30 Aralık 2009 Çarşamba

2009 ' A GÜLE GÜLE MERHABA 2010


Merhabalar herkese. Yılın son günlerini yaşıyoruz. Diliyorum ki 2010 hepimize tüm güzellikleri getirir.

2009 benim için nasıl geçti derseniz. 2009'u kötü geçirmedim. Çok şükür diyeyim. Gözyaşıda döktüm, üzüldüm de ama bunun yanında yeri geldi çok mutlu oldum, kahkahalarlada güldüm. Dengede bir yıl yaşadım sanırım. Allah çaresiz acı, keder vermesin diyorum.

2010 da hayırlısıyla yeğenim dünyaya gelecek. Çok heyecanlıyız. Kesin teyzesine benzeyecek :)
Bugün iş yerinde kutlamalar var yılbaşı için. Yarın çoğu öğrenci gelmez diye bugünden yapalım dedik... Öğrencilerime çok şirin hediyeler aldım. Onlarda bana almış. Söylemeden duramadılar. Ben hediye söylenmez dedikçe ama şey şunu almıştım ama onun yanında başka şeylerde aldım ama onu söylemem deyip duruyorlar :))

Tabi ben ne aldıklarının çoğunu öğrendim.

Her öğrenci pasta, börek, çörek getirecek. Bugün sanırım patlayana kadar yeriz :)

Neyse ki kilo problemim yok. O gün bir derse gittim. Öğrencimin annesi diyor ki ( Kendisi toplu hafiften) ayyy ne güzel hiç fazlanız yok hayranım size :) Nazar edecekler ayol :)

ŞİMDİDEN HERKESE İYİ YILLAR DİLİYORUM. 2010 HEPİMİZE SAĞLIK, HUZUR, SEVGİ VE MUTLULUK GETİRSİN.
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.
HOŞÇAKAL 2009 MERHABA 2010...

37 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba ..Yeni yılda herşey gönlünce olsun.Sevgiler..

beenmaya dedi ki...

canım sana da iyi seneler. düş gibi ama gerçek zamanlar dilerim. her şey gönlünce olsun...

Berrin dedi ki...

güzel bir gün gecırdıgını dusunuyorum :)
yeni yılda ve diğer tüm yıllarda her sey gönlünce olsun..
pozitif enerjinden bir şey kaybetme, özlemin bitsin..kavuş sevdiğine..

son rakam 8 çıkarsa da beni hatırlamayı unutma ;)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Paşakızı mutfakta, merhaba canım. Seninde herşey gönlünce olsun yeni yılda. Sevgiler.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım mutlu yıllar diliyorum şimdiden,2010 her açıdan güzelliklerle dolu bir yıl olsun hepimiz için.Mutlu bir adım atman dileğiyle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol canım benim. Aynen senin içinde düş gibi ama gerçek bir yıl diliyorum. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, güzel ama yorucu bir gündü. Çocuklar o eğlence halinde daha çok yordu inan.
8 rakamını unuturmuyum. Benimde sonu 8. Amorti çıksa en az bari :))
İyi seneler canım benim.Tüm güzellikler seninle olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim sağol. Sanada 2010 tüm güzelliğiyle gelsin. Çok öptüm.

cansudere dedi ki...

allah nazarlardan korusun canım mutlu yıllar sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansucum, sağol canım. Mutlu yıllar.

Adsız dedi ki...

senin de yeni yılın kutlu olsun canım.. Sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Ailenle beraber geçireceğin mutlu bir yıl diliyorum...

Maviymişadı dedi ki...

Günün devamı hoş ve yorucu geçmiş.2009 yılı benim içinde sevgi,umut,gülümseten ve gülümserken çoğu zaman özlem hasret ve göz yaşları ile geçti.Ama hep bir özlemle geçti ve gitti.İçimde ayrılığın burukluğu ve özlemi ile yeni bir yılı daha karşılıyorum.Bu gün son bir kez daha bir umutla nimet abladan bir bilet daha aldım.
0608978 bakalım ne çıkıcak. diğer biletimde 8711278 başlangıç bitişin tam tersi.

Bende 2010 yılının herkese umut,mutluluk sağlık getirmesini diliyorum.Huzur`mu ,huzuru hepimiz kendimiz için yakalamak yaşamak zorundayız.
Mutlu YıllaR diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, mutlu senelere canım.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe Tatlar, canım seninde sevdiklerinle geçireceğin nice yıllara.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı,dilerim hepimiz için mutluluk, sağlık, huzur getirir bu yıl. Huzuru yakalamak bazen elimizde ama bazende şans sanırım.
Dilerim biletlerinden birşeyler çıkar .Bol şans. Sevgiyle kal.

maviymişadı dedi ki...

