11 Aralık 2009 Cuma

DETAYLARA DİKKAT EDERSEK...


Hayatım da ilk önce SEVMEYİ öğrendim,

Çünkü sevdikçe kendimi hissettiğimi öğrendim.

AFFETMENİN ne olduğunu anladım ve affetmenin aslında yeni insanlar kazandırdığını gördüm...
Bir gün geçmişime baktım da PİŞMANLIĞIMDAN üzülmediğimi gördüm, bunları ben yaşadım çünkü....

Birisini HATIRLAMANIN aslında ufak bir telefon görüşmesi kadar basit olduğunu biliyorum artık!

Aslında BANA DEĞER VEREN İNSANLARIN çok yakınımda fakat gözlerimin hep uzaklarda olduğunu anladım..

Birisini kırdıktan sonra ÖZÜR DİLEMENİN aslında beni ben yaptığını anladım.

SEN BENİM İÇİN ÖNEMLİSİN kelimesinin verilecek en büyük hediye olduğunu buldum.

Bir yerden sonra KELİMELERİN mana ifade etmediğini biliyorum.

Sahilde yürür ve düşünürken birinin de beni DÜŞÜNDÜĞÜ duygusu beni sevindiriyor.

MUTLU OLMANIN aslında bir kedinin güzel bir anını yakalamak kadar basit olduğunu anladım.
KAÇIRDIĞIM FIRSATLARIN aslında bana yeni fırsatlar yarattığını gördüm.

Yıldızların benim için parladığını görmeyen gözlerim, gün geldi HAYATIMDAN YILDIZLARIN gömüldüğü maziyi unutması gerektiğini anladım!

GÖZLERİN kelimelerden daha önemli olduğunu ve yalan söylemediklerini biliyorum.

Hayatımda YANIMDA GÖRMEK istediklerimi yanımda göreceğim çünkü onların bana değer verdiklerini biliyorum.

TELEFONUN 160 karakterine üzüntünün, mutluluğun, yıkıntının sığdığını gördüm.

YAŞAMIN YAŞAMAYA DEĞER OLDUĞUNU VE İSTERSEM MUTLU OLACAĞIMI ÖĞRENDİM...

16 yorum:

beenmaya dedi ki...

ah keşke bunların hepsini görebilsek. ama bizler genelde bakıyoruz sadece ve de kaçırıyoruz çoğu şeyi...

Özlem dedi ki...

mutluluk yaşadığın an
senin yanında olan değerlindir...

ENERJİ dedi ki...

Ne güzel:)ne mutlu:)Sevgiler:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, haklısın. Çogu zaman görmüyoruz yanıbaşımızdaki mutluluğu. Keşke hiçbiranı kaçırmadan yaşayabilsek.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlwmcim, çok güzel bir söz söylemişsin. Mutluluğu yaşadığın an yanındaki en değerlindir...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Enerji, teşekkür ediyorum :) Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Hayatı yaşam veren sevgiden başka bir şey değil.Bazan insanlar bunun olmadığını düşünse bile.Hayat umut demek,umut etmek sevmek demek...Ben hem umut ettim.Özledim ve hep özleyeceğimde.Sevgi bir çınar ağacı,o ulu ağacın gölgesinde bile olsa.

cansudere dedi ki...

mutluluk hap yanında olsun canımcım özletle ama kendını .

Berrin dedi ki...

kim yazdıysa güzel tespitlerde bulunmuş..ama insan bazen öyle bir dibe vuruyor ki tüm bunların anlamı kalmıyor.etrafında varsa bile güzel şeyler gözlerin görmüyor, kulakların duymuyor..

anladım ki, anlamak yetmiyor..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, ne güzel demişsin hayat umut demek evet. Umut etmeyen insan bence boş yaşar. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansuderecim, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, çok haklısın canım.Bazen gözümüz görmüyor maalesef. Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

katılmamak mümkünmü...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, katılmamakmümkün değil bencede canım.

Mehtap dedi ki...

Bunu hayat felsefesi olarak benimsemek lazım aslında.çok güzel her kelimesine bende katılıyorum canım.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtap canım, sağol . Sevgiler.