26 Haziran 2009 Cuma

TATİL...


Merhaba dostlarım, işte tatil geldi ve 1 ayı nerdeyse bitti bile. Bende pazar günü gidiyorum tatile.
Aslında tatil demeyelim işte şehir ve ev değiştiriyorum yazlık eve geçiyorum. Deniz, sahil, temiz hava biraz iyi gelecek bana. Bu yaz çok fazla bronzlaşmamaya karar verdim. Geçen yaz çekildiğim resimlere baktım da hiç beğenmedim. Kapkara olmuşum :) Sarı zenci gibi :)
Biraz kafa dinleyeceğim.

İşten de ayrıldım bildiğiniz üzere. Henüz olumlu birşey yok. Dilerim iyi bir iş çıkar yakın zamanda.


Yarın sınava giriyorum ama olumsuz vaka :(
Hiç çalışamadım ki. Birtürlü o çalışma moduna giremedim. Bakalım yarın ki sınavda kitapçıkla çok bakışacağız sanırım :) Kendime çok kızacağım sonra.

Birsürü kitaplar aldım yazlıkta okurum diye. Orada en büyük zevkim balkonda denize karşı oturup
kitap okumak, ya da sahilde kitap okumak.

Adana felaket sıcak olmaya başladı artık. Kaçmak lazım buralardan. Ama oraya gidincede burayı çok özlüyorum.
Sizlere bol resimler çekeceğim. Ara ara nete girer sizleri okur yeni yazılar yazarım. Zaten sık sık Adana'ya döneceğim kısa sürelide olsa. İş bulursam hiç durmam oralarda dönerim hemen zaten.

Döndüğümde herşey güzel olmuş olur inşallah. Sizleri çok seviyorum. HEPİNİZ KENDİNİZE İYİ BAKIN...
SEVGİYLE KALIN...

32 yorum:

HAYAT dedi ki...

bünyem bu yazdıklarını istiyor:)

Adsız dedi ki...

İyi tatiller, iyi yolculuklar şimdiden.Herşey umarım dilediğiniz gibi olur.

Adsız dedi ki...

canım inşallah iş buldum dıye adanaya donersın.ıyı tatıller sana .öpuyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, gel senide götüreyim canım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız, teşekkür ediyorum. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, inşallah canım yaa inşallahh. Bende öptüm...

Adsız dedi ki...

iyi tatiller çiçeğim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşum, sağol canım.

LoLa dedi ki...

benide al yanına çiçeğim
ama nutma ne kadar gidersen git uzağa kendinden kaçamazsıın :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, canım arkadaşım benim keşke gelsen yaa keşkee... Haklısın ne kadar uzağada gitsem kendimden kaçamam ki... :(

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım mutlu tatiller...

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
benide götürsen diyorum, balkonunda uslu bir papatya olurum..Çok iyi bak kendine, başarılar sınavında..İçimde bir ses sınavın çok iyi geçecek diyor.
Güven sen bu papatyanın sesine..
Başarılar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe tatlar , teşekkür ediyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya canım teşekkür ediyorum inşallah dediğin gibi iyi geçer. Gel balkonumda aç papatya :)
Sevgiyle kal.

beenmaya dedi ki...

canım yarın için bol şans ve iyi tatiller. özletme kendini arada ses ver...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol canım. Gireceğim tabiki sık sık yazlıktanda. Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

değişiklik her zaman iyidir. ruhunu ve bedenini dinlendir gittiğin yerde. iyi tatiller canım.
sınavda da ummadığın kadar başarılı olursaın inşallah...iyi şanslar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet değişiklik iyi gelecek bana. Teşekkür ederim canım. Sınav kötü geçti canım yaa tahmin ettiğim gibi. Sağlık olsun ne yapalım. Sevgiler.

Primarima dedi ki...

Muhabbetli çiçeğim guzelce dinlen huzurla dön...bol bol oku kitapları ve benım içinde balkon keyfi yap:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, dinlenecem canım inşallah. Bol bol kitaplarımıda okuyacağım. Senin içinde yaaprım o balkon keyfini canım tamamdır :))
Sevgiyle kal.

Mehtap dedi ki...

Canım iyi tatiller sana.Bende bu yaz bol bol okumak istiyorum.O daha çok keyif benim içinde.İnşaallah herşey gönlünce olur.Sınavda da başarılar diliyorum.Umarım dileğin gerçek olur arkadaşım.çok öpüyorum seni.sevgiler.Bizimde eli kulağında,bu haftadan sonra kısmetse çıkarız bizde tatile.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güzel güzel dinlen sevgili Muhabbet çiçeğim, böyle çıkıyor tatilin tadı.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım sana iyi tatiller,bol bol dinlen kafana hiçbir şey takma,unutma oraya dinlenmeye ve kafa dinlemeye gidiyosun,benim için de dinlendi tamammı çiçeğim,sevgiyle kal,sevgiler...

cansudere dedi ki...

canım iyi tatiller bol bol dinlen tadını cıkart yazın sevgiler...

zuzuların annesi dedi ki...

İyi yolculuklar,iyi tatiller canım:)

Unknown dedi ki...

lolayıda al bu tarafa gel senin dinlendirir yollarım burda huzur dolu oksijen dolu......

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım benim. Sanad aiyi tatiller.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim,sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, senin içinde dinleneceğim canım. Sağolç Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım. Beklerim Mersine :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canımcım, beklerim bende buralara amaa...