2 Temmuz 2010 Cuma

İYİ Kİ DOĞDUN BİTANEM...

YARIN DOĞUMGÜNÜN BİTANEM.
Canımsın... Kalbimin atışı... Nefesim...Yüzümün gülümseyişi... Birtanem...
Aşkım…
Herşeyim...
Bebeğim...
Sevgilim...
Hayatımın anlamı...

Başıma gelen en güzel şeysin sen...
Sen gözlerimle izlemeye doyamadığım gönül tahtımın tek gerçeği, tek sahibisin. Bunlar sana olan sevgimi anlatmaya yetmez biliyorum...
Zaten seni herkesin bildiği şeylerle ve herkesin anladığı bir dilde ancak bu kadar anlatabiliyorum... Hislerimden geriye kalanı yüreğimde saklı… Ve kalan en süslü en kurulmamış cümlelerimi sadece sana saklıyorum...

Yanımda değilsin bu doğumgününde. Kolay değil,sensiz olmak. Ancak bu sensizliğin bir süreliğine oluşu,teselli dolduruyor yüreğime. Her ne kadar sensizliğe dayanacak bir saniye gücümün olmadığını bilsem de sonunda yanımda olacağını bilmek umutlandırıcı...

Mutlu olsun benim diğer yarım...
İyiki doğmuşsun... İyiki varsın... İyiki benim AŞKımsın...

***********
Doğum günün kutlu olsun


Al bu canım senin olsun

Acıda, tatlıda, gizlide, saklıda

Seninleyim canım
Doğum günün kutlu olsun

Sevdiğim ah sevdiceğim

En kötü gün böyle olsun

Tadım tuzum canım sevgilim
Tanrı bana seni verdi

Ölüm bile ayıramaz ki

Allahım seni verdi

Aşkla dolu yüreğini
Bak bu sana sözüm olsun

Al bu yürek senin olsun

Allahım duamızdır

Mutluluk bizim olsun

********


6 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ne güzel şnsanın bir tanem diyeceği canından çok sevdiği birinin olması. Sevginiz hep daim olsun. Sadece bu satırlarda değil hep yüreğinizde kalsın sevginiz. Bir tanenin doğum günü kutlu olsun nice mutlu yılları birlikte yaşayın. Sevgiler..

cansudere dedi ki...

canım yaa negüzel nazar degmesin. mutlu yıllar diğer yarına .

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

aman aman bu ne güzel doğum günü kutlaması maşallah maşallah tütütütü nazar değmesin:)))yüreğine sağlık canım bizdende:)))nice mutlu yıllara...öpüldünüz.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için. Herkes sevdiği ile nice mutlu yıllar geçirsin dilerim ki. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, canım sağol. Maşallah diyelim :) Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sağol canım arkadaşım. Nazar değmesin evet :) Maşallah. Öpüldünüz sizde.