29 Eylül 2010 Çarşamba

HAFTA SONU SÜPRİZİ :)


Mutlu Ol, İyi Bak Kendine...
Çok heyecanlıyım. Hafta sonu aşkım geliyor. 3 günlüğünede olsa hiç yoktan iyidir diyoruz. İnşallah şu askerlikte tek tip askerliğe dönerde biran önce bitaneme erken kavuşurum hayırlısıyla.

İş yeri tam gaz devam etmekte. Çok yoğun değiliz ama akşam 7:30 larda ancak eve dönüyorum. İş yerim evime yakın olduğu için bu saatte geliyorum yoksa daha geç gelirdim.Bu yıl öğrenci sayısı geçen seneye göre az. Ama hergün yeni kayıtlar geliyor. Giderek çoğalıyoruz. Çoğalmak demek iyi kazanç demek kurucular için ama bizim için çok yorgunluk demek. İ
lerde bizde bir etüt merkezi açmayı düşünüyoruz. Bakalım kısmet tabi. Geçen seneki öğretmenlerden kimse kalmadı benim dışımda. Yeni gelen öğretmenlerde pek kafa dengim değil açıkçası. Ne bileyim ısınamadım. Belki zamanla alışırız birbirimize.

İmaj değişikliğine giriyorum :)) Saçlarımı gölge yaptırıyorum. Sarıya yakın renkli saçlarımı gölgelendireceğim. Biraz değişiklik lazım. 30 yaşındayım 1 kez olsun saçlarıma boya yaptırmadım. Saç rengim gerçekten çok doğal ve güzel. Bozmak istemedim hiç ama ana rengini bozmadan yavaş yavaş oynayalım saçlarımızla :)

Şimdilik benden bu kadar. Hepiniz sevgiyle kalın dostlarım ...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

nerdesin çiçeğim,iyimisin bir ses ver?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim merhaba, canım çok yoğunum. O yüzden blogumla ilgilenemedim nezamandır. Birde pek bilgisayarıda açamıyorum şu sıralar. İyiyim merak etme. KPSS nin iptali yeniden sınava girecek olmamız, iş yerinin yoğunluğu derken yoğunluk arttı. Sağol canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

bende bayadır bloga giremiyordum canım yaaa.Askerlikte bir kesinleşemedi bu arada saçlarını merak ettim artık bir resim yollarsın bana:)))sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet maalesef askerlik hala kesinleşmedi. Ama bakalım yarın kesinleşebilir. Hayırlısı olsun. Henüz yaptırmadım saçımı. Yaptırdığımda görürsün merak etme. Sende sevgiyle kal canım.