4 Şubat 2010 Perşembe

YİNE ŞİFAYI KAPTIM :(

Merhabalar herkese, yine şifayı kaptım :(( Birkaç gündür boğazım ağrımaya başlamıştı. Ve en sonunda dün fena oldum. Grip, boğaz ağrısı onun verdiği mide bulantısı yatağa düşürdü beni.
Bugün fena değilim ama burnum kıpkırmızı :( Ders çalışamıyorumm bu yüzden.
Bu resimdeki kızı kendime benzettim. Dün akşam pembe polar pijamalarım, üzerine pembe polar sabahlığım, aynı kapşonunuda öyle kapamış resimdeki durumdaydım :))
Bir hafta tatilim böyle geçiyor. İnşallah toparlanırım bugün. Çok soğuk hava yine. Çok fazla rüzgar, ayaz.
Ablamın doğumu çok yaklaştı. Her an beklemedeyiz. Yeni bebeğimiz ailemize katılmak üzere hayırlısıyla. Heyecanlıyız. Teyzesi onu yicek, bitirecek :))

Anneannem aynı, toparlandı diyoruz ama kendini çok bırakmış. İyi olayım demiyor :(
Şimdilik benden bu kadar.
SEVGİYLE VE SIHHATLİ KALIN...

16 yorum:

beenmaya dedi ki...

geçmiş olsun çok. dikkat et kendine...

Adsız dedi ki...

gecmışler olsun canım.bebegı saglıkla kucagınıza almanızı, ananeyede saglık dılerım.

berfin dedi ki...

canımmm çok geçmiş olsun hayatım.kendine dikkat et havalar çok kötü..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Bir şifa çayı çok iyi gelir.Müziğinize ne oldu ? İzmirden sevgiler.Mine

cansudere dedi ki...

geçmiş olsun canım dikkat et.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, canım çok teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, sağol canım. Hayırlısıyla seninde doğum haberlerini alırız inşallah. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, sağol canım. Evet hava çok soğuk dimi. Bizim buralar böyle soğuk olmazdı dimi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mis Kokulu Lezzetler, teşekkür ederim canım. Bitki çayımı içiyorum şuan. İyi geliyor gerçekten. Şarkıyı yeniden yükledim. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, canım sağol. Dikkat ediyorum ama bu soğuklar mahvetti sanırım koruyamadım kendimi tüm çabalara rağmen :(
Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Geçmiş olsun canım, havalar böyle olduğu sürece çok dikkat etmek lazım.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, sağol canım. KAç gün oldu hala iyileşemedim. Terketmedi grip, öksürük beni. Üstelik yarın işbaşı. İyi olmam lazım.Sevgiler canım.

Mehtap dedi ki...

canım çok geçmiş olsun.kendine dikkat et.Ablanı da Allah kurtarsın.hayırlı ve sağlıklı doğumlar olsun inşaallah.anneanne ve sana acil şifalar diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Daha iyiyim çok şükür. Sevgiler.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Kendine iyi bak.Öpüyorum:)Mutlu ve sağlıklı kal..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Paşakızı mutfakta, canım teşekkür ederim.Daha iyiceyim şükür.Bende öptüm. Sende mutlu, sağlıklı ve sevgiyle kal.