7 Eylül 2010 Salı

ARTIK ŞİFRELİYORUM BLOGUMU...

Merhabalar, ben geldimm tatilden artık :))
Blogumu ve sizleri çok ihmal ettim biliyorum. En kısa zamanda çok güzel yazılarımla sizlerleyim inşallah. Öncedende belirttiğim gibi blogumu şifreleyeceğimi duyurmuştum. Ama çoğunuzun tatilde olduğunu düşünerek bekledim. Haftaya blogumu şifreleyecem arkadaşlar. Beni takip etmek isteyen arkadaşların bir kısmı yorumlarıyla mail adreslerini yolladılar. Tatilde olanlar, yazımı okumayanlar varsa onlar için birkez daha duyuru yapayım dedim. Blogumu okumaya devam etmek isteyen arkadaşların mail adreslerini bekliyorum. Yorumları yayınlamayacağım merak etmeyin.

Herkesin bayramını şimdiden kutluyorum arkadaşlar. Sevdiklerinizle geçireceğiniz mutlu, sağlıklı, huzurlu bayramlar...
SEYGİYLE KALIN...

13 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

mutlu mutlu umutlu bayramlarrr :))

Berrin dedi ki...

evettt bendende mutlu bayramlarrrr :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim sanada mutlu mutlu ama hep umut dolu bayramlar canım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, kocaman mutlu bayramlar canım sanada :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

iyi bayramlar:)))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Çiçeğim uzun zaman sonra merhaba,
Ben de davetiye rica etsem:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, iyi bayramlar canım. Sanada davetyiye gönderdim :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, merhaba. Davetyiyeni gönderdim canım :)

Adsız dedi ki...

İyi bayramlar Muh. çiçeği hocam..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İyi bayramlar Adsız arkadaşım.

cecilia dedi ki...

mail adresim cecilianinmasali@gmail.com

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

yorumunuz için teşekkürler sizede iyi bayramlar sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökyüzünün elleri, sizede iyi bayramlar. Sevgiler.