ohhhh ohhh yandannn :)))

YeMeK vAkTi dedi ki...

ay çok fenaa dikkat edin..kpssde başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

Güzel parçaymış :) şarkı tabiki hamam böceği değil...



Maviden turuncuya gibi...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylin, çok teşekkür ederim.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, hamamböceklerinin güzel olmasına imkan yok zaten :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

ıyyyyyyyyyyyyy bu hyvanın adı benim içimi bir garip yapıyor yaaa...hamam böceklerine ölümmmmm:))))ellerine sağlık.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, bencede ıyyyyyyyyyyyyyy :)