Birde adını söylersen adınla hitap edebilirim :) teşekkür ederim güzel düşünce ve fikirlerin için.Umarım bu yıl şans benden yana olur.Çıksın biraz parada sevdiğim değer verdiğim insanlara destek olabileyim.Her ne kadar gölgemiz gözükmesede,belki bu şekilde bir desteğimiz olur.Tekrar güzel bir sene diliyorum tüm insanlığa ve okuyucularına.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, adım Muhabbet çiçeği :)) Bana bu şekilde hitap edebilirsin. Adsız yorumlar sana aitmiydi?
İnşallah istediğin para çıkar. Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

:) Peki örtmenim diyeyim ozaman bende.Ya oda çok uzun diyemiyorum Muhabbet çiçeği diye :) ondan sormuştum.İnşallah çıkar dediğin gibi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, peki nasıl hitap etmek istiyorsan öyle hitap et :) Hangisi kolaysa. Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım, yeni yıl güzellikler getirsin sana ve sevdiklerine.
Sevgilerimle...

Primarima dedi ki...

Güzel bir yıl diliyorum:)

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar dılerım.

Maviymişadı dedi ki...

2010 `a girdik.Herkese mutlu yıllar diliyorum...
ELFİDA `yı dinleyerek.Umarım herkese diledikleri güzellikleri getirmesini diliyorum.Emanete iyi bakılması dileğiyle.Ağlıyorum,hıçkırarak..Umarım tüm yıl böyle sürmez.Elfida...şımartılmamış aşkın....

http://video.eksenim.mynet.com/ne.ba/Hozan-Besir-Elfida/134437/

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Hepimize güzellikler getirsin yeni yıl. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım. Sanada iyi yıllar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, sanada iyi yıllar canım. Dilerim 2010 da herşey dilediğin gibi olur bebeğinle ve sevdiklerinle. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, hoşgeldi 2010. Dilerim 2010 da mutluluk gözyaşı olur bunlar. Bu şarkıyı bende çok severim. İyi yıllar diliyorum.

Berrin dedi ki...

benim için önemli olan 7 ve 8 rakamlarıydı..78 - 87 de olabilir demiştim..kızımın bileti 87 ile bitiyordu ona amorti çıktı :) üzüldüm yaa, en azından son iki rakamına bir şey çıkmasını istiyordum..
yanlış hislerle verdiğim hasardan dolayı özür dilerim :)
sonunun 7 veya 8 le biteceğinden emindim, bir anlamda tuttu sayılır. hala milli piyango büyüsü bozulmamış gibi :)

muhabbetçiçeğim, sana amorti çıkmadığı kesin ama belki daha iyi bir şeyler çıkmıştır..umarım..

günün güzel olsun..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, maalesef amorti bile çıkmadı :((( Son iki rakama bile birşey çıkmadı. Benim biletimin ilk iki rakamı tesadüf 78 idi :) Son iki rakam 88. 8 lerden gittik ama maalesef. Koca bir hiç çıktı.
Canımcım anlayacağın hiçbirşey çıkmadı. Seninde günün güzel olsun canım.

Maviymişadı dedi ki...

Evet Benim biletlerede bir şey çıkmadı.İlk aldığımız bilete amorti çıktı.Diğerlerinde bir şey yoktu.Sağlık olsun ne yapalım,başka çekilişlerde bir şansımız olur.Güzel bir yıl olur umarım hepimiz,hepiniz için.Hepinize sağlık sıhhat gülümseme ve umut dolu yıllar diliyorum.Ne çok dileklerde bulundum bu yeniyılda.

Maviymişadı dedi ki...

Ağlatıyor Örtmenim bu elfida beni...hıçkırarak..

senden bana şimdi zamanı sızdıran
şımartılmamış aşkın sessizliğe yakın
kimbilir kaç yüzyıldır sarılmamış kolların
sisliydi kirpiklerin ve gözlerin yağmurlu
yorulmuşsun hakkını almış yılların

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, kısmetimizde yokmuş ne yapalım. Başka yıllara çıkar belki. HAyırlısı. Eftelyayı çok dinleme o zaman. Gözyaşlarına yazık. Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Şans kader Kısmet.
Bu gün fizik tedavi çıkışında 5 adet daha bilet aldım bakalım.Bunda nasibimiz olucak mı görücez örtmenim...

0630466
1236271
1791817
0198687
1791878

Ve yine 7 ve 8 ler olaya hakim :) Kısmet.Kendim için bişi istiyorsam namerdim :D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, inşallah bu sefer şans güler yüzüne ve çıkar birşeyler. Bu yıl 8 ler revaşta sanırım. Bol şans:)

Mehtap dedi ki...

seninde yeni yılını kutluyor,herşeyin gönlünce olmasını diliyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sanada iyi yıllar canım. Herşey gönlünce olsun seninde. Sevgiler.