12 Eylül 2010 Pazar

HASRET KALDIĞIM...




Rüya gibi 2 gündü....
Hiç bitmesin istedim...
Zaman dursa ve sen hiç geri dönmek zorunda kalmasaydın...
Yine veda zamanı...
Yine içimden birşeyler kopuyor, acıyor...
Sabret bitanem diyorsun değil mi...
Çoğu bitti azı kaldı...
Sadece 5 ay diyorsun yaa...
Artık benim 1 güne tahammülüm kalmadı ki...
Hergeçen gün dayanması daha da zor geliyor.
Sensiz hergeçen gün bana asır gibi geliyor son zamanlarda.
Senin için daha zor biliyorum...
Bencillik ediyorum belki de...
Hani senin bir lafın var yaa...
Sen beni çok sevdiğini söylediğinde ben daha çok seviyorum diyorum yaa...
Ardından sen diyorsun ben daha çok diye...
Sonra yine ben daha çok diyorum :)
Sonra işin içinden çıkamayınca peki sen daha çok sev kızlar herzaman daha çok sever zaten dersin :)
İşte sanırım seni çok daha çok sevdiğim gibi seni çok daha çok özlüyorum...
Hani geldiğin gün dinlediğimiz ve senin çok sevdiğin şarkı Volkan Konak'tan 'Mimoza Çiçeğim'...
Sen gittiğin saatten beri onu dinliyorum...




Bende çok severdim bu şarkıyı sen sevdiğini söylemeden önce ama artık daha çok seviyorum...

Şimdi gözüm yine yollarda, aklım yine uzaklarda, kulağım yine çalan her telefonda birtanem...

SENİ ÇOK AMA DAHA ÇOK SEVİYORUM BİTANEM...

10.09.2010

6 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

sevginiz hep çok'larda yaşansın Muhabbet Çiçeği,özlem kokan bir yazı olmuş,sabret bak az kalmış...Geleceğini bilerek beklemek güzeldir yine de...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sağol canım. Az kaldı evet hayırlısıyla. Dilerim yine hasret çekmeyiz. Öptüm seni.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

bize zaman hemen geçiyor,bana kalırsa daha dün gibi gitti ama sana tabiki öyle gelmiyor.ama gerçekten az kaldı helede 9 ay kabul edilirse bir bakarsın geliverir:)))bayram gibi olur dimi:))Allah hasretin dindirsin ikinizede sabır versin.Güzel günler sizi bekliyor:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, zaman bekleyene daha zor geçiyor.Şu 9 ay kabul edilirse hemencecik gelir. Süperrr olur Allah2ın izniyle. Sabır herşeyin ilacıdır değilmi. İnşallah dediğin gibi güzel günler yanıbaşımızdadır. Öptüm canım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sayılı zaman çabuk geçicek hem ondan sonra nasılsa ayrılık olmayacak öyle düşünmek lazım belki de.
Hep çok mutlu olun oldu mu:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, inşallah tatlım. Öyle düşünmeye çalışarak güç buluyorum zaten . Sağol canım sende hep mutlu ol.