22 Haziran 2009 Pazartesi

SENİ TANIYAMIYORUM ARTIK !!!


Seni tanıyamıyorum artık...

O eski sevgilim, o eski canım

Sen... sen o değilsin !!!

Bana sevgisini sunan, bensiz olamayan

O sevgili sen, sen değilsin !!!

Seni tanıyamıyorum artık...

Bir güzel sözle yetinen, mutlu olmasını bilen

Gözlerime dolu dolu bakıp,

Duygularını anlatan, beni sevdiğini söyleyen birtanem,

O sevgili sen, sen değilsin !!!


Ne oldu sana bilemiyorum

Bir fırtınamı, yoksa kasırgamı savurdu.

Seni benden, beni senden ayırdı...


Bu ayrılık niye, kinden mi? Nefretten mi?

Yoksa, ölesiye çok sevmenin,

Sırılsıklam aşık olmanın bedelimi...

Bütün suçum seni sevmek, sevmek mi???

Seni tanıyamıyorum artık...

O sevgili sen, sen değilsin !!!

Ben biranda silinecek,

Unutulacak sevgilimiydim?

Hep seninle birlikte düşünür,

Seninle birlikte hayal kurardık...

Ne oldu sana bilemiyorum...

O sevdiğim kişi senmisin?

Yoksa bir başkasımı?

Ne olur dön artık benliğine...

Seni bulmak,

Seni yine ölesiye sevmek,

Ve yine sevmektir düşlerim...

Seni yeniden tanıyabilmek ve yaşayabilmek EN BÜYÜK TUTKUM...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

çok zor bi durum be çiçeğim, alıştığın insanı değişmesi...

Allah yaşatmasın... Yaşattığına da çabuk unuttursun...

mutlu ol emi...

Adsız dedi ki...

bu karamsar dızeler nerden cıktı çiçegım...yuregıne ıyı bak canım...sınavında sımdıden basarılar dılerım...inşallah her sey ıyı olur.öpuyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşu canım sağol. İnşallah diyorum. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım,Teşekkür ederim canım. Karamsar dizelerim içimdeki yaşananlar şuan :(
Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

herşey düzelecek canım, sadece zaman...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, inşallah canım inşallah :((

cansudere dedi ki...

canım benım negüzel bır yazı varmı böyle biri neden cıkmıyor allahım benım karşıma bulduysan sıkı sıkı tut canım bırakma bırakma sımsıkı sarıl bu güzel sevgiye ah ahhhh sevgiler....

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

değer verdiğin senin değerine layık değilse zorlamamak gerek sanırım be güzelim üzülen kırılan hep sen olursun.zamana bırak güçlü olmaya çalış.kimbilir ne kadar güzel günler bekliyor seni yeterki saplanıp kalma bu bilinmeze...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, maalesef artık güzel birşey kaldımı bilmiyorum. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, çok haklısın :(((
Canımsın sen yaa sağol. Bilinmezlerden uzak kalmak lazım. Keşke bu kolay olsa... Desteğin için sağol.öptüm canım seni.

Adsız dedi ki...

çiçeğim seni yine üzmüşler sanırım,sıkıntılı ve üzüntülü günlerin bi an önce geçmesi dileğiyle,yürek dolusu sevgiler,şiir çok güzel canım yüreğine sağlık...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, sağol canım. İnşallah dediğin gibi olur. Sevgiler.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
sayfan ne kadar güzel olmuş..Gördüğüm en güzel sayfa sanki..Çok klasik ama , bu dünyada tek değişmeyen şey değişimin kendisidir çiçeğim..
Sende değişmişsindir belki..
Ama seni sevmesi durumu değişmemiştir bu kesin..
Sevgiler..
kandilin kutlu olsun, muhabbetle kal..

cansudere dedi ki...

canım yaa üzüldüm neden böyle duygular hep kısa sürer uzun sürenı neden bizi ugramaz allahım yaa. canım benım hayırlı kandıller sevgiler...

Adsız dedi ki...

Allah acı,keder,üzüntü vermesin

Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyam, merhaba ben değişmedim aynıyım. Sanırım değişen hayat.Seninde kandilin mübarek olsun sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, bir bilsemm canım...
Sanada hayırlı kandiller.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız,teşekkür ediyorum. Sevgiler.