7 Ocak 2010 Perşembe

CANIM ANNEANNEM :(

Merhaba herkese, şuan çok kötüyüm :(
Canım anneannem geçen gece tutunmak istediği koltuk yerine boşluğa eli gelince düştü ve kalçasında kırık oluştu. Dün ameliyata aldılar platin takılmış. Ameliyat başarılı geçmiş fakat anneannem psikolojikmen ve yaşlılığın getirdiklerinden dolayı pek iyi değilmiş. Dün geceden beri kan veriliyor. Kansızlık oluşmuş.
Gerçek olmayan şeyler söylüyor. Halüsinasyon görüyor :( Umarım bu ameliyat sonrası olabilecek şeylerdir ve düzelir. Yaşlı ve biraz kilolu olan anneannem nasıl toparlanacak bilmiyorum. Kalça kırığı çok zor. Allah düşürmesin diliyorum. Çok canımız sıkkın çok. Perişan olduk kaç gündür.
CANIM ANNEANNEM NE OLUR İYİ OL BİRAN ÖNCE. TOPARLAN YİNE SARIL BANA SON GÖRDÜĞÜMDE SARILDIĞIN GİBİ KOCAMAN:((((
YİNE NASİHATLAR VER BANA.
NE OLUR CANIM ANNEANNEMMMMMMM İYİ OL BİRAN ÖNCE
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

36 yorum:

beenmaya dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun. acil şifalar diliyorum ve bir an önce güzel, sağlıklı haberlerini bekliyorum...

berfin dedi ki...

canımm çok geçmiş olsun..çok üzüldüm..inşallah dediğin gibi ameliyatın etkisidir ve bir an önce geçer..iyileşir..allah acil şifalar versin sizede güç...

Berrin dedi ki...

çocuklarda anesteziden sonra halisünasyonlar görebiliyor, yaşlılarda da olması bana mümkün göründü..sıkma canını, normale dönecektir.
olanla olacağa çare yok malesef, metanetini koru, geçeçek bugünlerde..

cansudere dedi ki...

CANIM BENİM ÇOK GEÖMİŞ OLSUN. DİLERİM CABUCAK TOPARLANIR VE SANA KOCAMAN SARILIR.DUALARIM SİZİNLE SEVGİLER..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ya çok geçmiş olsun:(((

Allah bir an önce eski sağlığına kavuştursun...

Adsız dedi ki...

Örtmenim anneanne kaç yaşında? Umarım bir an önce iyileşir.Benim anneane duruyor şükür ele ayağa düşmedi.Ama ben çocukken çok severken,şimdi onu hiç sevmediğimi hissediyorum.Büyüdükçe insan bazı şeyleri daha iyi görüyor sanırım.Neyse,büyükbabamda ölüm döşeğinde alzheimer hastası şu an hastanede hiç bişi yeyip içemiyor.Annem çok üzgün sonuçda babası.Elimizde kalan sadece büyüklerimizde annemin babası ve annesi,babamdan geriye kimse kalmadı.Çok sevdiğim değer verdiğim büyüklerim rüyalarından uyandılar.Allah mekanlarını cennet,toprakalrını bol etsin.C.tesi mezarına gidicem.Öldüğünden buyana gidemedim,özledim çok özledim.İnamadığım için gidememiştim,belkide yavaş yavaş inanıyorum.Havalar soğuyunca babam gibi sevdiğim insanın mezarınada gidedim epeydir.İlk fırsatda onada gidicem.Bir fırsat olmuyorki hastalıkla,çoluk çocuğun ihtiyacı hastalığı bitmiyor kaç zamandır hiç zaman bulup dinlenemedim bile...bir çok gece gece 3`leri geçiyor uyumam.Konu nereden nereye geldi.Çenem açıldı.Neyse sözün özü allah acil şifalar sağlık sıhhat versin.Elden ayakdan düşürmesin.
iyi akşamlar

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, teşekkür ederim canım. Amin. Biran önce bend egüzel haberler vermek istiyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, yakında anneannem size. Senin memleketli. Sizin orada hastanede şuan. Gidip göremiyorumda sürekli çalışıyorum diye. Umarım iyi olur biran önce.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, inşallah geçer biranönce. Deriz geçmişte kaldı bak anneanne iyisin şimdi. Canım çok sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, çok teşekkür ederim. İnşallah dediğin gibi çıkar hastaneden kocaman sarılırım yine. Sağolasın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pembe Tatlar, çok teşekkür ederim. Amin canım amin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadşaım, teşekkür ediyorum. Benimde sadece biricik anneannem ve babannem hayatta. Dedelerimi kaybettik. Bir dedem ben doğmadan biride ben ilkokuldayken vefat etti. Nur içinde yatsınlar. Teşekkür ediyorum.
İyi akşamlar.

