24 Ocak 2010 Pazar

BİR PAZAR GÜNÜ ANIMSADIKLARIM...

Soğuk ve yağmurlu bir pazar sabahından merhabalar. Tüm Türkiye kar altında. Adana ise yağmur. Buralarda şehir içine maalesef kar yağmaz. Bundan yıllar önce ben daha üniversite 1. sınıftayken Adana'ya kar yağmıştı. Yağdığı zaman ben üniversitede final sınavındaydım. Ocak ayıydı sanırım. Herkes kağıtları bıraktı pencereye koştu. Kar görmüyoruz ki fazla :) Hocamız bile camdan dışarı izlemişti. O sınavı unutmam hiç. Çok güzel kaynamıştı. Arada kopyalar uçuşmuştu tabi fırsattan istifade :))

Adana'da okudum ben. Çukuruva Üniversitesi Adana'nın şehir merkezinden biraz uzakta daha yüksek bir kesimde.
Tam Seyhan gölünün kenarında. Hatta öyle güzel bir manzarası var ki. Bol ağaçlar ve şehirden uzakta temiz hava. Bizim kampüs tam uçurumun kenarında. Aşıklar tepesi derler oraya :) Tüm çiftler uçurumun kenarında ki banklarda yada çimenlerde oturur gün batımını falan izlerler.

Çok büyük bizim üniversite. Adana'nın en büyük araştırma hastanesi Balcalı'da üniversitenin içinde. İşte resim tam bizim Çukurova Üniversitesinin tepeden görünümü.

4 yıl lisans,2 yıl yüksek lisansla tam 6 yılım geçti orada. Özledim öğrencilik günlerimi. Ahhh ahhh efkarlandım :))
Önce ÖSS sınavı için çalış kazan. Sonra yine ders çalış bu seferde yine önüne konan senin branşınla alakasız bir sınava gir. Adı KPSS...
Şimdi ders çalışmam gerek. Özel sektörden kurtulmam gerek. Artık devlete öğretmen olarak atanmam şart. Masamda kahvem ve KPSS kitaplarım beni beklemekte :)
HERKESE İYİ PAZARLAR DİLİYORUM.
SEVGİYLE KALIN...

22 yorum:

cansudere dedi ki...

canım benim okadar çalış oku sonra ksss gir çok zor yaa artık .adana çok güzel bir yer dayım ve amcam adanada yaşıyor. üstelik amcam senın okudugun ünv. ögretim görevlisi.heryere kar yagıyor biz görmüyoruz. bizde istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzz

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansuder, evet çalış çalış oku sonra yine sınav. Bu yaşa geldim hala ders çalışıyorum yaa.Offf.
Demek amcan öğretim görevlisi. Belki zamanında dersime girmiştir bölümlerimiz uyuşuyorsa tabi. Ben Fen-Edebiyat Fakülseti mezunuyum.
Sende kar olmayan memlekettesin sanırım. Mutlu pazarlar.

Unknown dedi ki...

ama muhabbetim ben sizin üniversiteye bayıldım off ya orda değil 6 yıl onaltı yıl okunur valla:)inşallah benim velet okur kimbilir bende ufaktan nasibimi alırım:)öptüm seni....heryerde karrrr vaarrrr...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, inşallah senin oğluş okur bizim üniversitede. O zaman sık sık gelirsin Adana'ya :)) Tabi ben o zamana başka şehire gitmezsem :))
Buradada heryerde yağmur varr :)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Merhaba bloğunuzu tesadüfen buldum ama çok şey kaçırdığımı fark ettim.Üstelik müzik başlayıncada gözlerim doldu benim çok sevdiğim beni çok uzaklara götüren bir parça.İlk defa da yemek blogları dışıda bir bloğun çok keyifle izleyicisi oluyorum.Sevgiler.Mine

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mis Kokulun lezzetler, hoşgeldiniz sayfama. Çok mutlu oldum güzel yorumunuzu okuyunca. Keyifle okuyucum olmanız beni çok mutlu etti. Müziği bende çok seviyorum her dinlediğimde benimde gözlerim doluyor. Bende sizin keyifle izleyiciniz oluyorum. Sevgiyle kalın.

Mehtap dedi ki...

yazıklar olsun böyle bir sisteme canım.O kadar çaba ve emeklerinizin karşılığı için çektiklerinize bak.Çok üzülüyorum sizlerin bu durumuna.Allah yardımcınız olsun tatlım.İnşaallah en kısa zamanda emeklerinizin karşılığını alırsınız.sevgilerimle.

Mehtap dedi ki...

Canım bizde Ankaradayız ama bu sene doğru dürüst kar görmediğimiz gibi havalar bile soğumadı.Kazaklar birkaç yıldır giyilemiyor, fazla geliyor.Basında ise birazcık yüksek yerlere yağmışsa veya eski arşivlik görüntüleri veriyorlar sanıyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, çok soğuk var ama tv soğuğu ikiye katladı sanırım. Ama bugün dışarda resmen dondummmm. Güneşli bir hava vardı sabah. AMam soğuk öyle bir keskindiki. Sonra hava bozdu ve yağmur başladı şimdi. Kazaklarımı bende Adana'da bazı kışlar ancak 1 yada 2 hafta giyiyorum. Bu hafta kalın kazaklara başladım ama :)
KPSS sistem rezilliğine dicek tek bir sözüm yok. Tam bir saçmalık diyorum. Beni tarih,coğrafya ve anayasa bilgimle fizik öğretmeni olarak atayacaklar ya ne deyim ki.
Öptüm canım seni. Sevgiler.

zuzuların annesi dedi ki...

Ah çiçeğim hayatımız sınav:(
Kolay gelsin sana...
Bu arada Adanada en çok baraj gölü ve çevresini severdim bende...Özlemişim, fotoları görünce anladım...sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzuların Annesi, hayat sınav maalesef canım.
Adana boydan boya göl zaten.Tüm Adanada gölü görmek mümkün. Çok seviyorum bu manzarayı bende. Sevgiler canım.

cansudere dedi ki...

hataydayım canım ben yakınım sana sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, yakınmışız canım. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

bende çukurovada okudum 99-2003 arası:)ve şimdi bu fotoğraflarla ne kadar özlediğimi tekrar hatırladım:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, merhaba. Bende 1999-2003 arası okudum çukurovada. Hangi fakültede okudunnn :))

Adsız dedi ki...

sınıf öğretmenliği eğitim fakültesi:)sen

Adsız dedi ki...

a şimdi gördüm fen edebiyat yazmışsın.
kim kim kim vardı ordan asuman vardı bide asude yurttan tanıdığım kozanlı:)
fevzi çakmakta kalmıştım ben 99 da.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, evet ben fen-edebiyat 2.öğretimde fizik bölümünde okudum. Asuman diye birileri vardı sınıfta ama emin değilim :)

Adsız dedi ki...

hımmm ben fen edebiyatın edebiyat kısmında kalşdım sanırım:)benim arkadaşlar edebiyattandı:)
fizik?üzgünüm:D
3 sene üst üste kaldığım bir dersin anabilim dalından uzak durdum arkadaş bile edinmedim yani:)
sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, fizikten haz etmeyenlerdenmisin:))
4 yıl aynı yerden okumuşuz nede olsa . Bu da yeter. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

:)hayat tesadüflerle dolu belkide karşılaştık kantininizde defalarca:)
sevgiler yeni yazılarında görüşmek dileğiyle:=)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, evet belki de karşılaştık nerden bilinir :) Sevgiyle kal.