9 Ocak 2010 Cumartesi

BİRAZ DEĞİŞİKLİK...

Merhaba herkese. Üzüntülü anımda bana destek olan tüm dostlarıma teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.

Bugün Adana genelinde sınavlar olduğu için evdeydim. Anneannem daha iyi. Ama inatçılığıyla üzüyor bizi. Yaşlı olması, kilolu olması ve ihtiyaçlarını görememesi çok ağır geliyor onada. Doktor yürütmeye çalıştıkça anneannem hastaneyi inletiyor. İnşallah dahada düzelecek. Biraz gayret göstermesi gerek. Ama maalesef... Yoksa kötü olacak :(((((

Birkaç gündür Adana'da hava çok güzel. Bahar havası. Sıcaklık 24-25 derece. İnsanın evde durası gelmiyor ama kaç gündür o kadar yoğundum ki ders çalışamadım. Bugün ders çalışmam lazım.
Anneannem başka şehirde hastanede olduğu için ben hergün gidemiyorum yanına :(

Sabah uyandım ve nezamandır yapmak istediğim şablon değişikliğini yaptım. İçim sıkılmıştı. Beni daha çok yansıtan birşeyler olsun dedim. Çiçek, böcekten sıkıldım :)
Bu çıktı ortaya sonra. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum bu konudada.
Şimdi yine kahvemi yaptım ve biryandan yudumluyor biryandan yazıyorum. Tabi yanında en sevdiğim fıstıklı çikolatamıda yiyorum biryandan :))
Ama şimdi ders çalışma zamanı.
HERKESE İYİ HAFTA SONLARI DİLİYORUM...
SEVGİLER.

30 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım mehaba..Geçmiş olsun..Anneannein birazdaha iyi olmasına sevindim.Anneanene biraz pisikolojik baskı yapın..Herzaman gülmen dileğimle.Fıstıklı çikolata bayılırım.Hepsini yeme:) Sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Paşakızı,teşekkür ediyorum. Sürekli anneannemle konuşuyoruz ama birde dinlese.
Çikolatanın hepsini bitirmedim. Ayrıdım :))
Sevgiler.

Aylin Ünlü dedi ki...

şablonun gayet güzel ve ferah duruyor Muhabbet çiçeği,güle güle eskit bakalım:)

Anneannen için tekrardan geçmiş olsun,umarım kısa zamanda toparlanır ve sıkıntılarınızdan hepiniz kurtulursunuz,zor gerçekten yaş itibariyle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, teşekkür ederim canım. Evet gerçekten çok zor :(
Şablonumu beğenmene sevindim. Kullanayım böyle bakalım biraz :)

Unknown dedi ki...

Bardağında bu kadar kalemi olan birisinin yazacak çok şeyi olmalı..

cansudere dedi ki...

canım ananen iyi olcak ama biraz sabır gerekiyor. şablon çok güzel olmuş arada sırada yenilemek degiştirmek gerekiyor. degişiklik iyi oluyor . sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hacivat, sanırım mesleğimden dolayıda olsa gerek çok daha fazla kalemim var ve tabiki yazacak çok şey.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, teşekkür ederim canım. İnşallah iyi oalcak. Şablonu beğenmene sevindim :)Sevgiler.

Unknown dedi ki...

canım ya bak kendimi nasıl kötü hissettim şimdi annaneni şimdi okudum en son ben öğrenmeşim galiba ne olur kusura bakma,hem ben rahatsızlığımdan hemde internetimin sorunlu oluşundan bir türlü giremiyordum o yüzden canım geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.sayfan hoşolmuş..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, önemli değil tatlım. Kendini kötü hissetme. Teşekkür ediyorum canım. Öptüm.

Berrin dedi ki...

şablon ferah oldu.
bende bitter severim, ama bu aralar severek yiyemiyorum nedense.
kestane şekeri istedi canım, şansıma küstüm:)

iyi hafta sonları dileğin için, 'yorgunum dostlarım, yorgunum artık' diyorum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, bende sütlü çikolata sevmem . Hep yediğim bitterdir. Bak bu özelliğimizde uyuştu :)
Kahvenin yanına en güzel o gidiyor ama dimi. Çikolatalı gofretinde bitterine bayılıyorum :)
Yorucu bir hafta sonuydu demek. Benimkide ultra sıkıcıydı. Evden hiç çıkmadım iki gün. Çok sıkıldım İmdaattt diyorum bende...

Berrin dedi ki...

ya bitter ya fıstıklı olacak :)
yeni bir yazı eklemıssın senı cok ozledım dıye sonra yayından almıssın sanırım..
özgür bırak onu :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, yakında yeniden yayınlayacağım. Biraz daha birşeyler eklemek istedim :)Desene yakalandım hemen :))

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben çok beğendim şablonun yeni halini. :) Güle güle kullan. Anneannene çok geçmiş olsun ne garip İlkay da Adanalı onun da anneannesi kalçasını kırdı :( Ne zordur hele de yaş ilerlemişken. Allah yardımcısı olsun. Sevgiler...

Maviymişadı dedi ki...

Günaydın,
Güzel bir sabah,
Güzel bir gün,
Güzel bir hafta,
Güzel bir ay,
Güzel bir yıl,
Güzel bir ömür,
Ve güzel bir son hepimizi bulsun,
Sevgiler ...Renkden renge giren tüm düşüncelere...Denizin ve gün batımının renginden.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Esincim, beğenmene sevindim canım.Yaşlılarda kalça kırığı gerçekten çok ama çok zor. Toparlanmalarıda çok zor oluyor. Allah düşürmesin. Biran önce iyi olsun diliyorum bende. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, ne güzel dilekler. Teşekkür ediyorum.Sende sevgiyle kal her daim. Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

5 adet piyango biletine hiç bir şey isabet etmemiştir malesef.Şansızlığın daniskası.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, sağlık olsun. Şans işte. Hayatın başka pencerelerinden şans gülsün sana. Sevgiler.

Berrin dedi ki...

blog sayfalarına düşmüş yayınlar yayınlamaz ordan gordum :)
aa şarkıda degısmıs :))

'seni çok özledimmmmmm'i yayınladığında damar bir şarkı eklersin artık :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim,o kadar özledim ki sanırım satırlarla bile ifade edemedim. O yüzden eksik buldum kaldırdım. Damar şarkı koyacağım tabi özlemimi dile getirdiğimde. Şimdi Ezel dizisini izlemeye gidiyorum. Ordada böyle aşık görünce birbirlerine içim eriyor. Çok özledim çokkk :(

Berrin dedi ki...

bende izleyeceğim ezel'i :)

en azından sesini duyuyorsun, ve bir gün geleceğini biliyorsun..bunada şükür demelisin..
kaç ay kaldı?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, evet çok şükür günde defalarca duyuyorum sesini. Hiç ihmal etmiyor bu konuda beni. Yoksa hiç geçmez zaman. Daha 402 gün var canım yaa :(

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba blogumda senin için birşey var:)Uğrarmısın.Sevgiler..Çikolatamı unutmadan alayım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Paşakızı, merhaba bloguna baktım ödülümü aldım. Çok teşekkür ederim. Çikolatanıda afiyetle ye:) Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İyi ki sen de varsın canım.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Sevgiler.

Özlem dedi ki...

sayfan güzel olmuş cnm güle güle kullan

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım.