16 Ocak 2010 Cumartesi

YAĞMUR SEVGİMİ FISILDIYOR...

Yağmurlara sığınıyorum son zamanlarda...
Ve bir damla iniyor yer yüzüne ardından milyonlarcası bırakıveriyor kendini yeryüzüne...
Ruhumu, gönlümü temizleyen, yüreğimi sorgulamayan, beni rağmenlerle seven...

Göz yaşlarımı bir onlar saklayabiliyor...
Ben ağlıyorum o yağıyor ...
Bırakıveriyorum kendimi sırılsıklam ama sıcacık kollarına...
Sar beni diyorum, ıslanayım iliklerime kadar; al götür içimden bütün keşkeleri, hüzünleri, kederleri...
Kalmasın hiçbir şey....
Sevdiğime götür beni...
Çok özledim onu...
Beyaz bulutlardan daha beyaz, mavi göklerden daha mavi ve yeşillerden daha yeşil olsun içim...

Ve bir ses...
^^Bekle diyor bana...
Sabret...!!!
Bitecek özlemin...
Kavuşacaksın sevdiğine...
O zaman sevinçten ağlayacaksın...
O silecek gözyaşlarını ben değil...
Beraber paylaşacaksınız hüzünlerinizi, kederlerinizi, mutluluklarınızı...
O da ıslanıyor şuan benim damlalarımla...
Bakıyor seninle aynı gökyüzüne...
Sevgisini haykırıyor...
Sana haber yolladı uzaklardan, sana olan sevgisini fısıldamamı istedi her damlamda...^^
Başım önümde, ellerim titrek, gözlerimse hala nemli....
Ama söz ver diyorum; gerçekten geçecekmi bu hasret günlerim...

Ve yağmur şiddetleniyor sözünü yerine getirmek istercesine ...
O hırçın ben ıslak, o tasasız ben ağlak yağıyor üzerime...
Kelimeler önemsizleşiyor zihnimde, sadece gönüller konuşuyor...
Yüzüme çarpan her bir tane yağmur yanağımdan yuvarlanıp inerken çizdiği yollardan anlıyorum söz verdiğini bana...

Ağzımda tuzlu bir tat; damlalar yorgun çekiliyor üzerimden...
Bulutlar başını alıp gidiyor, kim bilir daha kaç çift gözün yaşlarına karışmaya, onlara umut vermeye...
Bense dudağımda hüzünlü bir tebessüm bakıyorum gökyüzüne...
Çok bekletme beni yağmur, daha çok dertleşceğim seninle...
Daha çok haykıracağım gökyüzüne bakıp sevgimi...
Daha çok haber alacağım senin damlalarınla sevdiğimden...
İhtiyacım var ardından çıkacak gökkuşağındaki umutlarıma...

19 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yağmurlar arındırsın yüreklerimizi, sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, inşallah canım. Huzur versin hepimizin yüreklerine yağmur. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

sevılerımle canım.gorusmeyelı ıyısındır umarım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunay, iyiyim canım sağol. Sevgiyle kal.

FERZAN dedi ki...

Çok bekletme beni yağmur, daha çok dertleşceğim seninle...
Daha çok haykıracağım gökyüzüne bakıp sevgimi...
Daha çok haber alacağım senin damlalarınla sevdiğimden...
İhtiyacım var ardından çıkacak gökkuşağındaki umutlarıma...


çok güzel bi şiir yüreğine sağlık arkadaşım,sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Sevgiler.

Berrin dedi ki...

nilüferin bu şarkısı düştü dilime satırlarını okuyunca..


Yıldızsız, ıssız gece;
Yalnızız caddelerde
Bir yağmur bir de ben.
Uykularda kumrular,
Bir ipek mendil gibi
Islandı sessizce.

Yağmurda ellerim,
Üşüyor yüreğim.
Bu kara bulutlar
Kan kardeşi gözlerimin.

Sebebim sen, sensin.

