13 Ocak 2010 Çarşamba

STRES...

Merhabalar, yağmurlu ve soğuk bir Adana sabahından günaydın herkese.
Geçen hafta baharı yaşıyoruz derken kış kendini gösterdi yeniden kandırdım sizi dedi resmen.
Hayat şu sıralar çok yoğun. Anneannemin rahatsızlığı, annemin sürekli orada oluşu, evdeki stres, iş yerindeki stres, sevdiğimin hasreti derken içim öyle dolu ki...
Buna da şükür tabi ama bugün nedense çok karamsar içim. Gece gördüğüm anlamsız rüyanın etkisindeyim belki de. Ama huzursuzum işte. Allah hayırlara çıkara diyorum.

Dün işe giderken otobüse bindim ve boş koltuğa hemen geçtim oturdum. Oturmaz olaydım. Yeniden kalkamadımda başka boş koltuk yoktu. Önümdeki adam inanılmaz derecede içki kokuyordu. O kadar yoğun bir koku ki. Sanırım içki kazanına düşmüş adam. İğrençti. Yol boyu burnumu kapadım.
Yaa hiç düşünmüyormu gündüz vakti böyle kokarım etrafa diye. Adamda zaten tam keşlere benziyordu. Herşey yeri zamanında ama dimi. İç içte böyle gündüz vakti etrafa verdiğin zarar niye. Otobüste beni boğdun resmen. Iyyyyy hala koku burnumda.

Sonra işe gittim inanılmaz gergin bir gün geçirdim. Belki dünün etkisiyle hala gerginim bugün bilemiyorum. Adana'da ne kadar şımarık, saygısız çocuk varsa bizim etütte toplanmış sanırım. Yaa ne saygısızlar anlatamam. Özellikle kolej çocukları. Nasıl yetiştiriyor bazı aileler çocuklarını bilemiyorum. Öğretmenleriyle nasıl konuşacaklarını bile bilmiyor bazıları. Çıldırdım dün... Anlayacağınız herşey üstüste geldi. Avazım çıktığı kadar çığlık atmak istedim kaç kez. İmdatttttttttttt diye...
Dilerim bugün güzel geçer günüm.
Herkese iyi günler diliyorum.
SEVGİYLE KALIN...

20 yorum:

Berrin dedi ki...

bende rüyamın etkisindeyim, çok sevdiğim birini gördüm..mutsuz hastaydı sanki..sarıldık sarıldık. bana kahverengi bir rimel verdi :) dün gece makyaj sıtelerını gezmıstım acaba ordan mı etkılendım :))
neyse rımel ve kahverengının tabırıne baktım ıkısıde kotu. ya bu kışı benı uzecek ondan gelecek bır seye sıkılacagım yada bır tehlıkeye ısaret ettı benı..oyle dusundum..neyse..
fazlada etkısınde kalmamak lazım.

kolej cocuklarına gelınce yetıstırmeyle alakalı, hepsı edepsız terbıyesız sımarık degıl yahu :)) mesela ben kızıma yasakladım kolej kelımesını, sorduklarında oyle soylemeyeceksın dıyorum ki benımde antıpatım var..

ruyalardan karanlıktan pustan sıyrılabılır umarım bugun..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, bende rüyamın yorumuna baktım kötüymüş:( Ama iyi düşünelim öyle olsun. Benim yegenlerimde kolejde okuyor:) Onlarda öyle edepsiz terbiyesiz değil tabiki:) Tüm kolej öğrencileri öyle değil. Bazıları sadece benim kasdettiğim. Onlarda beni buldu maalesef. İnşallah sende rüyanın tam tersi güzel bir gün geçirirsin canım benim. Öptüm. Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Dilerimki hiç bir şey üzmesin,kırmasın.

Tek özlemler karlı,soğuk,rüzgarlı bazanda gri havalarda ufka bakıp iç geçirdiğimizde özlemlerimizde, gözümüzden sıyrılıp düşen bir kaç damla sevgi özlem damlaları olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı,Teşekkür edeirm güzel dileklerin için. Umarım herşey güzel olur bugün. Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Tepenin üzerinden demeyi unutmuşum :) ,düz bir alandan bakmak hoş olmaz...sadece ufukda mavilikler ve sonsuz gökyüzü ile kucaklaşan tepeler olmalı.

Adsız dedi ki...

o otobüs koltuğunda oturan ben olsam kesin çıkarırdım. bulantı tavan yapıyo bende böyle kokulara karşı. ıyy düşününce bile fena oldum. en iyisi hemen ordan uzaklaşmak. düşüncesiz insan çok.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kolejde çocuk okutan veliler de saygısız yalnız.
Ben böyle şey görmedim her dakika şikayet ne ayıp, önce çocuğa değil yetiştirene bakmak lazım.
Burada da hava çok soğudu canım.
Sevgilerimle...

cansudere dedi ki...

canım hiç düşünmezler etrafı rahatsız edermiyim diye .canım acıl şifalar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, evet tepeden bakmak lazım zaten. Yoksa keyfi olmaz :) Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, keşke kalkabilseydim. Ama komik olacaktı. Tek boş koltuktan kalkıp ayakta kalmak. DÜşüncesiz insan çok maalesef. Ayy koku hala burnumda :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, bazı ailelerde suç sanırım. Çocuk yetiştirmek gerçekten çok zor bu zamanda. Gereken ilgiyi göstermediklerinde böyle sorumsuz saygısız çocuklar ortaya çıkıyor maalesef.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, aynen canım nerde düşüneceklerki böyle aman insanları rahatsız etmeyim diye.
Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

GÜNEŞ TUTULACAK YA CUMA GÜNÜ ONDAN BU GERGİNLİK GECECEK MERAK ETME:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, öylemi dersin :))

Aylin Ünlü dedi ki...

Yağmurlu ve soğuk bir istanbuldu bugünde ve ben ıslanmaktan inanılmaz keyif aldığımı söylemek isterim öncelikle...

geldi mi hep ard arda geliyor,hiç dinlemiyor değil mi?Birden de ferahlıyor insan,gittiklerinde de toparlanıp gidiyorlar çünkü...Bu dönemde kolaylık sabır diliyorum sana Muhabbet Çiçeği...

Şu yolculuk esnasındaki koku durumlarını sevmiyorum hiç,insan dikkat eder diyorum,insan içine çıkılıyor sonuçta ama işte herkes aynı düşünse zaten ters giden ne olabilir ki dünyada?

yarınların bugününden kat kat güzel geçsin inşallah canım,öpüyorum...

Özlem dedi ki...

geçmiş olsun canım bilmiyordum ailedeki rahatsızlığı uzun zamandır da senin sayfana hiç bakmamaışım aslında kendi sitemde bile pek bir şeyler yazmıyorum...
çocuklarla uğraşmak inan çok zor hele şımarık yetiştirilmiş her dediği olmuşlarla onları eğitmek güç ,güzel günler seninle olsun....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim sağol güzel dileğin için. Yağmurlu bir Adana günü bende ıslandım bugün:) Hemde oldukça fazla :)
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, teşekkür ederim canım. Uzun zaman bend eilgilenemedim sayfamla . Ama şu sıralar sanırım o kadar fazla doluyum ki sürekli yazmak istiyorum. Tabi o zamanda vaktim olmuyor. Sevgiler.

Tolga dedi ki...

Sans eseri okuyunca farkettim ki ,yagmurlu bir Adana sabahinda uyanmayi ozledim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bahri K, merhaba. Demek Adana ile bir bağlantınız var. Şuanda yağmur Adana. Dilerim özlediğiniz Adana sabahında yeniden uyanırsınız.