21 Eylül 2010 Salı

ARTIK İŞ ZAMANI...

Artık tatil bitti. İyisiyle, kötüsüyle geride bıraktık tatili. Bu yıl sıradan bir tatildi. Sıcaklar yüzünden evden pek çıkamadım diyebilirim. Yazlık evdeydim ama genelde hep evde :))

KPSS skandalı zaten tüm yazı stres yaptı bize. Eğitim Bilimleri iptal oldu. Yazık değilmi o kadar emeğimize yaaa. Yeniden gireceğiz sınava. Oturup yeniden çalışma zamanı... HAKSIZLIKKKKK....

Bu yıl ki öğrencilerimin hepsiyle henüz tanışamadım ama inşallah üzmezler bu yıl öğretmenlerini. Geçen sene çok hareketli geçti. Tüm afacan öğrenciler bizim Etütteydi sanki...

Birtanemi özlemeye devam ediyorum. Ama işe başlayınca günler daha çabuk geçer diye umuyorum.

Şimdilik benden bu kadar. Tüm öğrencilerimize ve meslektaşım öğretmenlere iyi bir öğretim yılı diliyorum.İşe gitmeliyim şimdi.
Sevgiyle kalın...

6 yorum:

Berrin dedi ki...

kolay ve keyifli bir yıl olur insallah :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canım. İnşallah :)

Unknown dedi ki...

canım kolay gelsin sana...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bu sene çok güzel olcak inanıyorum buna:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarşfem, inşallah canım herşey istediğim gibi olur. Bende inanıyorum :)