26 Ocak 2010 Salı

DONDUM...

Merhabalar herkese, biraz önce işten geldim kendimi sıcacık evime attım. Dondumm dışarda. Sabah dışarı çıkarken o kadar kalın giyindim ki. Eldivenlerim, atkım, berem, kabanım derken kıpırdayamayacak boyuttaydım :) Buna rağmen dondum. Dışarısı çok soğuk. Hava günlük güneşli ama buzz. Adana'da pek görülmeyen bu soğuk resmen kanımı dondurdu. Soğuk ayaz başımın ağrımasına sebep oldu. Başım çatlıyor. İlaç içtim hemen ama hiç yaramadı.
Ellerim buz gibiiii. Aşkım yanımda olsaydı hemencecik ısıtırdı ellerimi :( Çok özledimmmm :(

Bu 2 hafta sömestir tatili diye işten 2 saat kadar erken geliyorum. Haftaya tatilim 1 haftacık.

Bugün öğrencileri sinemaya götürdük . Önce 'Kutsal Damacana-2' filmine gideceklerdi ama son anda 'Yahşi Batı' filmine karar verildi. Tam bir hayal kırıklığıydı. Filmi hiç beğenmedim açıkçası.

Bu yazıyı kaç saattir yayınlayamadım. Çünkü sürekli elektrik kesiliyor çıldıracammm. Üstelik evde yalnızım :(
Şimdi kendime sıcak bir bitki çayı yapacağım. Sonra biraz ders çalışır, Aşk ve Ceza dizisini izlerim :)
Herkese mutlu, sıcacık akşamlar.
Sevgiyle kalın...

14 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yazın ve yanında müzik harika .Hava buz gibi olsada bu duygusal ama bir o kadarda sıcacık blogta bulunduğum için çok mutluyum.Sevgiler.Mine

cansudere dedi ki...

canım hatayda tfarksız yanı bende işten cıktım ve çarşıda ufak bir işim vardı resmen dondum ve ben senın gibi tedbırlı bile degildim. sadece atkım vardı ve ellerim burnum dondu. kar yagmıyor ayazını biz çekiyoruz bu reva mı yaa kar yagsa bundan binkat iyi valla sıcacık dersler canım sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mis kokulu lezzetler, sende yorumunla ısıttın blogumu. Teşekkür ederim.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, evet kar yağmıyor ama ayaz mahvediyor bizi. Kar soğuğu var.Yarın eldivenlerini ve bereni al evden çıkarken :) Sevgiler.

Çalışkan Arı dedi ki...

Muhabbet çiçeği, ben de Osmaniye2deyim yeni gfeldik bu yıl.4 ay oldu. samsun2 dan sonra kendine de havasına da alışmak zor oldu doğrusu. Ben eş durumundan bu dönem evdeyim. Ve ben de evde DONDUM.......
Gen- ed biyoloji mezunuyum 3 kez girdim kpss ye. 2002 de Muş' a atndım ve bence askerliği ben yaptım.Hepsi çok zordu. Atanabilmek, ayrılmak, gitmek, gelememek.
Yalnız sana şunu söyliyim: Atanmak için gerçekten "EŞŞEK GİBİ ÇALIŞMAK"gerekiyor . Umarım herkes atanabilir. ben yaşadım, çok zordu gerçekten.
Kocacım sevgilimden Ayrıyken bi şarkı dolanırdı sık sık ağzıma
" böyle de yaşanır ayrılıklar
uzak diye biryer yok
paylaştığımız gökyüzü
kavuşturuyor bizi.."
Z.özerin galiba...
allah tüm özlemlerine kavuştursun, en kısa zamanda..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalışkan Arı merhaba, çok tebrik ediyorum seni atanmışsın ne güzel. Yakınmışız. Bende atanmak istiyorum. Benim bölüm Fizik. Bizim FKB lerin atanması çok zor. Benimde en büyük korkum atanıpta eş durumundan gelememek. Artık depo tayinde kalktı diyorlar. Dediğin gibi sanırım biz atanınca askerlik yapıyoruz. Şuan bitanem asker. Ben bekliyorum. Atanırsamda o beklicek beni. Hep hasret. Ama nasılsa bitecek bende atanırsam birtürlü geleceğm diye düşünüyoruz.Hoşgeldin bloguma. Bende artık izleyicinim. Sevgiler meslektaşım.

Maviymişadı dedi ki...

Örtmenim her yerde hava durumu senin dediğinden.Hava buz kesiyor.Yükseklerdeki karın soğuyla idare ediyoruz işte.Hastanızın durumu nasıl?

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım kaç gündür evden çıkmıyorum hatta yataktan okadar soğuktuki bugün resmen battaniye altında kaldım....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı,yine çok soğuk bugün. Üstelik havada bozdu iyice. Yağmur geliyor. Yaz günleri terlediğim ayy kış gelsin dediğim günleri anımsadım.Yoo birdaha demicem :)
Hastamız aynı. Fena değil işte. Sağol. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe Tatlar, keşke bende evden ve yataktan sıcacık yorganımı terketmeyebilsem. Ama bu soğuk yazı özletti bana. Birdadah kış gelsin biran önce demicem :)
Sevgiler.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba..Havalar çok soğudu..Gelde çayı ben yaparım:)Sevgiler bıraktım..

Adsız dedi ki...

yazın bunaltıcı sıcaklarındansa kışı tercih ederim her zaman. ama böylesi bi soğuğu değil tabii. :)

kutsal damacana ve yahşi batı, öğrencilerinizi götürmek için pek uygun seçimler değilmiş gibi geldi bana. her ikisinde de seviyesiz espriler, belaltı muhabbetler dönmüyo mu? izlemedim ama orda burda okuduğum yorumlardan öyle olduğunu sanıyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Paşakızı, merhaba canım.Havalar gerçekten çok soğuk. Geliyorum sen çayımı hazırla :))
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım,bende derdim yazın aman kış gelsin diye. Ama bende bu kadar soğuğu kasdetmemiştim :)
Yahşi Batı ve Kutsal Damacana bencede kesinlikle çocuklara göre değil. Ama organizasyonu yapan kişi iş yerinde bizi dinlemedi.Çocuklar öyle istiyormuşmuş. Çıcukların her istediğini yapacak olsak hapı yuttuk bence.
Sevgiler canım.