Berrin dedi ki...

iyi olacak merak etme , allah can sağlığı versin..gölgesi bile yeter insana..onu bile bulamıyor bazen insan..
ben ne anneannemi ne babaannemi nede dedelerimi hiç görmedim, nasıl bir duygudur bilmiyorum..bazen keşke bir tanesi hayatta olsaydı diyorum.babamıda 19 yaşımdayken yitirdim..hep erken kaybediyorum, doyamadan, istediğim kadar sarılamadan, sevdiğimi söyleyemeden..
insan yanındayken yakınındayken kıymetini bilmeli..neyse içim çok acıdı birden..
allah kalan bir kaç canıma uzun ömür versin..
kimseyi sevdiklerinden ayrı koymasın.

iyi haberlerini tez vakitte okuruz insallah..
iyi geceler.

LoLa dedi ki...

canım çok geçmiş olsun inş. bir an önce iyileşir allah yardımcınız olsun...

Mehtap dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun.çok üzüldüm.İnşaallah biran önce sağlığına kavuşur anneannen.acil şifalar diliyorum...

Adsız dedi ki...

çok çok üzüldüm.. anneannene acil şifalar diliyorum canım. çok geçmiş olsun. :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canım.Nasıl moral buluyorum yorumlarınızla. Teşekkür ediyorum. İnşallah dediğin gibi iyi olur anneannem. Bende bir dedemi hiç tanmadım. Diğer dedemde ben ilkokuldayken vefat etti. Dede sevgisi bilmem hiç. Anneannem var birde babannem. Anneannemi çok severim.Böyle olunca çok kötü oldum tabi. Allah düşürmesin. Çok zor. Öpüyorum canım. Sağolasın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, sağol canım benim. İnşallah iyileşir.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Amin diyor dua ediyorum hep.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, teşekkür ediyorum. Sağol tatlım.

Unknown dedi ki...

Allah şifa versin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hacivat, çok teşekkür ederim.

Maviymişadı dedi ki...

Bu günkü gelişmeler nasıl örtmenim.
Umarım gelişmeler iyi yöndedir.Yarını iple çekiyorum, kara toprağı ziyaretlerine gideceğim diye.Dedemi tanımadığım için,ona o kadar düşkün değilim.Ama tanımadığım halde severim.Ama şimdi öylemi, ölümüne hala inanmadığım insanın mezarının başına gideceğim.Şimdi fark ettim yarın tam 40`ı olucak canım gibi sevdiğim beni bütüp, annemin,babamın hışmında koruyan kol kanat olan insanın ziyaretine..Allah hepimizin ölmüşlerine rahmet,mekanlarını cennet eylesin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, yeniden başın sağolsun. Toprağı bol, yeri cennet olsun. Anneannem fena değil. Dahada iyi olacak inşallah.Teşekkür ediyorum.Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Turuncu aşklar saklanmış mavi göklere
Sahte bir meltem bürünmüş puslu gözlere
Tenim müptela olmuş şehvetli sözlere
Kalbim kullanılmış atılmış paslı çöplere

Kıvırır aşk her dakika kıvırır
Zorlarsan da kırılır yol alır
Kendi kendinle el ele

İlk bakışta aşklar aldanmış farklı jestlere
Sahte bir anlam bürünmüş dokunaklı gözlere
Tenim müptela olmuş şehvetli ellere
Kalbim kullanılmış atılmis paslı çöplere

Kıvırır aşk her dakika kıvırır
Zorlarsan da kırılır yol alır
Kendi kendinle el ele


Paylaşmak istedim hüzünü dağıtmak için ama...

Adsız dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun,acil şifalar ...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, teşekkür ediyorum. Çok güzel satırlar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sağol canım. Umarım biran önce iyi olur.

