5 Ocak 2010 Salı

GÜNAYDIN...

Merhabalar,günaydın herkese. Bugün Adana'nın kurtuluşu. O yüzden tatil iş yerim. Bütün gün evdeyim. Keyif yapacağım diyemeyeceğim ders çalışmam lazım fırsat bu fırsat.

Şimdi çayımı aldım erkenden kalktım. Sabahları soğuk diye erken kalkmak zor geliyor artık. Ama sevdiğim insanın sabahın köründe kalktığını aklıma getirince hemen atıyorum kendimi yataktan.

Bugün hava yarı açık yarı kapalı. Adana havası bu belli olmaz. Hazırlıklı olmak lazım. Ama nasılsa evdeyim. Hiç çıkmaya niyetim yok bugün.

Bazen hiçbirşey dışardan göründüğü gibi değilmiş diyorum. Yani insanlar aaa ne kadar iyi derken zamanla gerçek yüzlerini görüyorsun. Ne kadar menfaatçi insanlar var. Ya ben çok iyi niyetliyim yaa onlar çok bencil. Bilemiyorum...

İş yerimde sürekli değişen ders programından dolayı huzursuzum. Sürekli iş çıkış saatlerim değişmekte. Tam bugün 1 saat erken çıkacam yaşasın derken müdürün son anda hayır dersin var demesi sinirlerimi bozmaya başladı. Hatta bu ders programı değişikliği son dk oluyor. Tam çıkacakken...
Sinir bozucu değil mi? Sanırım dönem başından beri 10 kez değişti program. Artık pess diyorum pesss.
Anlayacağınız en son kapılar kilitlenme durumuna kadar dersim var. Hiçbirgün erken çıkamıyorum.
Bu durumdan dolayı tatilin keyfini çıkarmalıyım :)

Şimdi ders çalışmalı ve soğuyan çayımı tazelemeliyim. Hep dalıyorum yazmaya yada sizleri okumaya soğuyor çayım :))
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

20 yorum:

Berrin dedi ki...

bende diyecektim, tazele çayını:) benim kahvemde soğumuş bak okuyup yazarken..
bazen evden hiç çıkmadan sadece kendin için bir şeyler yapmak çok keyifli oluyor.

sevdiğin kişi erkenden soğukta kalkıyor diye seninde sızlanmadan kalkman ne hoş.o üzgünken sevinememek, o açken yemek yiyememek..

sıcak ve huzurlu bir gün olsun..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim,tazeledim çayımı hemen. Bugün tam keyfim için birşeyler yapayım evde derken tlf geldi Anneannem düşmüş :( Ayağı incimiş. Annemler apar topar gitti.Haber bekliyorum bende gidecem. Gelde dur evde şimdi :(

Berrin dedi ki...

haydaa, dur bakalım belki ciddi bir şey yoktur.
bu tür ani gelişmelerden hep korkarım ama gün içinde bizi nelerin beklediğini bilemiyoruz.
geçmiş olsun, iyi haberleri bekliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canım. Haber bekliyorum bende bakalım. Umarım iyi haberler veririm sizede.

Maviymişadı dedi ki...

Günaydın,sakin huzurlu bir gün olsun hepinize,örtmenim size nasıl sakin ve huzurlu bir gün olur bilemem bu durumda ama ,berrin denize ve diğer tüm arkadaşlara olsun.
Yine uykumu alamadım bende..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, teşekkür ediyorum. Hiç güzel birgün değil maalesef. Anneannem kalçasını kırmış. Ameliyat olacak yarın. Protes takacaklar. O yaştaki bir kadının iyileşmesi ne kadar sürer bilmiyorum. Canım çok sıkkın :(

Maviymişadı dedi ki...

Çok üzüldüm, haklısın allah yardımcısı olsun.Sizinde anneninde.Derdi veren allah şifasınıda verir inşallah.Çok geçmiş olsun. Acil şifalar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, teşekkür ederim. Allah yardımcımız olsun. Anneannemin ameliyatı başarılı geçsin iyi olsun biran önce.

Berrin dedi ki...

çok geçmiş olsun, baya ciddiymiş durum. yaşlılıkta kırık çıkık durumları çok zor iyileşir..inşallah ameliyat başarılı geçer.allah yardımcısı olsun şimdiden.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canım. Umarım iyi olur herşey. Allah yardımcımız olsun.

Unknown dedi ki...

SEN ÇOK ŞEKERSİN ÇOK HEMDE SICACIK:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Sende çok şekersin :) Bir o kadarda sıcak. Öpüldün.

Maviymişadı dedi ki...

Muh.çiçeği merhaba,nasılsın? Nasıl oldu anneanneniz.

cansudere dedi ki...

canım bol bol dinlen.haklısın son dakika işleri gerçekten sinir bozuyor. benimde nefret ettiğim olay ama sabırlı olmaktan başka care yok sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, bugün ameliyata aldılar. Platin takıldı. İyi diyorlar. İnşallah toparlanır. Sağolasın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, valla keyif yaptım diyemem. Anneannem düştü, kalçasını kırdı. Bugün ameliyata aldılar. Zor bir gündü dünde bugünde.Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Unutulmaz dizisi var arada sırada atv`de rastlıyorum.İzlediniz mi? Eda diye bir oyuncu var bir türlü adı aklıma gelmedi.Oyunculuğu çok güzel.Birde çok zor bir rolu üstlenmiş.Nerden çıktı diceksiniz bekli işde öyle :) şimdi o dizi varda oradan aklıma geldi.Ama rastladığımda hep 10 dk`da olsa izliyorum.İçerik olarak güzel bir dizi değil.Ama öyle işde.:) Gerçi doğru dürüst bir dizi yok ama işde insanları tv `ye bağlıyorlar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, unutulmaz dizisinin ilk birkaç bölümünü izledim sonra dizi saçmalamaya başladı bence. Artık izlemiyorum. Öyle reklam aralarında denk geliyorum. 10 bölümde izlemesem aynı konu pek birşey kaçırmamışım gibi sanki. Oyunculuklarına lafım yok iyi yapıyorlar ama senaryo saçma bence. Sevgiler.

Mehtap dedi ki...

İş hayatında biraz taviz verdiğin an bunlar olabiliyor canım.Ama yapı meselesi tabii.İyi niyet olunca biraz fazla sıkıntı yaşanabiliyor.ben herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.sevgiler.öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, haklısın. Birkez taviz verdinmi maalesef bunu kullanıyorlar hep. Sevgiler canım. Öpüyorum bende.