Yıldızsız, ıssız gece;
Yalnızız caddelerde
Bir yağmur bir de ben.
Rüzgarlar aldı beni,
Savurdu yerden yere;
Düştüm hüzünlere.

Yağmurda ellerim,
Üşüyor yüreğim.
Bu kara bulutlar
Kan kardeşi gözlerimin.

Sebebim sen, sensin.

Yıldızsız, ıssız gece;
Yalnızız caddelerde
Bir yağmur bir de ben.




yağmurlu bir günde bende mırıldanıyorum şimdi..

Yağmurda ellerim,
Üşüyor yüreğim.
Bu kara bulutlar
Kan kardeşi gözlerimin.




http://www.tatliaskim.com/resimli-siirler/310926-yagmurda-ellerim-usuyor-yuregim.html

bu linke bir göz at hoşuna gidecek:)
karelerden birine resmen bayıldım.

sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, bende çok severim bu şarkıyı. Hatta hemen ekleyeyim dedim sayfama fon müziği olarak.Ama bulamadım müzik eklediğim sitede :(((
Gönderdiğin linkteki karelerde çok hoş. Aynı kareyimi seçtik acaba? Sen hangisini seçtin:))

Maviymişadı dedi ki...

Günaydın,
Herkese güzel bir hafta diliyorum.
Örtmenim seni çok polyana ve arabesk gördüm.Hayır olsun bakalım,Dün gece bir tepeden baktım anadoluya gökyüzü o kadar aydınlıktı`ki,aklımdan çıkmayan yere uçtu yine gönlüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, sanada iyi haftalar. Bazen hayata pembe pencerelerden bakıp poloyanyacılık oynamak lazım. Yoksa mutlu olunmaz bence. Sevgiler.

Berrin dedi ki...

dün yorum yazıp gönderdim sanıyorum ama teknik hata olmuş olmalı:) tekrar yazayım..
şarkıyı bende bulamadım. mp3 olarak bile indiremedim.
neyse resimlerdende salıncalı turuncu olanı begendım :)
sen?
ve anneannen nasıl oldu?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, bende bulamadım şarkıyı. O resmi beğendiğini tahmin etmiştim :))
Bende 2 tane beğendim. Biri buydu. Şiirimin sözlerinede uyuyor resimdeki söz.
Anneannemi bugün hastaneden çıkardık. Tek yürüyemiyor, ihtiaçlarını tek karşılayamıyor. Yine annemler, teyzemler kalıyorlar yanlarında. Gün aşırı gidiyor annem. Anneannem başka şehirde çünkü.
Umarım dahada iyi olur.

Maviymişadı dedi ki...

İyi geceler.Örtmenim gözünüz aydın geçmiş olsun demek Anneanneniz çıktı.

Resimler güzel.Park`ta olan da benim favorim oldu diye bilirim.Yağmursuz bir hayatım olmadı.Hep bana eşlik etmiştir.Mavi eşlik etmiş.



Örtmenim gölge oyunlarını sevmiyorum..siz severmisiniz?

Maviymişadı dedi ki...

Günaydın,

Güzel bir sabah ve gün diliyorum.
Denizi gördüm bu gece...Uzun zamandır girmemiştim.Masmavi bir deniz.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, günaydın. Demek denizi gördünüz rüyanızda. İyidir deniz görmek.İyi günler diliyorum bende. Sevgiler.

Maviymişadı dedi ki...

Resimdeki gök kuşağı renkleri ne harika...
Turuncu,sarı,kırmızı ve yeşille mavi arası bir karışım..Yalnız kadın resminde hiç ruh yok...

Adsız dedi ki...

hayırdır yoksun anneanne iyidir umarım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Maviymişadı, evet gökkuşağı çok güzel. Tüm umutları kapsıyor bence. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Adsız arkadaşım, anneannem fena değil. Çok iyi diyemeyeceğim ama inşallah daha iyi olacak.Teşekkürler.