Berrin dedi ki...

anneannenin daha iyi olmasına sevindim, dahada iyi olacak inşallah..
inan bugün düşündüm, önceki teman tam olarak seni yansıtmıyordu, griler falan:)
bu çok güzel olmuş..hayırlı olsun.
kalemler fincan falan tam senlik ders çalışma modu :)
bende bir kaç ay önce ciddi olarak düşündüm, değiştirmeyi hatta bir kaç tane kendime hitap eden temada buldum ama vazgeçtim sonradan. hiç değiştirmedim ilk haliyle duruyor, kıyamadım belki de:)
eh benim için alışkanlıklardan vazgeçmek zor oluyor hele birde seviyorsam.
ama garantisi yok tabii, her an her şey olabilir:)
güzel bir hafta sonu olsun.
ben kızımın harflere veda partisine gideceğim az sonra, bildiğimiz okuma bayramı işte :)

sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, ne zamandır aklımda değiştirmek istiyordum. Ruhum sıkılmıştı o şablondan :))) Ama fırsat olmuyordu. Bugün aklıma esti buldum. Kararsız kalmıştım ama beğendiyseniz kalsın. Bend ediyorum beni yansıtsın birazcık dimii. Çiçek böcekten sıkıldım :))
Okuma partisine gideceksin demek. Tebrik ediyorum kızımızı. Eğitim hayatında daha ne başarılar geçirecek annesi. İnsan duygulanıyor çok dimi. Yeni bir yazı ekleyim bende :))
Anneannemin inatçılığı üzerinde biraz. Bizi üzüyor ama daha iyi olacak inşallah. Öpüyorum canım.

Berrin dedi ki...

dün çok güzeldi, ziyadesiyle duygulandım slayt gösterisi ve fonunda çalan şarkı ile..

Uykudan uyanmış
Gülermiş bakarmış
Annesi onu çok öpermiş severmiş
Okula gidermiş yazarmış çizermiş
Babası onu çok öpermiş severmiş
Annesi onu çok
Babası onu çok
Herkesler onu çok severmiş severmiş
Annesinin yavrusu
Kuzusu pamuğu
Annesi ninni söyler
Cankuşu dinlermiş

kendimi çok sıktım ağlamayım diye ama engel olamadım.
sonrasıda cok keyıflıydı..
kızım benı ömrüm boyunca gururlandıracak bunu bılıyorum.
çok zeki ve başarılı, cin gibi bir kızım var ablası :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, duygulanmamak eldemi. Bende çok sulu gözüm. Hemen ağlarım. Yegenlerim gittiğim her gösterisinde ağlarım. İnsan bazen nekadar çabuk büyüdüler diyor dimi. Çocuğum olunca dahada iyi anlayacağım sizleri. Şarkıda sanırım ben sıkamazdım kendimi
Annesine çekmiş kızımız bence. Çok daha güzel şeyler başaracak hayatta. Seni gururlandıracak inşallah. Çok öpüyorum ikinizide.

Berrin dedi ki...

bir çok sey yazdım hata verdı yorum sayfası gıtmedı buyuk ıhtımal, tekrar yazayım bari :)


ben cok sulu gözlü degılım heleki insanların yanında aglamayı hıc sevmem. bir kac tane bam telım var hatta 3 tane..onlar söz konusu ise ağlayabiliyorum bunlardan biride kızım..
slayt gosterısınde o sarkı eslıgınde kızımın fotograflarını gormek dişsiz dişsiz gülüşüyle cok duygulandırdı benı..
kendı cocugun oldu zaman daha ıyı anlayacaksın..cocugun ıcın her!şeyi! feda edebılıyorsun.
kızım benden daha akıllı ve yetenekli, bundan da son derece memnunum, mantıgıyla yuruyecek gibi görünüyor hayat yolunda :)duygular yanıltıyor cogu zaman..
bir gün bebegının mujdesınıde alırız ınsallah bu sayfadan :)
bende optum, tesekkurler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, birden dedim ki benimde bir kız çlocuğum olsun artık :)
Zaten kız çocuğu istiyorum. Ablam var bir tek benim. Onunda ikiz iki erkek oğlu var. 3. süde yolda o da erkek :)
Bende diyorum artık bizimkilere kız torun vereyim. Kısmet tabi. Yeterki sağlıklı olsun tabi öncelik o. Hayatı boyunca başarı merdivenlerini sağlam adımlarla atar inşallah kızın. Öpüyorum canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun, daha şimdi görüyorum umarım biraz daha iyi olmuştur.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, teşekkğr ederim canım. Çok şükür daha iyi oalcak inşallah. Sevgiler.