19 Şubat 2010 Cuma

CANIM YEĞENİM ARTIK ARAMIZDA...

Merhabalar, uzun bir süre ara verdim ihmal ettim sayfamıda sizleride. Ama geçerli sebeplerim var. Salı günü yeğenim doğdu :)) 3. kez teyze oldum. Onun mutluluğu herşeye değerdi. Henüz görmeye gidemedim. Hafta sonu kısmetse Mersin'e gideceğim. İzin alamadım iş yerinden :(

Aynı gün bir acı haber daha yaşadık. O gün hem mutluluktan ağladım hemde üzüntüden. 20 yıllık karşı komşumuz vefat etti :((( Annem ve babam ablam doğum yaptığı için ablamın yanında oldukları için onları temsilen ben hep iş saatleri haricinde hep cenaze evindeyim.

Geçen hafta sonu sevgililer gününü sevgilimden çok uzakta geçirdim. Ama oralardan yine de yetişti bana.

Hafta sonu ablamdaydım. Doğum öncesi vakit geçirelim dedik. Pazar günüde hava o kadar güzeldi ki sahil yolunda yürüyüş yapalım dedik gün batımında ailecek . İyi geldi, stres attım...

Geçen hafta sonum böyle geçti işte. Ama bu haftam hem iyi hem kötüydü. Hem güzel haberler hem üzücü haberler yaşadım. Allah hepimizi hep güldürsün diyorum. İy hafta sonları.

Hepiniz SEVGİYLE KALIN...

16 yorum:

Berrin dedi ki...

yeni doğan yeğenine uzun sağlıklı bir ömür dilerim. allah analı babalı büyütsün..
komşunuzada alah rahmet eylesin.
hayat bu işte doğumlar ölümler ve biz hala yaşayanlar..
sanada mutlu hafta sonları diliyorum.
sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sağol canım. Sanada mutlu hafta sonları diliyorum.Sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Hayat ne kadar farklı değilmi biri doğarken diğeri yaşama veda ediyor. yeğenin analı babalı büyüsün komşunuzda nur içinde yatsın.Dün bloğuna yazmayı düşünüyordum Muhabbet Çiçeği nerelerdesin diye.İnsan blog arkadaşlarından uzun süre haber alamayınca merak ediyor. Yine de iyi olduğuna sevindim.Senin eski müziğin artık benim bloğumda çokta severek dinliyorum.Ama bu parçada hoşuma gitti. İzmirden sevgiler.Mine

beenmaya dedi ki...

ne çok duyguyu ardarda yaşamışsın bir anda. komşunuz için başınız sağolsun diyorum. yeğenin içinse sağlıklı uzun bir ömür diliyorum düş gibi ama gerçek yaşayıp yaşatılan...

zuzuların annesi dedi ki...

Canım hayat böyle bir şey işte,bir yanda doğumlar, bir yanda ölümler.
Yeğenine uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum canım:)
Açma çok arayı,yaz yine...
Sana da iyi hafta sonları diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, sağol canım. Blog dostlarını insan gerçekten merak ediyor uzun süre haber alamayınca.
Şarkıda biraz değişiklik yapayım dedim.Beğenmene sevindim canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet herşey şaka gibi. O gün yaşadıklarım bir düş gibiydi.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zuzucum, sağol canım. Evet dediğin gibi hayat böyle birşey. Bazen şaka gibi değilmi herşey. Arayı uzatmam fazla söz :)
Sevgiler canım.

cansudere dedi ki...

canım teyze olmuşsun kutlarım. allah analı babalı teyzeli:)büyütsün inşallah.(amin)ayrıca başınız saolsun hayat işte bir yandan doğanlar bir yandan ölenler. allah sağlıklı ömür versin. güllerde süper yanı ayrı olmaya üzülme canım allah daha kötü ayrılık vermesin hep beraber olun inşallah sevgiler.

Adsız dedi ki...

bir yanda mutlu haber, diğer yanda üzücü haber.. hayat işte.. herşey bizler için. kaybınız için rahmet diliyorum. mekanı cennet olsun. yeğenin için de sevincini paylaşıyorum. benim de 5 yeğenim var. herbirinin tadı ayrı, herbiri baldan tatlı.. Allah uzun, sağlıklı ve mutlu ömürler versin. bahtı açık olsun.

Unknown dedi ki...

taze teyze kutlarım canım,selamlar..benim yerime kokla onu olurmu anneyide öp...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım, çok sevindim, bol bol kokusunu çek içine o güzelliğin.
Allah anneli babalı büyütsün, sağlıklı ve uzun ömürlü bir bebek olsun.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansucun, sağol canım. Teyze olmak gerçekten çok güzel bir duygu.3. kez teyze oluyorum ama hep aynı heyecan :)
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım sağol canım.Darısı seninde bebeğini kucağına almana olsun. Çok öptüm. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,sağol canım. Miss gibi çekecem kokusunu içime. Anneyide öperim :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. Miss gibi kokusunu içime çektikçe doyamıyorum ama öpmeye bile kıyamıyorum henüz:) Büyüsün biraz daha yicem onu :)
Sevgiler.