3 Haziran 2009 Çarşamba

CANIM ANNEM ÇOK KORKUTTUN BİZİ :(

Merhabalar, şuan gece 01:30. Biraz önce hastaneden geldik. Annem bizi çok korkuttu. Birden bire fenalaşıp kendini kaybetmesi bitme noktam oldu. Babamla ne yapacağımızı şaşırdık. Annem bizi duymuyordu :(((
Annem uyan diye çığlıklar atıyordum. Annem uyanıp geri bayılıyordu. Apar topar hastaneye götürmek için hazırladım annemi. Canım teyzemi aradım koştu hemen.
Hemen acile götürdük annemi. Doktorlar koşturdu. Herşey normal gözüküyordu. Ama annem konuşamıyordu, kendinde değildi. Serum bağladılar. Daha sonra annem biraz olsun kendine geldi.
Serum bitince doktor yeniden geldi ve daha iyi görünce eve gönderdiler. Şimdi yatırdım annemi. Dinleniyor. Ama aklım onda. Uyandırıp soramıyorumda annem nasılsın diye. Bu gece sanırım hiç uyuyamayacağım.
Çok korkuttun annem beni. Sana birşey olursa dayanamam ben.
Canımsın herşeyimsin.

SENİ ÇOK SEVİYORUMM ÇOK...

37 yorum:

cesetizleri dedi ki...

çok geçmiş olsun :(
önemli bir şey yok herhalde doktor gönderdiğine göre. Üzme kendini. Çok çok çok geçmişler olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cesetizleri,teşekkür ediyorum canım. Sağoll. Daha iyi çok şükür.

Adsız dedi ki...

Canım çokkk geçmiş olsun.Allah bi daha yaşatmasın ..

Adsız dedi ki...

çok gecmıs olsun canım.umarım suan daha da ıyı olmustur.senı anlıyorum.kendınıze ıyı bakın.sevgılerımle.

Adsız dedi ki...

yenı sablonun hayırlı olsun :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, çok teşekkür ederim canım.Sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol tatlım.Daha iyi çok şükür çok korktum.Şablon içinde sağol canımcım.Sevgiler canım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

geçmiş olsun cnm benim...allhım acısını göstermesin umarım bununla gelir geçer güzelim.aklına kötü şeyler getirme emi..

Kurbiş dedi ki...

canım geçmiş olsun umarım şimdi daha iyidir sevgiler

beenmaya dedi ki...

çok geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum...

LoLa dedi ki...

ay canım ne zor bir durum allah yaşatmasın kimseye. inş. iyidir annen şimdi. çok üzüldüm::(((

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sağol canım benim.Umarımbununla gelip geçer.Gerçekten çok korktum :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kurbiş, canım çok teşekkür ediyorum.Sağolasın.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, canım teşekkür ediyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, canım arkadaşım sağol tatlım.Daha iyi çok şükür. Çok korktum dün gece :((

cansudere dedi ki...

canım büyük geçmiş olsun .

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim çok geçmiş olsun...Hay allah ne oldu acaba? Ama eve döndüğünüze göre sanırım şimdi daha iyi anneciğin...
Umarım uzun yıllar sağlıklı ve hep yanında olur annen ve tüm sevdiklerin...Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

canım çok çok geçmiş olsun. llah korusun aklına kötü şeyler getirme. herşey iyi olacak.

Primarima dedi ki...

Çok geçmıs olsun bir daha yaşanmasın...şimdi nasıl annen?Doktor ne dedı neden olmus böyle bısey söylemedımı?

HAYAT dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.umrarım kötü bi şey yoktur.anneler bir tane bizimde böyle bi şey başımıza gelmişti daha önce.korkutucu o gün bugündür nefes alışlarını hep dinler oldum:(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun.
Şimdi nasıl?
Tansiyon problemi falan mı var acaba?
Kendine de anneciğine de iyi bak olur mu?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, teşekkür ediyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım. Daha iyi çok şükür. Teşekkür ediyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sağol canım.Aminn.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, tatlil sonuçlarını bekliyoruz. Bilmiyoruz henüz. Ama daha iyi çok şükür. Sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, Allah korusun hepimizin annesini. Allah birdaha göstermesin böyle kötü şey :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Tabsiyon problemi yok. Anlamadık ne olduğunuç Çok iyi bakıyorum anneciğime canım benim. Sağol.Öptüm.

berfin dedi ki...

canım çok üzüldüm.ahh bilirim o halleri.benimde annem tansiyon hastası olduğu için aklım çıkar hep bu durumlarda.allah annene sağlık versin canım.korusun allah tüm anneleri..

Funda dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Blogları takip edemiyorum ne zamandır. Şimdi gördüm acil şifalar anneciğine.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, sağol canım benim.İnsanın öyle hallerde eli ayağına dolanıyor.Allah kimsenin başına vermesin... Tüm anneleri korusun Tanrım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, çok sağol canım.

neseileberaber dedi ki...

Çiceğim çok geçmiş olsun canım benim ya. İnşallah şimdi daha iyidir.
Öpüyorum tatlım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, sağol canım. Daha iyi çok şükür. Yine olmaz umarım. Bende öpüyorum canım.

Adsız dedi ki...

çiçeğim çok geçmişler olsun rabbim acil şifalar versin,inşallah iyidir şimdi allah annenizi sizlere bağışlasın.sevgiler...

Mehtap dedi ki...

Arkadaşım çok çok geçmiş olsun.Umarım şimdi sağlığına kavuşmuştur.Allah tüm sevdiklerimize sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin.acılarını göstermesin inşaallah.sevgilerimle.çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, sağol canım. Allah herkesin Annesini kousun. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Daha iyi annem çok şükür. Teşekkür ederim canım. Bende öpüyorum.