29 Ocak 2010 Cuma

HASTALIKTA SAĞLIKTA...

Son zamanlarda bu şarkıyı çok dinliyorum. Sözleri hoşuma gidiyor. Hep aynı şeyi düşünüyorum bu şarkıda. Bu şarkıyı dinlerken aynı şeyleri düşünüyormuş canımda. Gerçek sevgide öyle değilmi zaten. Hastalığında da sağlığında da sevdiğinin yanında olmak. İşte gerçek sevgi bu bence. Onun her durumda yanında olmak. Tüm fedakarlıkları karşılıklı göstermek. Sevecekse böyle sevmeli insan...

^^Şu hercai hayata bir kere geldik
Yedik içtik doyduk kalktık hesabı birlikte verdik
Sinsi hayat ihtirası bana hiç uğramadı
Dünya malı zenginin olsun sen benim kadınım

Seni hastalığımda sağlığımda da yanımda görmeliyim
Güneşin doğduğunu da battığını da senle izlemeliyim
Yanabilir saltanatlar olsun yeniden yaparız
Bizde bu sevda sürdükçe ölsek de yanyanayız^^


müzik - mustafa ceceli - hastalikta sağlıkta klip | izlesene.com

16 yorum:

özii dedi ki...

bende çok seviyorum bu şarkıyı muhabbet çiçeğim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

ÇOk güzel bir şarkı çok,ben d eçok beğeniyorum, sevgilerimle canım:)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gerçekten yürekten böyle düşünen kaç dürüst bey var acaba????Benimde son zamanlarda gözlerim dolarak dinlediğim bir parça.Umarım daha sonra müzik köşendeki slow parçanı tekrar koyarsın.Sevgiler.Mine

Çalışkan Arı dedi ki...

Allah bozmasın muhabbetini şekerim: ))

berfin dedi ki...

şnşallah sende böylr bir sevgiyi yaşarsın canım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özii, gerçekten güzel şarkı ama dim. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sende beğeniyorsun demek. Ne kadar içten sözler şarkıda. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mis kokulu lezzetler, canım varmı böyle erkek dicem ama vardır muhakkak.
Müzik Köşeme şarkıyı yeniden ekleyeceğim canım. Şarkılar karışmasın diye kaldırdım şimdilik. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

ÇAlışkan Arı, sağol canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, sağol canım arkadaşım. Amin canım :) Sevgiler

beenmaya dedi ki...

daim olsun sevginiz...

Adsız dedi ki...

sayende bende ılk defa dınledım hoşmuş :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, isabet olmuş o zaman. Beğenmene sevindim. Sevgiler canım.

cansudere dedi ki...

bende bayılıyorum canım bu şarkiya.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, bencede çok güzel şarkı.