26 Şubat 2010 Cuma

UZAKLARA MEKTUP...

Evlerin duvarlarını neden duvar kağıdıyla kaplarlar ki...
Duvar kağıdı olmasa...
Bembeyaz...
İstediğin düşle doldurabileceğin kadar geniş bir sinema perdesi gibi...
Seninle ne zaman tanıştık...
Yoksa hep tanışıyorduk da bir türlü yüz yüze mi gelememiştik...
Ne iyi ettin de geldin hayatıma...
Seni ilk gördüğüm anı hiç unutmuyorum.
Çocuk gözlerinle bana bakmıştın.
Bir sevgiliydi ya da bir çocuk ne fark eder ki.
İkisini birden seviyordum.
İkisiyle birden konuştum.
Çocuk gözler,Sevgili gözler...
Bir yüze, Bir çift göze ancak bu kadar yakışırdı herşey...
Boş bırak bir yanını...
Ben geleceğim nasılsa...
Taş plaklardan kalma bir sevdayla.
Oturacağım yanına.
Ben geleceğim boş bırak bir yanını.
Unutma seni sevdiğimi!
Şimdi sen uykudasın...
Bir resmin var başucumda.
Senin gecelerin uzunsa.
Benim sevgim uzun, upuzun...
Sana o kadar çok şey yazmak istiyorum ki...
Küçük bir kız çocuğu gibiyim.
Seni çok özlüyorum.
Kendime bir kahve yaptım.
Hava çok soğuk...
Radyoda bir şarkı çalıyor.
Yarısı hasret yarısı savaş.
Bütünü ayrılık kokan bir şarkı...
Anılarını eskitmeyenlerin acıları çok olur.
Umutları çok...
Sana çok şey söylemek istiyorum...
Belki yıllardır kimselere söylemediğim her şeyi sana söylemek istiyorum.
Seninle ilgili bir sürü proje geliştiriyorum senden habersiz...
Ama herşeyi de sana söyleyemem ki.
Ah şimdi burada, Adana’da olsan ne iyi olurdu.
Bu istek belki de dünyada ki en son olacak şey şimdilik.
Adana'yı anlatmaya gerek yok.
Biliyorsun işte Adana'yı.
Sen gittiğinden beri aynı.
Ama onun şimdi çok büyük bir eksiği var.
Neredeyse olmazsa olmaz denecek kadar büyük bir eksik...
100 koca gün geçti sensiz.
Ve ben seni çok özledim...
SENİ SEVİYORUM...
Kendine çok iyi bak...

20 yorum:

beenmaya dedi ki...

şairin dediği gibi "özlemek en güzel yönü bekleyişlerin. seni bunca özlemesem bunca sevemezdim ki..."

Adsız dedi ki...

aaa harika bir yazı olmuş:)
ama içinde adana lafı geçince dahada bir ilgimi çekti hai:)
buralardan bi rblogcu bulmak ve buldugum gibi böyle güzel bir yazıyla karşılanmak daha da hoşuma gitti:)
adanadan sevgiler:)

bugra dedi ki...

merhabalar arkadaşım..
sevmek..güzel şey..
ama kavuşmak..
hepsinden güzel..
bir anda sınırları zorlayan bir mutluluk..
bir daha görülemeyecek büyüklükte bir tebessüm..
ve kavuşmanın hayali bile güzel..
herşeyde güç veren, kavuşmanın hayali..
bir an önce kavuş innşallah..
bak dua etcem söz..
..
sevgimle..
ÇoCuK

cansudere dedi ki...

çok güzel bir yazı canım paylaşımın için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

sonunda kavusmak varsa özlemekte cok guzel arkadasım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, ne güzel demiş şair. Gerçekten sevmesen özlemezsin ki.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, hoşgeldin bloguma, Adanalımısın sende.Yoksa sadece Adana'da mı okudun ?
Beğenmene sevindim yazımı. Sevgiyle kal. Adana'dan sevgiler :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba arkadaşım. Ne güzel söylemişsin. Sonunda kavuşmak varsa özlemekte güzel değilmi. Dualarını bekliyorum. Teşekkürler şimdiden.
Sevgiyle kal ÇoCuK...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cansudere, beğenmene sevindim canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dolunaycım, evet sonunda kavuşmak varsa hayırlısıyla çok güzel. Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

adanalı değil:)mersinli ama adanada okudum ve şu an kozanda öğretmenim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Asyaselda, sanırım devlette öğretmensin ne güzel. Darısı benim atanmama diyorum. Mersine çok sık giderim. Ablam Mersinde yaşıyor, yazında yazlık ev var. Ordayız hep.
Ben Adana'da özelde çalışıyorum maalesef :(

Berrin dedi ki...

çok güzel bir mektup olmuş..
ne mutlu ki bir sahibi var hislerinin ve mektuplarının..

mutlu hafta sonları..


not: aklıma geldi ümit yaşar oğuzcan'ın sahibini arayan mektuplar kitabını okumadıysan mutlaka oku. beğeneceksin..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, evet bu yüzden sanırım Allah'ıma hergün şükrediyorum.
Dediğin kitabı mutlaka alacağım canım. Okumadım çünkü.Sağol canım.Sanada mutlu hafta sonları.

Adsız dedi ki...

canım blogunda mail adresini göremedim burdan haber vereyim dedim. Egemen'li Hayat'ı artık bu adrese taşıdım.
http://sevginingsi.blogspot.com/
yeni blogumuzda seni de görmek isteriz. takip listendeki linkimizi değiştirmeyi unutma. diğer blogu bikaç gün sonr silmeyi düşünüyorum.. sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

SevGi'nin G'si, canım kaydettim hemen adresini merak etme. Takibimdesin yine. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçince, canım beğenmene sevindim. Sevgiler.Öptüm

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Muhabbet Çiçeği yazıların her zaman beni çok etkiliyor ama bunun yanında müzikler yazılarla birleşince çok uzaklara gidiyorum. Sevgiler.Mine

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Minecim, beğenildikçe yazılarım çok mutlu oluyorum. Şarkılarla yazıyı bütünleştirdiğim için mutluyum. Sevgiler canım.