24 Aralık 2009 Perşembe

İŞE GİTME VAKTİ...

Yine yağmurr... Şimdi işe gideceğim. Ama canım hiç istemiyor bugün nedense işe gitmeyi. Akşam iş çıkışı derse gideceğim. Geç geleceğim bugün eve. Offf...
Tarihle başım belada. Ne çok şey yazılmış tarihte yaa. Hepsini ezbere bilmenin Fizik öğretmenine ne gibi bir yararı varmış sormak istiyorum.
Coğrafyada tüm maden yatakları ve bunların işlendiği fabrikaları bilmekte bir Fizik öğretmeninin ne işine yarayacak merak ediyorum.
Acaba KPSS bu soruları hazırlayanlar biliyormu bunları ezbere...
Şimdi elime kahveyi alıp tv karşısında uzanıp keyif yapmak vardı. Bu keyifi yapmayalı uzun zaman oldu. Havada yağmurluyken süper olurdu aslında. Ama ne yapalım ekmek parası :)))))

Şimdi gitme vakti. Öğrencilerim kapıdan girer girmez üzerime atlıyorlar öğretmenim öğretmenim diye. Zaten o yüzden gripten hiç kurtulamıyorum. Hepsinide çok sevdiğim için birşey diyemiyorum.
Dün bir öğrenci bana birsürü DVD film getirmiş. Film izlemeyi seviyorum dedim diye. Ahh be çocuğum birde vaktim olsa izlicem ama nerdeee.
Şimdilik hoşçakalın.
Sevgiyle Kalın...

16 yorum:

Maviymişadı dedi ki...

Güle güle örtmenin :P iyi dersler.

Unknown dedi ki...

işte yol beklemek ,birini beklemek,sayı saymak insanın dengesini böyle bozuyor işte:))bu günlerde gelip gececek,hiçbirşey sonsuza kadar sürmüyor degilmi?kahve elinde koltukta keyif yapacağın günlerde gelecek....

beenmaya dedi ki...

sen ne güzel bir öğretmensin ya ve ne haklılar öğrencilerin sana böylesi tapmakta...

cansudere dedi ki...

ne mutlu sana canım sevilmek çok güzel küçük yürekler sevince dahada bı hoş olur ne mutluu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, teşekkürler. iyi geçti derslerim :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım.Beklemek zor ama beklenen özelse ve güzel günler getirecekse dahada güç veriyor insana. Sevgiler canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, teşekkür ederim canım benim:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansuderecim, teşekkür ederim canım. Sevilmek güzel şey gerçekten.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Siz en örnek öğretmenlerdensiniz.
Öğrencileriniz ne şanslı gerçekten.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı, çok teşekkür ediyorum.Bende elimden gelen herşeyi yapıyorum öğrencilerim için. Sevgiler.

Mehtap dedi ki...

canım herşey gönlünce olsun.sizin gibi eğitimcilere ihtiyaç var eğitim alanında.Öğretmenlik kutsal meslek ve bunu ruhunda yaşayan,yaşatan siz değerli öğretmenlerimizin Allah yardımcısı olsun.Bunu gerçekten cani gönülden söylüyorum.Benim kızımın ilk öğretmeninde sıkıntı yaşadığımız için okulunu değiştirmek zorunda kaldık.şimdiki öğretmenimiz de mükemmel. sizin gibi idealist öğretmenlerimizi eğitim camiasında görmek isteriz.herşey gönlünce ve yolun açık olsun.sevgiler.çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim çok sağol.Bende çok öpüyorum.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

sanırım sözleşmeli / vekil öğretmen durumundasın. kpss en çok siz öğretmenleri katletti.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sürüden ayrılan koyun, özel bir kurumda öğretmenlik yapıyorum 7 yıldır. Maalesef sözleşmeli bile değilim henüz :( Atama çok zor bizim bölümde.Ne yazıkki katlediliyoruz...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Öğretmenlerin değeri bilinmiyor ki canım artık bu ülkede.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, maalesef dediğin gibi. Öğretmenlerin kıymeti bilinmiyor :((